Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Mercedes W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ca sa elimin orice dubiu am comandat ambii senzori si maine ii inlocuiesc. Intrebarea ramane: cum fac sa opresc ventilatorul care merge incontinu? Trebuie stearsa eroarea din bord???

    Comment


    • #17
      Buna tuturor!

      Am inlocuit ambele sonde, de la lichid spalare parbriz si de la vasul de expansiune si martorii din bord stau tot aprinsi. Deasemenea ventilatorul merge incontinu. Mentionez ca masina are clima. O sugestie ceva? Trebuie stearsa eroarea din calculator?

      Comment


      • #18
        Acum ii ai pe ambii aprinsi? In acelasi timp?
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          Da, ambi martori in bord sunt aprinsi!

          Comment


          • #20
            Salut,
            Am o "mica" problema la pornirea motorului la un w202 c180 dupa schimbarea motorului. invarte dar nu porneste (am benzina in rezervor-aprox. 30L) posibilitati:
            - inversarea bobinelor bujiilor (amator, nu am insemnat pozitia lor);
            - am transferat convertizorul de pe vechiul motor (un amic mecanic mi-a spus ca senzorul de turatie ar trebui resetat);
            - scurgerea benzinei pe langa conducta dintre filtrul de benzina si pompa de benzina;
            - nu ma stiu pozitia fiecarei conducta de vacuum ce intra in admisie si am o conducta de vacuum in "plus" (nu observ unde ar putea intra) de culoare roz.
            Am nevoie de ajutor!
            Motorul l- am inlocuit deoarece la celalalt s-au blocat 4 culbutori si au facut santuri in axele cu came (cost piese undeva la 3500Lei la care se mai adauga si manopera)
            Mentionez ca am schimbat motorul singur, fara ajutor.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF