Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pornire la rece !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    BELEA MARE ( ..nezeiii mamii ei de masina , nu porneste deloc , ajutati-ma cu niste sfaturi sa o pornesc , va rog . Am fost si am cumparat baterie noua , e gata , nu vrea sub nicio forma sa porneasca , ce sa fac ? Am adus "clesti" si am incarcat de la masina lu tata , nici asa .... ii omoram masina si la mine nici ca voia sa porneasca . NU IMI VINE SA CRED
    Astept pareri/sfaturi , care ar fi problema ca nici macar sa nu porneasca

    Comment


    • #17
      Poti sa incerci cat vrei.
      1.masina se porneste cu clestii(cablurile) numai daca minusul (-) este pus la caroserie, nu porneste daca minusul este pus la baterie.
      2.banuiesc un scurt pe pompa vacuumatica de inchidere, scurt ce omoara bateria(asa era la mine), scoate mufa de la pompa vacuumatica de inchidere.
      3.pune bateria buna in locul celei vechi si va porni.

      Comment


      • #18
        Valyvis10 am scos si borna de pe minus(-) si la fel , nimic ... Ma mai gandesc sa nu fie vreun dop de gheatza pe undeva pentru ca nu am prea multa motorina in rezervor ( 4-5L ) si dupa o saptamana in care nu a fost pornita ,cu nopti sub -10 -15 -20 grade , isi face de cap cu mine. Intrebare : Pot sa tractez masina si sa incerc sa o pornesc (in mers) ??? Sa o scutur oleaca , sa-i dau niste suturi ceva ca numai pot de nervi.
        Nu prea ma pricep la mecanica , acum invatz si eu din mers , de pe forum , dar daca poti sa detaliezi acea mufa de la pompa vacuumatica de inchidere, unde se afla , o poza daca esti amabil sau o explicatie pentru incepatori .
        Astept in continuare ajutor/pareri .
        Last edited by CristiClasse; 01-12-2009, 20:25 PM.

        Comment


        • #19
          Salut. Cea mai buna solutie este sa te duci la o diagnoza, de exemplu io am lucrat 3 zile la sprinter cu niste domni (care se credeau mecanici) si care zikeau ca ii devina pompa de inalta presiune. Am fost la un service nou deschis in alba si intr-o ora sa rezolvat. Surpriza injector 1 blocat, am schimbat injectorul si a pornit la sfert, de atunci nu mai am problem.
          Vezi nu ai cumva aer pe purtunele de la motorina????
          Masina o poti porni tractata dar inainte sa lasi ambrejul da la cheie ca sa nu ii intinzi lantul, eu asa am pornit-o de am dus-o la service.
          Last edited by arpasean marian; 01-12-2009, 20:34 PM.

          Comment


          • #20
            Din ce am mai citit pe forum , observ pe multi care spun despre masinile lor ca la rece se tureaza la peste 1000 rotatii pe min., chiar 1500 de rotatii la relanti , sau ca au "soc automat" . Exista asa ceva si la motoarele diesel ?
            Inca mai astept idei despre cum pot sa pornesc masina macar sa ma simt eu bine ca o aud cum toarce si sa o trimit in service .
            Last edited by CristiClasse; 01-12-2009, 22:28 PM.

            Comment


            • #21
              Ah....ce bine-i cu masina pe benzina...parfum. Porneste la sfertu sfertului (din casa din telecomanda...) si mai e si cald cand vii jos la masina............
              Povestile voastre imi provoaca nostalgie dupa fostul meu C 200 CDI 2002.....da-mi trece repede...

              Comment


              • #22
                Dimineatza - Tractez masina si incerc sa o pornesc = problema - nu puteam invarti volanul si nici sa pun frana .
                O scot din parcare intru-un final si incep sa o las moale din ambreaj ca sa mai invarta ulei . Dupa vreo 3-4 pedale imi iau inima-n dinti si ii dau drumu la ambreaj . MINUNE , a pornit ( un fum alb in spate de nu te vedeai - 5 min.) si s-a auzit ca si cum era inecata . O las sa se incalzeasca vreo 10 min. si o duc la peco sa ii pun motorina pentru ca eu in rezervor nu aveam nici macar 3L . Duc masina iar in parcare si o opresc pentru 5 min dupa care pornesc si o mut in alt loc . Sub masina observ o pata de apa cam de o palma si se afla undeva in partea drepta fatza ( motorina nu e si nici ulei ) langa roata . Ma uit sub capota si , surpriza , observ in fata capacului de protectie de la motor cum curge motorina direct pe curea de la o piesa din fatza motorului si toata partea de langa curea ( din fatza ) este umeda/murdara (cred de motorina) . Acum cateva zile m-am uitat pe forum si a mai patit cineva asa ceva plus ca avea si atasata o poza cum picura pe curea numa ca la mine ,pornita , pompeaza destul de grav . Astept pareri/sfaturi . Si daca stie cineva pana la urma ce e cu pata de apa , sa fie de la clima ?
                O zi buna tuturor
                ps : Inca ceva , am mai incercat masina , am mai lasat-o oprita , am mai pornit-o . si la pornire o ia din prima dar dupa 2-3 sec de tinut cheia ...sa fie bujiile ? Am facut rost de un OHMmetru dar imi cam prind urechile in el help !!!
                Last edited by CristiClasse; 01-13-2009, 16:31 PM.

                Comment


                • #23
                  1. Din cate stiu eo toate masinile pe injectie (eventual pompa de inalte + injectoare destepte-asa cum este a ta) au shoc automat. Calculatorul masinii trimite impulsuri catre pompe pentru a da motorului cantitatea necesara de aer si carburant.

                  2. Masina poti sa o tractezi (lucru pe care l-ai aflat), dar este bine sa nu o pornesti intrucat risti sa rupi anumite angrenaje. Stiam ca cele cu distributie pe lant nu au nici pe dracu daca le tragi. Daca nu pornesti masina nu ai nici directie nici frana pentru ca functioneaza pe baza unor pompe care intra in functiune o data cu pornirea motorului (neamtu' cand le-a facut s-a gandit la platforme - cred ca nu auzise de romani inca ).

                  3. Ce spuneai tu ca se vede sub masina in partea dreapta vezi sa nu fie vorba de condensul facut de aerul conditionat in momentul cand l-ai pus in functiune, mai ales ca nu ai mai pornit masina de ceva timp. Daca esti sigur ca se vede de la motor, si mai si miroase atunci e clar - verifica senzorii din jur in primul rand, apoi furtunasele. Sper sa nu fie pompa de inalta presiune caci e singura care se afal in botul motorului.

                  Comment


                  • #24
                    Diesel pe injectie ?? Dar nu vad niciun soc automat , nimic . Nici macar un martor in bord .
                    Intradevar acolo era un condens , am observat dupa ceva cautari . In legatura cu ce vedeam in fata la motor , acum numai pompeaza nimic , e liniste si pace si nici nu mirosea .
                    Inca o data , my car : C200 CDI , 9/2002

                    Am pus bateria veche dupa ce am pornit si am verificat-o ... baga 14.7 pornita si 12.2 oprita , iar bujiile le-am verificat in felul urmator : am scos mufa aia de la cutia neagra si cu acelasi OHMmetru am verificat fiecare pin de ala , 4 la numar , toate merg .
                    Azi dimineatza imi era frica cu pornirea , dar aceeasi problema , a pornit din prima dar tinand cheia 2-3 sec pe automat . Mai mult ca sigur filtru de motorina trebuie schimbat fiindca am uitat sa fac schimburile de consumabile la timp , cu aproape 10000 km :-s

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by CristiClasse View Post
                      . Ma uit sub capota si , surpriza , observ in fata capacului de protectie de la motor cum curge motorina direct pe curea de la o piesa din fatza motorului si toata partea de langa curea ( din fatza ) este umeda/murdara (cred de motorina) . Acum cateva zile m-am uitat pe forum si a mai patit cineva asa ceva plus ca avea si atasata o poza cum picura pe curea numa ca la mine ,pornita , pompeaza destul de grav . Astept pareri/sfaturi . help !!!
                      Acel cineva sunt YO; Piesa aia din fatza este pompa de inalta (aproximativ 60 de milioane vechi), dar la mine a fost doar un inel de zero. La fel de adevarat este ca doar picura, si doar un minut doua pana se mai incalzea.

                      acum ce sa spun... eu am fost la un pompagiu si am scapat cu doua sutici din alea vechi... Sa ai bafta
                      W203 - 2001

                      Comment


                      • #26
                        In fata ai DOUA pompe-una de joasa presiune care aspira motorina din rezervor si una de inalta presiune care trimite benzina in rampa de injectie. In fiecare intra 2 furtune care au pe ele niste garnituri inelare - O-ring pe nemteste ! Traducerea "garnituri de zero" facuta de colegul nostru e nefericita. Mergi unde ti-am mai spus, la Moldocar, si in 15 minute iti vor schimba acele garnituri. Daca ai de unde sa le procuri le poti schimba si singur dar de cateva zeci de RON cat costa distractia eu unul am preferat sa se ocupe altul ca sa am cui reprosa daca treaba nu reuseste.Nu de alta,dar daca etansarea nu e buna la pompa de joasa presiune se dezamorseaza instalatia si ramai in drum.

                        Comment


                        • #27
                          Sar'na

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF