Salutare baieti,
Mi-a venit si mie randul sa postez o problema la kompressor (W203, C180K, an 2003, M271).
Pe scurt:
- Rulment rola intinzatoare gripat>curea accesorii rupta in mers (oprit imediat/platforma pana la service)> inlocuit rola fixa, rola intinzatoare si curea.
Dupa montaj a aparut problema: masina nu mai trage ca inainte
Am fost la AutoKlass ieri si mi-au spus ca nu ar lucra kompressorul (lucru ciudat pentu ca furtunul de la intercoler se umfla cand accelerez).
Chiar nu mai stiu ce naiba are, am fost din nou la service-ul care mi-a montat cureaua, am re-verificat toate vacuumurile, toate firele, tot.
Mentionez ca nu am nicio eroare in bord, masina porneste la sfert, turatia este normala, merge insa ca un C180 fara kompressor UNEORI!
Adica, daca stau pe loc putin, viteza 1-a parca ar lucra kompressorul, apoi parca nu mai are presiune...
Genul ala de defect de sta toata lumea se uita la ea si nimeni nu stie ce are.
Mi-a venit si mie randul sa postez o problema la kompressor (W203, C180K, an 2003, M271).
Pe scurt:
- Rulment rola intinzatoare gripat>curea accesorii rupta in mers (oprit imediat/platforma pana la service)> inlocuit rola fixa, rola intinzatoare si curea.
Dupa montaj a aparut problema: masina nu mai trage ca inainte
Am fost la AutoKlass ieri si mi-au spus ca nu ar lucra kompressorul (lucru ciudat pentu ca furtunul de la intercoler se umfla cand accelerez).
Chiar nu mai stiu ce naiba are, am fost din nou la service-ul care mi-a montat cureaua, am re-verificat toate vacuumurile, toate firele, tot.
Mentionez ca nu am nicio eroare in bord, masina porneste la sfert, turatia este normala, merge insa ca un C180 fara kompressor UNEORI!
Adica, daca stau pe loc putin, viteza 1-a parca ar lucra kompressorul, apoi parca nu mai are presiune...
Genul ala de defect de sta toata lumea se uita la ea si nimeni nu stie ce are.
Comment