Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W203 Pierd motorina la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 Pierd motorina la rece

    Salutare,
    Am o problema ce ma framanta tare si apelez iarasi la cunostintele voastre.

    Am un W203 C200 CDI 2001 si am observat ca pierd motorina undeva la pompa de inalta (banuiesc). Ideea este ca pierd multa la rece si pe masura ce se incalzeste motorul intensitatea scade.
    De curs, curge direct pe cureaua de auxiliare si nu stiu cat de bine i-o fi si ei...

    Mai exista o postare cu aceeasi problema dar este vorba de un alt model si alt motor.
    Atasez si poze cu localizarea fenomenului si astept sfaturile voastre.

    Multumesc anticipat.
    Attached Files
    W203 - 2001

  • #2
    Salut acelasi lucru l-am patit si eu la acelasi motor la fel ca si tine la rece pierdea motorina dar cu timpul a inceput si cand era motorul cald .M-am dus cu ea la mecanic si i-a schimbat o garnitura la un furtunas care pleaca din pompa se si vede in pozele puse de tine.Deci problema grava nu e dar trebuie rezolvata.

    Comment


    • #3
      Originally posted by nickbal View Post
      Mai exista o postare cu aceeasi problema dar este vorba de un alt model si alt motor.
      Este exact acelasi lucru. CDI-urile au acolo acea pompa de inalta. Acel model era un 320 CDI, care sunt si pe w203.
      Schimba acel o-ring de care zice @alexc200cdi. Nu e greu deloc, iar daca vei neglija probleme, in mod sigur vei da cu jet de apa sa speli zona - la spalatorie. In scurt timp va scartzai vreo rola intinzatoare.
      Bun lucru!!!

      Comment


      • #4
        Am fost de curand in Service pt. directie si era acolo un Mertz cu problema explicata de @alexc200cdi... mecanicul a spus ca la mine e un pic mai complicat...(nu a vrut sa dea detalii pt. ca era foarte ocupat).

        Are cineva o referintza de Kit de garnituri sau stie cineva daca se cumpara tot kitul sau se gasesc si separat?
        Se poate estima un pretz pt. un Kit de pompa?
        W203 - 2001

        Comment


        • #5
          Am si eu un sprinter 2002 CDI am avut probleme la pornire, am scimbat oringurile la toate futrunele, 5 lei unu. O pompa de inalte din cate mia zis mecanicul e vreo 2000 de euro, asaca incearca sa ii schimbi oringurile de la pompa de inalte.
          Iti prinde cumva si aer?

          Comment


          • #6
            Originally posted by arpasean marian View Post
            Am si eu un sprinter 2002 CDI am avut probleme la pornire, am scimbat oringurile la toate futrunele, 5 lei unu. O pompa de inalte din cate mia zis mecanicul e vreo 2000 de euro, asaca incearca sa ii schimbi oringurile de la pompa de inalte.
            Iti prinde cumva si aer?
            Nu se gatuie, nu variaza relantiul, treage bine... nu stiu sa zic mai mult.
            Am vazut o pata sub ea cand am fost la unghiuri si apoi vazand ca e motorina curata am bagat nasu' la motor si a sarit repede in ochi ca e "la botu' calului".

            Acum nu stiu ce sa cer la magazin ca o avea o groaza de garnituri... de aia intreba daca e chit complet sau pe bucatzi.
            W203 - 2001

            Comment


            • #7
              Originally posted by nickbal View Post
              Am fost de curand in Service pt. directie si era acolo un Mertz cu problema explicata de @alexc200cdi... mecanicul a spus ca la mine e un pic mai complicat...(nu a vrut sa dea detalii pt. ca era foarte ocupat).

              Are cineva o referintza de Kit de garnituri sau stie cineva daca se cumpara tot kitul sau se gasesc si separat?
              Se poate estima un pretz pt. un Kit de pompa?
              In Bucuresti stiu eu pe cineva care te-ar putea ajuta. Eu am schimbat la balena mea de curand toate oring urile respective, ei bine ai ghicit, la persoana respectiva . Daca te hotarasti si ajungi in Bucuresti, iti dau nr de tel, suni si sa speram ca se rezolva.
              Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

              Comment


              • #8
                Am fost la un "pompagist" si s-a rezolvat problema cu inel de zero intradevar...
                Problema este ca ce apus el nu arata exact ca ce aveam initzial dar se pare ca e ok, mai ramane de verificat la temperaturi mai mici.

                Am cautat apoi inele de 0 exact ca cele date jos si nu am gasit... are cineva idee pe unde s-ar gasi?
                Este vorba de o pompa bosch si inelul buclucas are reperul 86 in poza pe care o vedetzi atasata. Pe baza de date de piese Mercedes acest inel nu are cod de achizitie.

                Astept pareri sau echivalentze daca se poate pt ca inelul pus pe masina acum pare un pic mai subtirel.
                Attached Files
                W203 - 2001

                Comment


                • #9
                  Cred ca la reprezentanta gasesti cel mai repede
                  DIESEL FAN

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF