Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 Pornire grea, oscilatie la relanti si 5G-Tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 Pornire grea, oscilatie la relanti si 5G-Tronic

    Va salut !

    Doresc sa va prezint problema mea si sa va rog pe cei are aveti experienta sa va spuneti parerea si sa ma ajutati cu un sfat.

    Detin masina de aproape 1 an. Istoricul nu il stiu foarte bine, dar in mare masina a fost intretinuta corect, asa reiese din caietul de service si facturile aferente reviziilor.

    Discutam despre C200 Kompressor W203 5G-Tronic -2004

    Problema principala pornirea. De cand o am prima pornire o face cu greu, apoi in restul zilei nu avem probleme. Daca facem o pauza de 3-4 ore iar porneste cu greu. Porneste in 2-3 cred, oricum complet anormal, motorul trepideaza, apoi se stabilizeaza. Senzatia pe care o am este ca ceva nu intra in functiune (cred ca un vacuum nu deschide ceva) deoarece, dupa cateva secunde in care incearca sa se stabilizeze, isi revine deodata. Parca ceva intra in functiune si o ajuta sa isi regleze relantiul. Cel mai urat moment cu pornirea la rece din iarna asta l-am filmat aici

    Mentionez ca am schimbat urmatoarele :
    - ulei motor
    - bujii
    - sonda lambda 1 (din fata catalizatorului)
    - furtune + ventil aerisire carter motor. este in spatele corpului de la kompressor
    - termostat (nu avea temperatura constanta)

    NU are nicio eroare nici pe motor nici pe cutia de viteze. Testat cu AutoCom


    La relanti sau in timpul mersului, indiferent de viteza sau de turatie, exista o oscilatie a acului indicator de la turometru, care consider ca nu este de la motor. Motorul merge rotund dupa ce se stabilizeaza... chiar si la rece, odata stabilizat merge rotund. In incercarea de a depista problema, am masurat tot ce mi-a permis testerul AutoCom sa masor. Nu ma pricep sa interpretez toate valorile masurate, dar mi-a atras atentia o electrovalva de la cutia de viteze, respectiv - Solenoidul MPC (Modulated Pressure Control). In urmatorul filmulet puteti sa urmariti oscilatia acului, valoarea pe care o comada TCU pentru solenoidul MPC si valoarea pe care o executa solenoidul. Pentru comparatie, am urmarit si solenoidul SPC (Shift Pressure Control) si am observat ca acesta executa exact valoarea comandata de catre TCU.

    Aici avem o filmare a comportamentului solenoizilor in timpul mersului.

    Aici avem o filmare a comportamentului solenoizilor in timp ce motorul este oprit.

    Cutia de viteze, dupa ce se incalzeste, schimba fara probleme, nu smuceste, nu pot sa spun ca exista ceva in comportamentul cutiei care sa imi atraga atentia. In schimb, cand este rece, sau la manevre rapide in parcare gen fata-spate, fata-spate, motorul tinde sa se opreasca, iar daca o iei prea repede, chiar se opreste si se opreste doar cand franez. Nicidata nu am mutat din R in D sau invers in timp ce masina inca se misca. Orice miscare a schimbatorului de viteze am facut-o doar cu rotile oprite. De asemenea, la semafor, cand ajung pe punctul de a opri complet masina, aceasta trepideaza si tinde sa se opreasca. In acest caz niciodata nu s-a oprit.

    La orice mutare a schimbatorului de viteze in D sau R, daca nu astept cateva secunde sa faca presiune in convertizor, masina reactioneaza ciudat, face un soc. Daca astept acele 2-3 secunde niciodata nu face nici cel mai mic soc.

    Am citit postarea colegului "Priest" in care a prezentat in detaliu curatarea blocului de valve si inlocuirea solenoidului TCC si am decis sa intervin asupra blocului de valve, sa il curat, sa ii schimb toate sitele si sa inlocuiesc solenoizii care nu fac treaba buna, respctiv TCC si MPC.

    Am nevoie de parerea unui om care se pricepe la cutiile automate... nu vreau sa muncesc degeaba cautand acul in carul cu fan. Am citit tot felul de teorii despre simptomatica cutiilor de viteze. In mare, la simptomele descrise de mine, unii mi-au spus ca trebuie sa inlocuiesc convertizorul de cuplu. Sincer, nu am incredere in mecanicii de pe la noi, majoritatea mi-a dat impresia ca urmareste sa gasesca oameni dispusi sa arunce 4-5 mii lei ca sa rezolve o problema, problema care in realitate se poate rezolva la un pret de 3 ori mai mic. Unul mi-a zis sa schimb placa electronica din cutie. Altul mi-a zis sa schimb cutia. Deci... am nevoie de ajutor sa iau o decizie corecta si mai ales favorabila mie, nu favorabila atelierelor de ~ specialitate.

    La cutia de viteze am schimbat:
    - ulei Ravenol M9 care se incadreaza in norma 236.14
    - filtru
    - garnitura

    La schimbul de ulei nu am gasit reziduuri de niciun fel, doar ulei uzat. Din caietul de service reiese ca uleiul a fost schimbat la 90.000 prima data, apoi l-am schimbat eu la 168.000 km cand am luat masina. Mult, foarte mult as putea spune. Eu mi-am propus sa il schimb la fiecare 40.000 - 50.000 dar maxim 3 ani.

    Va multumesc anticipat,
    Bogdan

    P.S. Nu sunt mecanic de meserie, sunt mecanic entuziast si imi place sa mesteresc la masina mea. Majoritatea interventiilor le fac in service-ul unui amic unde am la dispozite toate sculele necesare si Testerul AutoCom.

  • #2
    Salut, ai filtru de benzina montat pe masina?
    Ai masurat presiunea benzinei in rampa de injectie? Ar trebui sa ai 3.2-3.6 bari si sa nu scada cu motorul oprit.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Salut !

      Filtrul este cel original... cred. Masina are gpl si nu cred ca a fost schimbat niciodata, eu doar l-am inspectat. Nu am masurat presiunea, dar am sa o fac, bineinteles ca si filtrul de carburant este pe lista pentru schimbat. Stiu ca are regulator de presiune integrat, probabil ca acesta nu isi mai face treaba cum trebuie deoarece daca pun contactul si nu pornesc imediat, astept ~ sa zicem 1 minut, trebuie sa dau la automat vreo 5-7 secunde, altfel nu porneste.

      Comment


      • #4
        S-ar putea sa scapi mai ieftin [emoji12]!
        Este posibil ca una din probleme sa fie aceea ca iti scapa Gpl in benzina si de aceea porneste greu/inecat. Kit-ul de membrane ale vaporizatorului costa 250 de lei, iar vaporizatorul nou costa 450 de lei. Am mai scris despre acest subiect pe forum. Da un search pe forum.
        Indicat ar fi sa schimbi si filtrele instalatiei Gpl.
        P.S Masoara presiunea in rampa de injectie si inlocuieste preventiv filtrul de benzina daca nu stii cand a fost inlocuit acesta, apoi verifica membranele vaporizatorului si filtrele instalatiei Gpl.



        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Instalatia gpl a fost inspectata, nu scapa presiunea, electrovalva inchide perfect, filtrele au fost schimbate. Si cel pentru starea lichida si cel pentru starea gazoasa.

          Am sa schimb filtrul de benzina si daca problema cu pornirea persista am sa verific presiunea in rampa. Mai mult ca sigur filtrul este cel original judecand dupa aspectul invechit, faptul ca scrie pe el Mercedes-Benz, iar suruburile sunt neatinse de foooooarte mult timp.

          Comment


          • #6
            W203 Pornire grea, oscilatie la relanti si 5G-Tronic

            Mare atentie ce filtru nou de benzina pui. Sa fie ce trebuie pentru masina.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Intr-adevar, am observat ca sunt multi producatori. La unii scrie la descrie "regulator de presiune integrat" - si sunt peste 200 lei, iar la altii scrie "filtru conducta" - si sunt mai ieftine, undeva pe la 90-120 lei.

              Am sa aleg Man. Dar accept sugestii

              Comment


              • #8
                Salut, curand am schimbat pentru w209, acelasi motor m271 si am luat MANN, pretul a fost de 240 de lei cred. Ideal ar fi sa iei MAN, BOSH sau MAHLE(firme mai bune). Si intradevar are un regulator de presiune, deci conteaza.

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru sugestie cosminflorea ! Am sa tin cont... si eu tot spre marcile astea inclin, cele care ofera regulatorul de presiune integrat.

                  Comment


                  • #10
                    E bine sa nu te zgarcesti din cate stiu, filtrul se schimba la 30k km. Deci nu e o paguba asa mare.

                    Comment


                    • #11
                      Avand in vedere ca merg cel mai mult cu gpl, am sa schimb filtru de carburant doar cand moare regulatorul de presiune, deoarece sistemul de alimentare cu benzina este folosit foarte putin.

                      Comment


                      • #12
                        Bosch sau Knecht daca imi amintesc corect sunt pe original, dar sunt ceva mai scumpe decat Mann, Muller etc.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Bosch 246 sau Knecht 185 de la ePiesa. Nu mi se pare foarte mult, mai ales ca nu il schimbi prea des.

                          Mann la 242 se apropie de Bosch.
                          Muller la 92 lei... dar nu m-as baga la el.

                          Cel mai aproape de adevar mi se pare Knecht !
                          Last edited by quintrixman; 03-03-2017, 15:32 PM. Reason: redactare initiala incompleta

                          Comment


                          • #14
                            Am resuit si am schimbat ieri filtrul de benzina. La sfatul unui amic de la Autonet am luat toate filtrele marca QWP. Am fost placut impresionat atat de pret cat si de calitate. Sunt foarte bine facute, iar filtrul de habitaclu, care este cu carbon activ, pot sa spun ca sta mai bine in locasul lui decat cel dinainte marca Mann care era fara carbon activ. RECOMAND QWP !

                            Filtrul de benzina era din prima echipare a masinii, marca Knecht, iar pe el era scrisa data 28.02.2004

                            Acum masina porneste foarte bine atat dimineata la rece, cat si in restul zilei.

                            Comment


                            • #15
                              Revin cu o actualizare !

                              Filtrul QWP a rezistat doar 2 saptamani de la montare si nu pot sa mai spun ca il recomand. 90 lei dai si nu face nici macar 5 lei. Am comandat Knecht si am primit Mahle... mi s-a spus ca este acelasi lucru, pe care am platit 190 lei... Aceeasi problema. cu diferenta ca asta dupa nici o saptamana s-a stricat. In prezent am MANN pe care am platit aproape 250 lei si pot sa spun ca de cand l-am montat nu a mai aparut problema la pornire.

                              NU LUATI FILTRE DE BENZINA IEFTINE ! Risipiti banii si va vor da batai de cap. Consider ca atunci cand schimbi filtrul de benzina CU REGULATOR DE PRESIUNE INTEGRAT trebuie sa iei in calcul sa pui minim MANN sau BOSCH iar cine isi permite pune de la reprezentanta original (cred ca Bosch este de fapt)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF