Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierdere lichid de racire ...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere lichid de racire ...

    Salutare baieti , am si eu o problema , poate ma ajutati voi sa imi dau seama ce poate fi . Am un W203 Coupe 2005 220CDI , si de vreo doua saptamani tot pierd lichidul de racire . Am dus masina la un service si au verificat daca e spart vasul de expansiune , au verificat daca am scapari pe circuit , totul pare in regula. Mecanicul zice ca e posibil sa fie chiulasa , garnitura de chiulasa . Ar costa in jur de 3000 de lei toata treaba , nu sunt bani putini si de aia am zis ca va intreb poate aveti voi alte sfaturi. Mentionez , masina nu are pierderi de putere , nu scoate fum , se comporta perfect , doar ca la fiecare 2-3 zile trebuie sa completez apa. Multumesc

  • #2
    La volumul asta de apa pierduta,daca nu ramane nimic pe sub masina, inseamna ca o fi garnitura de vina. Vezi daca ai in vasul de expansiune urme de ulei. Daca da, atunci e foarte posibil sa fie garnitura.
    Oricum ar fi, e foarte scumpa manopera ptr un schimb de garnitura.

    Comment


    • #3
      Originally posted by grizzlee View Post
      La volumul asta de apa pierduta,daca nu ramane nimic pe sub masina, inseamna ca o fi garnitura de vina. Vezi daca ai in vasul de expansiune urme de ulei. Daca da, atunci e foarte posibil sa fie garnitura.
      Oricum ar fi, e foarte scumpa manopera ptr un schimb de garnitura.

      Nu este urma de ulei in vas , deloc . in pretul acela este manopera , garnitura , rectificat chiulasa .

      Comment


      • #4
        Verifica nivelul uleiului pe joja daca este peste maxim sau daca ai spuma alb-galbuie pe joja sau daca desfaci busonul de ulei.
        Daca ai spuma inseamna ca scapa pe la garnitura de chiulasa.
        Daca totul este curat inseamna ca nu este chiuloasa sau garnitura. Este posibil sa iti scape pe la garnitura pompei de apa si sa se evapore. Se pot vedea in jurul garniturii daca pierde antigel pe acolo mici depuneri albe ca de calcar.
        Pretul de 3000 de lei pentru chiulasa este mare. Stima.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Originally posted by Crazyady View Post
          Verifica nivelul uleiului pe joja daca este peste maxim sau daca ai spuma alb-galbuie pe joja sau daca desfaci busonul de ulei.
          Daca ai spuma inseamna ca scapa pe la garnitura de chiulasa.
          Daca totul este curat inseamna ca nu este chiuloasa sau garnitura. Este posibil sa iti scape pe la garnitura pompei de apa si sa se evapore. Se pot vedea in jurul garniturii daca pierde antigel pe acolo mici depuneri albe ca de calcar.
          Pretul de 3000 de lei pentru chiulasa este mare. Stima.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Multumesc pt sfat , am sa verific si revin cu noutati in data ce observ ceva.

          Comment


          • #6
            Poate iti picura undeva pe scut si se evapora repede la ce calduri sunt afara... Daca nu ai ulei in vas nu cred ca are cum sa fie garnitura de chiuloasa. Mie cand imi pierdea apa a fost pe la termostat. Cred ca sunt niste garnituri cu probleme si pe la termoflot. Cred ca pe acolo trec atat conducta de apa cat si de ulei. Eu am avut probleme cu garniturile de la conducta de ulei.
            Administrator magazin online de cafea boabe

            Comment


            • #7
              Verificat foarte detaliat daca curge/picura pe undeva , nici un semn de asa ceva. Ulei in vasul de expansiune nu este ........nu mai stiu ce sa verific ....

              Comment


              • #8
                Buna ziua !



                Daca totul este curat, NU inseamna ca garnitura de chiulasa sau chiulasa sunt OK.


                Pentru ca in viata nimic nu este simplu sau gratis chiar daca asa pare la inceput, garniturile de chiulasa pot plesni de asa natura incat lichidul de racire ajunge in camera de ardere fara ca acesta sa ajunga neaparat in circuitul de ungere...


                Astfel, el este "ars" impreuna cu amestecul carburant, unica dovada in acest sens (si asta doar daca pierderea e mare) ar fi vapori de "apa" in evacuare, adica la curu' masinii...


                De asemenea, chiulasele pot sa se fisureze de asa natura incat sa se intample chestia descrisa mai sus, dar cu o garnitura de chiulasa in stare impecabila...




                Ghici cine a patit chestiile de mai sus, pe diversele masini cu care se da...





                Dragos

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Heavy D. View Post
                  Buna ziua !



                  Daca totul este curat, NU inseamna ca garnitura de chiulasa sau chiulasa sunt OK.


                  Pentru ca in viata nimic nu este simplu sau gratis chiar daca asa pare la inceput, garniturile de chiulasa pot plesni de asa natura incat lichidul de racire ajunge in camera de ardere fara ca acesta sa ajunga neaparat in circuitul de ungere...


                  Astfel, el este "ars" impreuna cu amestecul carburant, unica dovada in acest sens (si asta doar daca pierderea e mare) ar fi vapori de "apa" in evacuare, adica la curu' masinii...


                  De asemenea, chiulasele pot sa se fisureze de asa natura incat sa se intample chestia descrisa mai sus, dar cu o garnitura de chiulasa in stare impecabila...




                  Ghici cine a patit chestiile de mai sus, pe diversele masini cu care se da...





                  Dragos

                  Deci singura alternativa valabila (dupa cum deduc ca ai avut experiente asemanatoare , si ce mi-au mai zis si alti doi mecanici ) este sa se inceapa demontarea chiulasei , dus la rectificat inlocuit garnitura , etc etc , deci nu scap ieftin asta este......

                  Comment


                  • #10
                    Daca ai exclus toate celelalte variante, doar asta a mai ramas de facut. Dar (ca este si aici un dichis), poate scapi doar cu garnitura de chiulasa noua, caz in care chiulasa nu trebuie rectificata decat daca, la masurarea planeitatii de catre cineva priceput, aceasta este in afara tolerantei admise. Dar tot as face un test de compresie...


                    In cazul ala si mai grav, adica daca chiulasa este plesnita si nereparabila deloc sau fara posibilitatea de a garanta reparatia facuta, va trebui organizata alta chiulasa. Daca iei chiulasa noua s-ar putea sa dublezi/triplezi valoarea masinii, daca iei chiulasa second hand trebuie verificata la compresie si planeitate, etc.





                    Dragos

                    Comment


                    • #11
                      Nu cred ca nu se poate gasi un aparat ce testeaza prezenta CO2 in instalatia de racire. Consider ca destul de mult 3000 Ron din prima. Eu asa as face
                      "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

                      Comment


                      • #12
                        Salut,si
                        eu pierdeam lichid de racire, imi aparea martorul pe bord cam o data la 2 luni. Am fost la reprezentanta,si mi-au spus ca de vina e pompa de apa,pe acolo picura.Am schimbat-o,si de atunci nu am mai avut probleme. La mine asta a fost.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF