Buna seara, revin din nou cu o noua postare. Detin un C180 Kompressor din 2008. Acum cateva luni postasem despre problema ce o aveam atunci: Faptul ca aparea martorul check engine si faptul ca masina nu mai mergea in parametrii normali, adica? Viteza pe care o aveam nu mai era constanta cu turatiile pe care i le dadeam, la turatii de peste 3000, motorul era lent si suna ca si cum ar fi infundat. Turatiile nu erau concomitent cu viteza pe care ar trebui sa o aiba. De exemplu: 4000 5000 de turatii iar viteza era de 30 40 50 la ora maxim. Nu mai porneam deloc rapid de pe loc si motorul suna ciudat, infundat si un zgomot neplacut.
Am dus-o la un prieten de familie ce repara masini, am realizat dupa ce am facut un test ca da eroare la buji, am schimbat bujiile, am pus MGK. Dupa ce a scos eroarea si am pus bujiile noi, masina a inceput sa mearga perfect timp de 2, 3 saptamani.
Dar problema a reaparut si s-a ajuns la problema actuala. Masina nu mai porneste deloc, dau la automat si nu se porneste. Am crezut ca este bateria de vina, am schimbat-o... tot nu pornea. Am dus-o inapoi la prietenul ce a mai lucrat pe ea, el a zis ca s-a dus pana de la vibrochen si ca a lovit cilindrii cel mai probabil.
Am dus-o saptamana trecuta la un mecanic (din auzite) foarte bun. Si am lasat-o cateva zile. Mi-a zis ca a verificat tot ce se putea, senzor pompa benzina, pompa de benzina, benzina, compresia de la benzina, compresia din motor si nu a gasit ce problema are. Compresia din motor a fost de 10 Bari, la compresia de la benzina 3,8 Bari. Mecanicul a zis ca daca ar fi fost pana de la vibrochen rupta si ar fi lovit cilindrii, nu ar mai avea compresia buna. Si celalat verdict a fost, faptul ca din punct de vedere electric si tehnic e libera de pornire.
Stie cineva ce ar putea sa aiba? Cea ce tind sa cred e ca s-a intins lantul si de aceea nu am mai avut viteza in parametrii cu turatia care i-o dadeam, sau intinzatorul si din cauza ca am mers cu ea asa.. probabil ca acum a dat chix de tot.
Daca se poate niste pareri sau daca a patit la fel careva. Va rog sa ma indrumati spre bine. As aprecia enorm!
PS: De 2 luni deja ma macin cu chestia asta. O duc de la mecanic la mecanic si nimeni nu gaseste ce are.
Deja sunt terminat psihic.
Am dus-o la un prieten de familie ce repara masini, am realizat dupa ce am facut un test ca da eroare la buji, am schimbat bujiile, am pus MGK. Dupa ce a scos eroarea si am pus bujiile noi, masina a inceput sa mearga perfect timp de 2, 3 saptamani.
Dar problema a reaparut si s-a ajuns la problema actuala. Masina nu mai porneste deloc, dau la automat si nu se porneste. Am crezut ca este bateria de vina, am schimbat-o... tot nu pornea. Am dus-o inapoi la prietenul ce a mai lucrat pe ea, el a zis ca s-a dus pana de la vibrochen si ca a lovit cilindrii cel mai probabil.
Am dus-o saptamana trecuta la un mecanic (din auzite) foarte bun. Si am lasat-o cateva zile. Mi-a zis ca a verificat tot ce se putea, senzor pompa benzina, pompa de benzina, benzina, compresia de la benzina, compresia din motor si nu a gasit ce problema are. Compresia din motor a fost de 10 Bari, la compresia de la benzina 3,8 Bari. Mecanicul a zis ca daca ar fi fost pana de la vibrochen rupta si ar fi lovit cilindrii, nu ar mai avea compresia buna. Si celalat verdict a fost, faptul ca din punct de vedere electric si tehnic e libera de pornire.
Stie cineva ce ar putea sa aiba? Cea ce tind sa cred e ca s-a intins lantul si de aceea nu am mai avut viteza in parametrii cu turatia care i-o dadeam, sau intinzatorul si din cauza ca am mers cu ea asa.. probabil ca acum a dat chix de tot.
Daca se poate niste pareri sau daca a patit la fel careva. Va rog sa ma indrumati spre bine. As aprecia enorm!
PS: De 2 luni deja ma macin cu chestia asta. O duc de la mecanic la mecanic si nimeni nu gaseste ce are.

Comment