Salut! sunt posesorul unui W204 C220 125W capacitate 2143 fabricatie 07/2009 Diesel automata 160 000km.
Acum o saptamana mergand cu masina am sesizat ca bagam piciorul in pedala si nu se intampla nimic....pur si simplu crestea foarte usor turatia si schimba sub 2000 rotatii.
Nu mi-am aparut nici un bec/eroare asa ca am zis ca poate isi revine si asa s-a si intamplat. Masina si-a revenit insa dupa o saptamana a inceput sa faca la fel: In primele 2 viteze schimba si se comporta normal (peste 2000rotatii) , masina trage, insa dupa 50 km/h (echivalent cu treapta a3-a) imediat scade puterea brusc, nu mai intra turbina si schimba pana in 2000 rotatii/min.
M-am dus la service, a pus testerul pe ea si a constatat ca avea eroare: Senzor presiune DPF defect....nu citea nici o valoare.
Filtrul de particule nu era colmatat, avea incarcatura de funingina doar 1 gram.
Injectoarele dadeau valori normale
Am comandat alt senzor de presiune de la filtrul de particule.
In acest timp am mai mers 4 zile cu ea asa. Nu foarte multe drumuri, doar strictul necesar in oras. Astazi am schimbat senzorul, au disparut celelalte erori insa imi apare eroare: filtru de particule prea incarcat.
Cand am cumparat masina tin minte ca am avut ceeasi problema in urma cu 2 ani si am schimbat acest senzor, imi dadea aceeasi eroare si masina si-a revenit si 2 ani de zile nu am mai avut nici o problema cu ea.
Acum intrebari:
-Senzorul pe care l-am inlocuit(cel vechi) este Bosch cod 0281002924 iar cel nou este tot Bosch, arata identic insa codul lui este 0281006278. M-am uitat pe net si la specificatii codul senzorului nou, se potriveste plus ca acesta a fost cautat dupa codul OE al piesei.
1) Poate fi aceasta diferenta de cod problema ? Adica noul senzor sa nu fie bun ?
2)Conform la ceea ce v-am scris mai sus, ce parere aveti ? ce sa mai fac masinii ?
3)Sa incerc sa o scot pe autostrada si sa o trec pe manual si sa tin in 2500+ rotatii pentru 20-30 minute ? sau risc sa o stric mai tare ?
4)Pot merge cu ea asa sau e de preferat pana o repar s-o tin pe bara ?
5) Isi poate face regenerarile daca intra in aceasta protectie ?
Va rog din suflet sa ma ajutati cu aceasta problema...macar cu un sfat de mecanic bun in Constanta sau o idee la ceea ce as putea incerca. Asta e masina cu care muncesc si depind foarte mult de mobilitate. Astept raspunsurile voastre
Acum o saptamana mergand cu masina am sesizat ca bagam piciorul in pedala si nu se intampla nimic....pur si simplu crestea foarte usor turatia si schimba sub 2000 rotatii.
Nu mi-am aparut nici un bec/eroare asa ca am zis ca poate isi revine si asa s-a si intamplat. Masina si-a revenit insa dupa o saptamana a inceput sa faca la fel: In primele 2 viteze schimba si se comporta normal (peste 2000rotatii) , masina trage, insa dupa 50 km/h (echivalent cu treapta a3-a) imediat scade puterea brusc, nu mai intra turbina si schimba pana in 2000 rotatii/min.
M-am dus la service, a pus testerul pe ea si a constatat ca avea eroare: Senzor presiune DPF defect....nu citea nici o valoare.
Filtrul de particule nu era colmatat, avea incarcatura de funingina doar 1 gram.
Injectoarele dadeau valori normale
Am comandat alt senzor de presiune de la filtrul de particule.
In acest timp am mai mers 4 zile cu ea asa. Nu foarte multe drumuri, doar strictul necesar in oras. Astazi am schimbat senzorul, au disparut celelalte erori insa imi apare eroare: filtru de particule prea incarcat.
Cand am cumparat masina tin minte ca am avut ceeasi problema in urma cu 2 ani si am schimbat acest senzor, imi dadea aceeasi eroare si masina si-a revenit si 2 ani de zile nu am mai avut nici o problema cu ea.
Acum intrebari:
-Senzorul pe care l-am inlocuit(cel vechi) este Bosch cod 0281002924 iar cel nou este tot Bosch, arata identic insa codul lui este 0281006278. M-am uitat pe net si la specificatii codul senzorului nou, se potriveste plus ca acesta a fost cautat dupa codul OE al piesei.
1) Poate fi aceasta diferenta de cod problema ? Adica noul senzor sa nu fie bun ?
2)Conform la ceea ce v-am scris mai sus, ce parere aveti ? ce sa mai fac masinii ?
3)Sa incerc sa o scot pe autostrada si sa o trec pe manual si sa tin in 2500+ rotatii pentru 20-30 minute ? sau risc sa o stric mai tare ?
4)Pot merge cu ea asa sau e de preferat pana o repar s-o tin pe bara ?
5) Isi poate face regenerarile daca intra in aceasta protectie ?
Va rog din suflet sa ma ajutati cu aceasta problema...macar cu un sfat de mecanic bun in Constanta sau o idee la ceea ce as putea incerca. Asta e masina cu care muncesc si depind foarte mult de mobilitate. Astept raspunsurile voastre
Comment