Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pierdere ulei w 203 k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere ulei w 203 k

    Seara buna colegi. O mica problema... Dadui jos scuturile de plastic de la motor la al meu w203 k din lipsa de ocupatie si surpriza,in parte astanga a motorului,sub carcasa filtrului de aer pe tot blocul motor,inclusiv suportul motorului am observat urme de ulei,pierderi care pareau destu de recente. Cu toate ca era ulei pe o suprafata extinsa a motorului,pe scuturile de plastic ale motorului nu a ajuns nici o picatura,cu atat mai putin jos,sub masina.
    Acum vine intrebarea....De unde ar pute provenii uleiul,de unde ar putea fi pierderea?? Sub carcasa filtrului de aer am observat o alta "cutie" de plastic,mai mica,care la randul ei avea urme de ulei. O alta intrebare ar fi "ce este acea cutie,carcasa"?
    Multumesc pentru atentie!

  • #2
    Colegii chiar nu are cineva habar cam pe unde sunt punctele frecvente pe unde pierde motorul asta ulei?? Sunt urme de ulei pe motor in zona de sub cutia filtrului de aer,e imprestiat peste tot,inclusiv pe suportul de motor. Multumesc.

    Comment


    • #3
      Sunt destule garnituri care se coc in timp si vin schimbate.Cu siguranta si in cazul tau vorbim de o situatie identica doar ca nimeni din spatele unei tastaturi nu iti poate spune exact ce pierde...
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Salut, cel mai bine cureti cu un spray curatitor de frane si o pornesti suspendata pe elevator sau canal si trebuie sa vezi pierderea. A mea avea pierderi de ulei pe la garnitura de la pompa de vacuum (m271)

        Sent from my m2 using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Cum a zis si colegul adriann.stan poate fi de la garnitura de la pompa vaccum. Eu am avut si la magnetii axelor cu came(sunt doi din fata motorului). Pe langa asta am schimbat garnitura de la capacul cu supape si pentru cele 4 bobine.

          Comment


          • #6
            Salut ! Problema ta este de la furtunele de aerisire a carterului motor. Vaporii de ulei care ies din motor sunt absorbiti de coloana de admisie a aerului printr-un traseu construit din furtune. Cel putin doua dintre futune plus o valva unisens le ai deteriorate. Acestea sunt pozitionate sub galeria de admisie, intre corpul compresorului de aer si blocul motor. Ajungi la ele prin partea de sus demontand carcasa filtrului de aer si galeria de admisie a aerului, dar chiar si asa este foarte dificil. Ideal este sa demontezi si compresorul. Furtunele si valva unisens costa destul de putin, cred ca 50 maxim 70 lei in schimb schimbarea lor este destul de dificila. Uite codurile : A2710181582 - furtunul mic ; A2710181482 - furtunul mare ; A2710180329 - valva unisens.

            Daca mai ai nevoie de detalii da-mi un mesaj privat !
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Va multumesc pentru raspunsuri.

              Comment


              • #8
                Buna seara ! Am un E 250 CGI 2010, motor 271 evo si de curand am observat ulei scurs in scut... am dat scutul jos si din ce am observat se prelinge pe baia de ulei in partea stanga cumva de sus ... parca ar cobora pe un cablu ceva nu pe carcasa motorului.... Nu mult ulei insa destul sa se murdareasca pe acolo.. probabil in timp va aparea si sub masina. Este posibil sa am aceeasi problema cu furtunele alea sau e alt tip de motor si alta e cauza. Intentionez sa ajung si la service/ reprezentanta dupa caz.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF