Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme frana electromecanica C-class w205

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme frana electromecanica C-class w205

    Buna tuturor!Este prima mea postare si sper ca am nimerit bine locul unde sa postez si totodata sper sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme.Am un C-Class w205 2016 adus in Romania in martie 2016 cu 50.000km la bord.Masina impecabila cu doar vreo doua optiuni lipsa din totalul listei de optionale.Prima problema a aparut la 70.000 cand a cazut convertizorul de la cutia 7G+,apoi intre 70-80k km diferite probleme de ordin electric,macara de geam,ca in noiembrie anul trecut la 80k a cazut calculatorul ABS/ESP aflat SUB LOCUL DE UMPLERE CU PARBRIZOR (foarte important locul pentru cele ce urmeaza).Toate reviziile au fost facute la Casa Auto Iasi,masina avand istoric de la nastere doar in retelele Mercedes-Benz.Inainte de convertizor si respectivele calculatoare,in vara 2016 a aparut o eroare la frana de mana,fiind in trecere in Brasov am trecut pe la Tiriac Auto,mi au rezolvat in 10 minute problema spunand ca "a fost o mica eroare".Ajunsi in vara lui 2017 apare iar problema.Fac programare la Casa auto pentru august 2017.Acestia imi spun ca este BUTONUL CE ACTIONEAZA FRANA DE MANA DIN CABINA si sa revin pentru reparatii.Toate problemele de pana acum au fost pe garantie si/sau pe garantia extinsa plus pentru care am platit "micuta" suma de 1.000 si un pic de euro 2 ani/200k km la Autoschunn Suceava.Nu ajung la programarea reparatiei de la Casa Auto si ulterior apar scurgeri masive de antigel.Sun repede la Autoschunn,imi fac programare,spun ca este un furtun de pe langa filtrul de motorina,insa la frana de mana este altceva.Masina ramane la ei 2 zile pentru "investigatii amanuntite" .Ajuns sa ridic masina dupa 2 zile,problema cu scurgerea a fost facuta pe garantie+filtru schimbat tot pe garantie.Insa aparent problema franei de mana nu poate fi rezolvata,deoarece ea se afla intr-un loc langa calculatoarele ABS/ESP (la care atentie s-a umblat acum un an de catre Casa Auto Iasi) si lipseste O BUCATA DIN CALCULATOR,din aceasta cauza patrunzand apa si oxidandu-se fire. Cuvintele lor: ati fost la un nea' caisa si ati umblat la calculator,MB nu-si asuma greseala. Am nenumarate diagnoze la masina,revizii ,verificari ,intrari-iesiri din service de cand am masina ca ma mir de nu i-am dat foc la cate probleme mi a facut. Schunn imi spune ceva,Casa Auto altceva,problema nu mi-o rezolva nimeni. Ma pun la cheltuiala de aprox. 7600 RON .Cand le-am cerut o pozitie oficiala au scris "oxidare fire",cand am dat email la MB Ro (emailul aparent nefiind pozitie oficiala) mi-au spus ca e interventie externa.NU S-A UMBLAT LA MASINA INAFARA DE RETEAUA MERCEDES.NIMENI NU MA AJUTA IN REZOLVARE,MB NU RECUNOASTE NIMIC.Va rog frumos ,dragi colegi pasionati de masini,da-ti mi o solutie.

  • #2
    Cateva intrebari :
    "sub locul de umplere parbrizor " ce inseamna asta ?
    De ce nu revii la Casa Auto Iasi unde s-a facut interventia la masina ?
    Masina a fost achizitionata SH ?
    Convertizor cazut la 70.000 km ? Care a fost explicatia la service ?

    Comment


    • #3
      Salut, este destul de neplacut ceea ai patit cu reprezentantele MB din Romania.
      Ce inseamna "lipseste o bucata din calculator"? Te referi la faptul ce este sparta carcasa unuia dintre calculatoare si poate patrunde apa / umiditate care duce la oxidarea placii?
      Daca reprezentantul MB care a spus , citez "ati fost la nea caisa si a umblat la calculator, iar MB nu isi asuma gresala" trebuia sa il iei putin la "palme" pentru modul de adresare caterincos si sa ii arati documentele interventiei de la Casa Auto Iasi. Daca cei de la Iasi au gresit ceva cand au umblat este raspunderea lor si nu vina ta.
      Iar din cate stiu eu, calculatoarele au placi electronice inauntru si conectori pentru mufe. La conectorii calculatoarelor se conecteaza mufele cu fire, deci oxidarea firului poate fi la vre-o mufa care merge la calculatorul cu pricina.
      Deci la faza asta respectivul reprezentant MB cred ca a ras de tine. Poate ma insel asupra tipului de calculator, dar nu cred.
      Ca sfat, cand mai ai astfel de probleme, trebuie neaparat sa ceri sa vezi si tu piesa defecta/ crapata, sau daca este apa patrunsa acolo, etc. Daca refuza sa iti arate este posibil sa fie altceva.
      La problema ta, opinia mea este ca poti face 3 lucruri:
      - o constatare la Autoklass Chitila sau Casa Auto Bucuresti fara sa spui ca este in garantie extinsa, sa afli exact defectul constantat.
      - sa te duci cu garantia extinsa in Austria sau Germania pentru remediere si toate hartiile aferente
      - daca intradevar este calculatorul respectiv spart/crapat etc sa cuperi unul sh si sa ti-l reprogrameze cineva pe masina ta. Stima.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        @b97dmt :cand am lasat masina 2 zile la Schunn prima data mi-au spus ca acel calculator este sub locul pe unde pui lichid de parbriz deci s ar putea sa fie lichid de parbriz pe la calculator (de ce? pentru ca in contractul de garantie extinsa spune ca daca e vorba de vreo scurgere la vreo componenta ei nu isi asuma raspundere) .2-pur si simplu mi au spus ca e convertizorul (se tura singura/nu schimba viteza/statea in 5.000 de ture) si l au schimbat.Masina da este sh.Acum are 94k km,luata in jurul a 50k km.) 3.Le am spus celor de la MB Ro sa faca o ancheta pentru ca nu e vina mea daca atunci cand s a umblat la calculatoarele esp/abs un mecanic a rupt vreo piesa din greseala ,de asta nu revin la ei .Astfel problema e trecuta in calculatorul Schunn/Casa Iasi deci daca merg la ei vor zice ce au zis cei de la Schunn fara sa ridice un deget.

        Comment


        • #5
          @Crazyady : Au spus ca s-a umblat acolo si o parte din calculator care aparent protejeaza calculatorul de apa/alte lichide LIPSESTE-in baza de date MB nu apare vreo interventie,astfel ca se trage concluzia ca am umblat eu la el .Am facut scandal,le am spus ca ii dau in judecata,ca o sa chem OPC-ul .Am emailuri cu ei in care imi spun ca nu ii intereseaza,e vina mea si aia e.Cand am lasat masina doua zile,inainte sa in la ei ma suna si imi spun : am facut poze,am trimis in Germania,refuza garantia. Cand am ajuns si le am cerut pozele+diagnozele+orice orice au facut cu masina mea au spus ca "NU AM TRIMIS NICIO POZA IN GERMANIA! IN LOCUL RESPECTIV NICI NU AVEM LOC SA PUNEM APARATUL SA FACEM POZA PENTRU CA E PREA STRAMT SI ORICUM NU INTRA PE GARANTIE"-inca o palma-multumesc MB.Astfel pinii sunt oxidati,nu e vina lor. Daca vreau costa 7600 si aia e.Le am aratat ce spune casa auto-ca e butonul.Au spus ca pe ei de la Schunn SV nu ii intereseaza diagnozele altor reprezentante.Cand le-am cerut pozitia oficiala nu au putut spune LEGAL CU DOVEZI ca am umblat eu,voi posta maine o poza cu devizul lor oficial,dar cand am vorbit cu MB Ro (voi posta maine si emailurile) au spus ca e INTERVENTIE EXTERNA-NU ISI ASUMA NIMENI NIMIC. Dupa o presupusa ancheta la Casa Auto primesc raspuns ca cei de la Casa Auto nu au umblat la respectivul calculator-sa ma descurc.

          Comment


          • #6
            Ca o adaugare la serviciile bune ale repzentantei Schunn SV si Casa Auto Iasi-revizie la 73k km filtre+ulei 1.700 de lei. Saptamana trecuta mi a aratat calendarul de revizie masina-am mers si am comandat de la un service piesele respective pe original MB-1.200 de lei .Cand sa schimb-filtrul de aer avea cel putin 30k km la bord din spusele mecanicului respectiv si se vedea ca este varza (arhiplin de muste si mizerie),iar filtrul de motorina aparent schimbat pe foaie la Schunn cand a fost problema cu scurgerea de antigel-NESCHIMBAT.Alt episod l-am avut cu Tiriac Brasov cand am platit 100 de lei pentru completare adblue dar cand m-am uitat prin calculator la nivel era minim .Cand i-am sunat sa ii intreb de sanatate au dat-o sa vin repede la ei sigur am eu o problema la un senzor.Am oprit in primul OMV si am completat---nivelul a urcat dupa 2 km la max. Am avut numai de bine in ceea ce priveste relatia mea cu cele 3 reprezentante cu care am lucrat pana acum.....

            Comment


            • #7
              Din pacate toti sunt doar dealeri autorizati mb nu reprezentante mb si de aici dezinteresul si sictirul fata de cei cu garantii, e bine sa stai langa ei pt orice interventie la masina doar asa poti fi sigur ca fac treaba , asta e valabil la orice service in romania , eu nu am curaj sa las masina la ei de pe o zi pe alta.

              Comment


              • #8
                Mai bine vii spre Capitala , ceri o constatare la un dealer de aici Autoklass sau Tiriac (dar astia cred ca sunt acceasi cu Casa Auto Iasi ) , cum a zis si colegul Crazyady.

                Nu ar fi rau sa vorbesti si cu colegul CL600 , pt o diagnoza amanuntita la masina ta , ei de obicei au numai cazuri "delicate " la care reprezentanta are un raspuns de genul " nu se poate , nu merge , nu are cum , se schimba cu totul " , genul ala de discutie ....

                Ps : in locul tau as merge la CL600 in prima faza .
                Who is Trigital ? Pretenting to be Spanish.

                Comment


                • #9
                  Va multumesc acelora ce mi au oferit sfaturi! Azi am facut o programare pentru data de 15.12.17 la Tiriac Bucuresti. Va tin la curent cu noutatile! Cel mai porobabil ii voi da un telefon si colegului recomandat mai sus avand in vedere ca trec prin Capitala. Va multumesc inca o data!

                  Comment


                  • #10
                    Pentru putin! Sper sa rezolvi problema fara costuri mari. Bafta!


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Salut tuturor! Revin cu noutati despre problema,in caz ca cei care m-au ajutat cu o opinie ar dori sa stie si finalul.M am dus pana la urma la Restaco Suceava.Am dat peste acolo de un domn super de treaba caruia i-am explicat problema de la adam si eva incoace,toata taraganeala cu MB Ro si Autoschunn si pur si simplu a ramas uimit de nesimtirea acestora. A facut diagnoze peste diagnoze,a scos tot istoricul masinii de la iesirea de pe poarta fabricii incoace si a trimis tot la MB pentru a cere facturare pe garantie pentru tot.Aparent,FATA DE NESIMTIII DE LA AUTOSCHUNN,a primit aprobare si pana la urma toata cheltuiala (6.600 RON) a fost suportata pe garantie. Aici s-a putut vorbi frumos,civilizat si intelege om cu om,in alte parti nu.

                      Comment


                      • #12
                        Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema pe garantie asa vum trebuia sa faca si ceilalti dealeri de la inceput.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF