Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire la rece !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire la rece !

    Buna seara. De aproximativ o saptamana , cand incerc sa pornesc masina dimineata , pur si simplu nu vrea . Dupa 6-7 repetari porneste masina ,dar si atunci trebuie s-o accelerez sa nu moara motorul . Care e problema ? Sau daca s-a mai confruntat cineva cu astfel de probleme . E un MB C200 CDI din 2001 ... Va rog ajutati-ma ! Ma simt naspa cand ii dau cheie si nu zice nimic

  • #2
    Daca citeai nitzel ce s-a mai scris pe aici, aflai ca trebuie sa te duci la un nene care are StarDiag, sa itzi faca o testare, si functzie de rezultatul ei afli defectziunea exact. Ca d-aia s-a scris sintagma asta pina acu de zeci de ori... Cauzalitatea fenomenului este atit de multipla (ca sa parafrazez un individ de pe alt forum, ale carui "emanatzii" le citeam mai devreme...) incit nu se poate merge la ghici... Potzi schimba la piese pina dai in faliment pina nimereshti motivul defectziunii. Deci...

    Comment


    • #3
      Originally posted by doktor4carz View Post
      Daca citeai nitzel ce s-a mai scris pe aici, aflai ca trebuie sa te duci la un nene care are StarDiag, sa itzi faca o testare, si functzie de rezultatul ei afli defectziunea exact. Ca d-aia s-a scris sintagma asta pina acu de zeci de ori... Cauzalitatea fenomenului este atit de multipla (ca sa parafrazez un individ de pe alt forum, ale carui "emanatzii" le citeam mai devreme...) incit nu se poate merge la ghici... Potzi schimba la piese pina dai in faliment pina nimereshti motivul defectziunii. Deci...
      Asta cu "schimbatu de piese la infint", poti sa o patesti lejer si la reprezentanta mecedes. Este un tip pe forum care a schimbat de 2 ori la ei ambreiaju si il puneau sa mai schimbe o data pentru ca trebuie sa fie nou daca a luat si volanta (ulterior si tot la recomandarea lor). Una peste alta nu iti recomand sa faci durm la repreznetanta pentru ca sunt neseriosi in mare parte.

      Comment


      • #4
        Vad ca esti din Iasi. Mergi la service Moldocar, patron Doru Rusu, telefon 0744 706 928 . Au tester si tot ce e necesar, lucreaza ingrijit si au tarife decente.

        Comment


        • #5
          ms de ajutor dr_liviu_marcu , o sa ma interesez la Moldocar , dar mai e si la AutoNed daca stii , au aparatura performanta din ce am auzit .

          Comment


          • #6
            La Autoned am auzit ca este un mecanic Costel care este competent.
            Dotarea service-ului e importanta dar nu inlocuieste competentza.
            Daca ne va fi dat sa ne intalnim iti voi povesti, daca doresti, ce a patit un prieten care a fost la cateva reprezentante Mercedes si cum i-a rezolvat problema un necunoscut intr-o parcare, in 5 minute, fara aparatura dar cu bun-simt tehnic.

            Comment


            • #7
              Bineinteles ca mi-as dori o intalnire intre mai multi posesori de mercedes sa impartim pareri si , cine stie , noi prieteni !

              Comment


              • #8
                La ultima la care ar fi fost posibila simbioza nu s-a manifestat interes, deci... sa raminem la topic.

                Comment


                • #9
                  Din cauza ca am permisul suspendat nu am ajuns la Moldocar , insa am mai incercat sa pornesc masina , aceleasi probleme , doar ca astazi nu a mai vrut deloc ba chiar si`a "facut de cap" bateria . Am mai gasit doua probleme care , zic eu , ar influentza aceasta problema : fiind foarte frig aici in moldova ( ultimele 4 zile temperaturi sub -7 grada ziua , -15 grade noaptea ) , o cauza ar fi ca am destul de putina motorina in rezervor ( 5-6 L ) si asta ar face condens/inghetz si a doua , anti-gel cam putin .
                  Last edited by CristiClasse; 01-01-2009, 19:46 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Antigelul nu are legatura cu pornirea dar ar fi prudent sa-i verifici densitatea cu un densimetru si sa-l aduci la concentratia corecta. Costa o nimica toata, mult mai ieftin decat un motor. Cat despre baterie-nu pierde vremea, daca face figuri schimb-o. Frigul nu e prietenul bateriilor. Iarna se cunoaste bateria obosita....Cu 5 L de motorina ar trebui sa poti porni si un prieten care sa-ti conduca masina pana la prima gazarie trebuie sa ai. Daca nu ai, ceea ce e trist, suna-ma si merg eu cu tine.

                    Comment


                    • #11
                      Daca porneste greu, merge "patrat" si scoate fum 1 minut, testeaza bujiile incandescente.
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        Pai martoru' pentru bujii se aprinde si se stinge dupa 4-5 secunde ... deci sa fie vreo problema la bujii ? Oricum sunt derutat tare ... cum zicea Dok intr`un post , mai sus , sa ii fac un test sa aflu defectiunea ,dar ce ma deranjeaza pe mine e ca , problema asta a aparut din senin , de fapt cu venirea iernii si sper sa nu fie o problema prea mare .

                        Comment


                        • #13
                          Aceeasi problema ca a ta am avut-o si eu la temperaturi de peste -5 grade.Am verificat injectoarele si pompa de motorina dar acestea erua in regula si pana la urma s-a dovedit a fi un ventil de presiune.Nu cred ca ai putea avea probleme la bujii ptr ca mi-am pus si eu intrebarea asta dar un mecanic bun mi-a spus ca astea sunt motoare care ar trebui sa porneasca chiar si fara bujii.Daca totusi ai bujiile defecte sfatul meu este sa le schimbi la un service mercedes ptr ca exosta posibilitatea ca acestea sa se supa si sa fii nevoit sa dai chiulasa jos ca sa le poti scoate.Eu o porneam usor cu spray de pornire 2+2 dar nu este recomandat.Succes!

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am aceeasi problema,dar am observat ca imi curge motorina de la pompa in momentul in care dau la automat.am incercat sa inacalzesc pompa putin si a pornit.am vorbit cu baietii de la service si mi-au spus ca sunt garniturile din poma sau horingurile sau nu stiu exact cum le zice.

                            Comment


                            • #15
                              De ieri mi-a revenit permisul in buzunar , in legatura cu pornirea , nu am mai pornit masina de o saptamana si acum nu porneste deloc , adik se simte si se aude cum trage extrem de greu (croncane/huruie greoi tare) ... posibil sa fie bateria , astazi o schimb cu cea de pe un mercedes vito . Simt ca si cum dau la contact degeaba , parca nu are vlaga . M-am uitat si pe la motor putin sa vad poate gasesc ceva scurgeri sau furtunase scoase/rupte , nu am vazut nimic decat pata de ulei ( mai 'borashte' ulei ) . Oricum daca a pornit ,direct la service ma duc ii fac schimbul de ulei si filtre .

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF