Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire la rece partial rezolvata

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La fel de rau porneste (la rece) si cu supapa de retur schimbata, iar (la cald) merge la fel de bine, ceeace ma duce cu gandul ca nu-i supapa vinovata, ca doar nu sant ambele supape de retur la fel de "tampite".
    De ciuda astazi am repus supapa mea pe mashina, ka nu cumva sa traca o zi fara munca (meshterit), ca de reparat nici nu poate fi vorba .

    Poate sa fie pompa de combustibil ?, ca nu-mi vine sa dau 500 RON pe pompa si sa constat ca nu-i vinovata. Oricum pana martzi e liber de la imparatzie, asha ca nimeni nu ma baga in seama prin service si magazine de piese auto.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

    Comment


    • #17
      Deja nu ma mai pot pronuntza fara sa am mashina sub nari...

      Comment


      • #18
        Te cred Doktore, dar ma-ntreb si eu "cu voce tare".
        Am uitat sa specific ca; atunci cand am facut (si redesfacut) strangularea returului la surubul de pe corpul rampei, precum si de cele doua ori cand am schimbat supapele de retur (de pe rampa) nu a existat deloc presiune de benzina in instalatie (la rampa) asha cum banuiesc ca este normal, cu toate ca defiecare data mashina nu avea mai mult de 30 minute de cand fusese oprita.
        Daca dupa 30 minute de la oprire nu exista presiune (la rempa) in instalatie, nici cu strangulare, nici fara strangulare, de ce cu strangulare (obturare partiala), chiar si dupa 9 ore de stat totushi porneste usor, nu mai moare, si merge foarte bine ?

        In AutoData scrie ca presiuea in rampa trebuie sa fie:

        System.........Vacum OFF........3,7-4,2 bar
        Regulated......Vacum 0,5 bar....3,2-3,6 bar
        Holding.........After 30 min........2,5 bar
        Last edited by orca; 11-30-2008, 02:01 AM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #19
          In mod normal, trebuie sa ramina presiune in rampa (inaintea supapei de retur, cum ar veni...) citeva zile, nu juma de ora... Inventeaza un shtutz, ceva, sa masori citzi bari ratatzi ai in rampa injectziei... Un manometru e de gasit, da-l dracu...

          Comment


          • #20
            Originally posted by doktor4carz View Post
            In mod normal, trebuie sa ramina presiune in rampa (inaintea supapei de retur, cum ar veni...) citeva zile, nu juma de ora... Inventeaza un shtutz, ceva, sa masori citzi bari ratatzi ai in rampa injectziei... Un manometru e de gasit, da-l dracu...
            Asta ar fi fost de la bun inceput calea normala de urmat
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #21
              Pai si ce te retzine ?

              Comment


              • #22
                Tre sa vad de unde si cum fac sa pun un manometru pe rampa, cei care au tester de presine au pretentia sa fac programare, la unii dintre ei am avut o programare facuta si nu m-am putut tzine de ea (eu nu stiu ce fac peste 3 ore, dar peste 3 zile), iar altzii nu te lasa in hala langa mashina, ceeace eu nu admit daca nu cunosc personal mecanicul, sub deviza: nu raman si eu, nu ramane nici mashina. , vreu sa vad daca ala stie deja meserie, sau atunci invata
                Last edited by orca; 11-30-2008, 02:46 AM.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #23
                  Devalizezi o pompa de umflat rotzi, o reductzie, un furtun zdravan... si cam aia e...

                  Comment


                  • #24
                    Multzam de informatzie, adica pompa ordinara de picior cu manometru pe ea, sau chiar un manometru de masurat presiunea la rotzi ?, pe care-l am
                    Last edited by orca; 11-30-2008, 03:03 AM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #25
                      Si ala e foarte bun, in rampa mai mult de 6 bari nu sint niciodata...

                      Comment


                      • #26
                        Multzam fain Dok , jumate problema-i rezolvata, manometru am, pofta de meshterit am, trebuie sa mai fac rost de furtun si reductie.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #27
                          Cu reductzia a fost ceva mai dificil, trebuie reductzie speciala pt. supapa de sigurantza, supapa ce se afla in niplul de pe rampa unde se monteaza manometru.
                          Acum seara am facut rost (imprumutat) un manometru complet, care are pe el tot ce-i trebuie, si tot acum seara, am masurat presiunea cu motorul "la cald", si am la rampa 3,5 bar cu motorul pornit (presiune ka la carte)
                          Originally posted by pulmann View Post
                          In AutoData scrie ca presiuea in rampa trebuie sa fie:

                          System.........Vacum OFF........3,7-4,2 bar
                          Regulated......Vacum 0,5 bar....3,2-3,6 bar
                          Holding.........After 30 min........2,5 bar
                          Am lasat manometrul montat pe rampa, si la 30 min. dupa ce am oprit motorul mai pastra doar presiunea de 1,5 bar, in loc de 2,5 bar.
                          Sant curios la pornire (dimineatza) cu motorul "la rece" ce presiune face.
                          Last edited by orca; 12-04-2008, 07:24 AM.
                          .. ________ ..
                          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                          (Oo\==/oO)
                          ..U...............U.
                          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                          Comment


                          • #28
                            Eu mi-am rezolvat problema astazi dupa cca. un an de zile .Am schimbat fierele cu totul deci am luat mufa aia mare care iese din calculatorul masinii cu tot ce e pe ea de pe alta masina si am pus la mine.La tester a iest scurt circuit la senzorul de temperatura si de asta am schimbat tot.Pot spune ca azi am fost cel mai fericit om .
                            Last edited by seby_77; 12-04-2008, 18:31 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Dimineatza pornire "la rece", pompa de combustibil baga 4 bar, porneshte bine, dupa aproximativ 8 secunde motorul moare cu toate ca presiunea pompei ramae la 4 bar.
                              Dupa 3-4 incercari in care comportamentul a fost identic, am renuntzat, am plecat si am cumparat o supapa de retur nou-noutza, dar face exact lafel ;
                              - pun contactul
                              - timp de aprox. 4 sec. se aude pompa de combustibil cum face presiune, instantaneu manometrul sare la 4 bar (ka la karte)
                              - dau la automat porneste imediat
                              - turatia urca la aprox. 1200 rpm (socul la rece functoneaza)
                              - merge aprox. 8 sec. dupa care moare (daca nu o tin din acceleratzie), cu toate ca manometrul arata ca presiunea pompei de combustibil ramane la 4 bar.
                              - dupa ce o ajut/tzin aprox. 30 sec. din acceleratzie pornita, ramane pornita si merge ka unsa.

                              Ma dispera, mai ales faptul ca; daca strangulez din debitul returului porneste si ramane mergand ka unsa.
                              Last edited by orca; 12-04-2008, 20:45 PM.
                              .. ________ ..
                              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                              (Oo\==/oO)
                              ..U...............U.
                              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                              Comment


                              • #30
                                Ciudata rau problema ta.....asa la o prima impresie ar parea o problema cu sistemul de soc automat care la rece functioneaza dar cand ar trebui sa inceapa sa scada turatia o scade de tot.
                                Totusi e derutanta faza cu strangulatul returului....
                                Incearca sa strangulezi returul pana cand functioneaza ok si vezi ce presiune ai atunci in rampa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF