Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W204 motorul intra in protectie.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W204 motorul intra in protectie.

    Salut! sunt posesorul unui W204 C220 125W capacitate 2143 fabricatie 07/2009 Diesel automata 160 000km.

    Acum o saptamana mergand cu masina am sesizat ca bagam piciorul in pedala si nu se intampla nimic....pur si simplu crestea foarte usor turatia si schimba sub 2000 rotatii.

    Nu mi-am aparut nici un bec/eroare asa ca am zis ca poate isi revine si asa s-a si intamplat. Masina si-a revenit insa dupa o saptamana a inceput sa faca la fel: In primele 2 viteze schimba si se comporta normal (peste 2000rotatii) , masina trage, insa dupa 50 km/h (echivalent cu treapta a3-a) imediat scade puterea brusc, nu mai intra turbina si schimba pana in 2000 rotatii/min.

    M-am dus la service, a pus testerul pe ea si a constatat ca avea eroare: Senzor presiune DPF defect....nu citea nici o valoare.
    Filtrul de particule nu era colmatat, avea incarcatura de funingina doar 1 gram.
    Injectoarele dadeau valori normale

    Am comandat alt senzor de presiune de la filtrul de particule.
    In acest timp am mai mers 4 zile cu ea asa. Nu foarte multe drumuri, doar strictul necesar in oras. Astazi am schimbat senzorul, au disparut celelalte erori insa imi apare eroare: filtru de particule prea incarcat.

    Cand am cumparat masina tin minte ca am avut ceeasi problema in urma cu 2 ani si am schimbat acest senzor, imi dadea aceeasi eroare si masina si-a revenit si 2 ani de zile nu am mai avut nici o problema cu ea.

    Acum intrebari:
    -Senzorul pe care l-am inlocuit(cel vechi) este Bosch cod 0281002924 iar cel nou este tot Bosch, arata identic insa codul lui este 0281006278. M-am uitat pe net si la specificatii codul senzorului nou, se potriveste plus ca acesta a fost cautat dupa codul OE al piesei.

    1) Poate fi aceasta diferenta de cod problema ? Adica noul senzor sa nu fie bun ?

    2)Conform la ceea ce v-am scris mai sus, ce parere aveti ? ce sa mai fac masinii ?
    3)Sa incerc sa o scot pe autostrada si sa o trec pe manual si sa tin in 2500+ rotatii pentru 20-30 minute ? sau risc sa o stric mai tare ?
    4)Pot merge cu ea asa sau e de preferat pana o repar s-o tin pe bara ?
    5) Isi poate face regenerarile daca intra in aceasta protectie ?

    Va rog din suflet sa ma ajutati cu aceasta problema...macar cu un sfat de mecanic bun in Constanta sau o idee la ceea ce as putea incerca. Asta e masina cu care muncesc si depind foarte mult de mobilitate. Astept raspunsurile voastre

  • #2
    Masina, cat ai mers cu senz stricat nu a putut face regenerare.
    Codul ales al senz nou e corect, trebuia doar sa primesti o procedura de adaptare dupa ce l-ai schimbat.

    Intoarce-te la service sau cauta alt atelier daca nu reusesc.

    DPF nu are nimic, orice alte proceduri sunt lipsite de sens.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      da...

      @cl600 multumesc mult pentru raspuns. Ai dreptate, l-am sunat pe mecanic si mi-a spus ca a uitat sa dea adaptare si o sa vina cu testerul maine sa ii dea.

      Comment


      • #4
        Respectele mele pentru cl600. Exact cum ai zis tu a fost frate. Multumesc mult! Masina si-a revenit dupa adaptarea senzorului. Acum merge super.
        Last edited by Florin_WES; 05-16-2017, 22:05 PM. Reason: Reguli generale de postare.

        Comment


        • #5
          OF !
          Dupa 2 saptamani in care masina si-a revenit total fara absolut nici o problema in urma schimbarii senzorului si a adaptarii acestuia, astazi a facut din nou aceeasi problema ! Chiar nu imi explic cum e posibil....senzorul a fost nou ....Bosch.

          Are cineva idee ce poate fi ? scurt cumva pe circuitul senzorului ? sau un contact imperfect/mufa defecta ce duce la scurtcircuitarea senzorului ?

          Ultima oara cand am schimbat acest senzor a durat 1 an jumate ...tot bosch. AJUTOR !

          Comment


          • #6
            cum ati rezolvat problema?

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF