Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme kompressor

    Salutare baieti,

    Mi-a venit si mie randul sa postez o problema la kompressor (W203, C180K, an 2003, M271).

    Pe scurt:
    - Rulment rola intinzatoare gripat>curea accesorii rupta in mers (oprit imediat/platforma pana la service)> inlocuit rola fixa, rola intinzatoare si curea.

    Dupa montaj a aparut problema: masina nu mai trage ca inainte
    Am fost la AutoKlass ieri si mi-au spus ca nu ar lucra kompressorul (lucru ciudat pentu ca furtunul de la intercoler se umfla cand accelerez).

    Chiar nu mai stiu ce naiba are, am fost din nou la service-ul care mi-a montat cureaua, am re-verificat toate vacuumurile, toate firele, tot.

    Mentionez ca nu am nicio eroare in bord, masina porneste la sfert, turatia este normala, merge insa ca un C180 fara kompressor UNEORI!
    Adica, daca stau pe loc putin, viteza 1-a parca ar lucra kompressorul, apoi parca nu mai are presiune...
    Genul ala de defect de sta toata lumea se uita la ea si nimeni nu stie ce are.

  • #2
    Pe la Marian ai fost sa arunce un ochi?Si cu, kompressor mort nu se aprinde nimic in bord dar poti vedea cu Star-ul anumite valori care te fac sa iti dai seama unde e problema.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Am vb cu el la telefon, ma vad de marti in colo.
      Problema este: daca Kompressorul ar fi mort de ce furtunul de intercooler se umfla la accelerare? Adica face presiune..

      Comment


      • #4
        Salut!
        Este posibil sa fi intrat calculatorul intr-un mod de "protectie"(limp-mode) si sa nu stie ca ai remediat problema..cum spunea si broscutza2001, trebuie pus Star-ul in functiune....

        Comment


        • #5
          Sau cum am patit odata la w211 era o problema la pedala de acceleratie...Daca o opresti si o repornesti cum se comporta?(cu, cheia scoasa din contact)
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            La pornire si oprire se comporta absolut normal.
            La o diagnoza NO NAME nu da nicio eroare, la Autoklass mi-a zis doar ca nu vine putere de la compresor. Banuiesc ca daca era ceva Limp Mode il resetau ei. banuiesc...

            Comment


            • #7
              Probleme kompressor

              Ma gandesc sa nu fie rupt arcul din interior dintre fulia kompressorului si roata de cuplaj din kompressor.
              De aici sa vina lipsa de putere, fulia kompressorului se invarte dar puterea nu este transmisa in kompresor.

              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Last edited by Crazyady; 04-28-2017, 09:07 AM.

              Comment


              • #8
                M-am mai documentat si este posibil ca sa nu fie adaptata clapeta de aer, posibil sa ramana deschisa si sa nu faca presiune. Cand ati pornit motorul, cred ca nu ati facut procedura cu cheia in contact, ca sa isi invete pozitia din nou clapeta.
                Uite un link pe youtube explicatiile sunt interesante:


                Referitor la arcul din kompressor (eaton M45):



                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Ce presiune iti da compresorul poti vedea cu orice tester ieftin si cu torque. Intake manifold pressure/MAP. In acceleratie la ture mai mare ar tebui sa urce peste presiunea atmosferica.
                  Merita investitia de 50 lei si 17 lei sau cat o fi torque pt a avea la tine o diagnoza cu care poti loga/urmari in mers parametri principali a masinii si sa citesti codurile standard de eroare ODB.
                  Idem pt sonde lambda, MAF si alti senzori banali.
                  Iti mai faci o idee.

                  Asta daca iti place sa mesteresti.

                  Star in sus si in jos, dar pt probleme banale le depistezi lejer cu un tester de 2 lei si putin efort intelectual.
                  Salvezi niste bani si nici nu te ia Alzheimer-ul la batranete.
                  Last edited by Sharky; 04-28-2017, 11:01 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Mda, se pare ca este ambreiajul de la Kompressor care merge/nu merge.

                    Comment


                    • #11
                      Il gasesti separat sa il cumperi nu e chiar asa scump.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #12
                        Poate mai e de folos cuiva:

                        Originally posted by dkmg
                        Salut, ai vreo recomandare de adaptor cu bluetooth care sa mearga cu softul de pe Andriod gen Torque?
                        Sau ce folosesti la W211?

                        Multumesc!
                        Originally posted by Sharky
                        http://www.autointhebox.com/l/super-...v1-5-146-0.jpg

                        Asa arata. Dar intreaba pe forum, sa vada si altii.
                        Pot citi parametri cei mai de baza pt orice masina, merc meu, passat B5, A4 B8, focus 2007, civic 2007.
                        Sunt destui de vand pe OLX, te intelegi cu omul, mergi cu masina in vreo 2-3 minute te prinzi si tu daca merge si cat vezi.

                        40 lei am dat pe a meu, cam asta e minimul, lumea le vinde pe la 50-60.

                        Cel albastru am inteles ca e cu probleme.

                        Si asta mai pierde conexiunea, dar il reconectez la mufa masinii. torque oricum se resinc automat.

                        Singura problema e ca nu pot sterge erorile calumea.
                        Imi tot raman, sau nu le stiu eu citi calumea.

                        Am alt soft, OBD facile (piratat de pe undeva) cu care ma conectez si le sterg, dar interfata tot aia ramane.

                        Avand in vedere ca imi agat telefonul de grila de la AC sau il pun pe bord sa ii var reflexia in parbriz noaptea, e excelent. (Eu pot citit repede scris intors cu capul in jos si in oglinda, am vazut ca altii au probleme cu asta sau nu sunt obisnuiti)

                        Asa pot urmari parametri gen STFT/LTFT/ lambda in timp real, fara sa imi iau ochii de la drum, ceea ce nu poti cu star.

                        Cateodata e mai practic sa incerci si sa vezi efectul imediat, decat sa te uiti pe loguri si sa te gandesti ce naiba ai facut in momentul ala.
                        Evident ca recurg la marcaje, gen turez motorul la 5mii ture de vreo 2 ori, ca sa marchez inceputul testului, apoi testez ce am de testat si apoi iar marchez cu o turatie mare.
                        In felul asta cand ma uit in log gasesc rapid zona de interes.

                        Concluzia tot aia e, ca testerul e doar o unealta, omul din spatele ei e baza.

                        Te rog posteaza discutia in zona publica.

                        Comment


                        • #13
                          Am schimbat recent la service cureaua de accesorii, rola de ghidare si ansamblul de intindere a curelei la masina mea c180k din 2005. Dupa un drum de 200 km a aparut ca un fel de zgomot de frecare la motor la fel ca sunetul de la inceputul filmuletuui. Imi poate spune cineva de la ce ar fi? Multumesc!!!
                           

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF