Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire la rece partial rezolvata

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire la rece partial rezolvata

    .
    La un Mercedes (W202) C200, 136cp, an.1997, motor M111.945, Automatic.
    Dupa ce mashina sta aproximativ 6 ore, porneste si instantaneu "moare" motorul, trebuie sa repet operatiunea de 3-4 ori pana ramane pornita, dupa care cateodata mai trebuie tzinuta putin accelerata ca mai are tendintze de a se oprii. Dupa aproximativ 30 secunde pot pleca linistit, masina merge si porneste bine daca nu sta oprita aproximativ 6 ore sau mai mult, singura obiectie/impresie fiind ca parca se simt ceva cai putere lipsa (in opinia mea). Filtrul de benzina l-am schimbat, SondaLambda am schimbato, Supapa de retur (regulator de presiune) am verificat cu motorul mergand, am scos furtunul de vacum si nu arunca benzina pe acolo, sau poate este blocata deschisa.
    Ieri am "gatuit" returul la iesire din supapa de retur (obturand gaura de debit de la diametrul din 8 mm am lasat doar 1 mm diametru), si dupa 9 ore in care mashina a stat, am probat pornirea "la rece": a pornit din prima, fara a se opri sau tremura motorul,...verdictul este ca porneshte si merge super cu strangularea returului.
    Intrebarea este cine-i vinovatul ?
    1.- Pompa de combustibil, ca nu baga suficienta presiune ?
    2.- Supapa de sens din pompa de combustibil, care nu pastreaza presiunea intre pompa si injectoare/supapa de retur ?
    3.- Supapa de retur, care scapa presiunea pe retur ? (doar la un diametru de 8 mm, dar nu si la 1 mm dupa 9 ore)

    PS.
    Ce se poate intampla daca circul asha, si nu gasesc/rezolv problema "vinovatului" ?

    Am facut, si atashat o schiema pt. a se intelege mai bine
    Attached Files
    Last edited by orca; 11-28-2008, 11:11 AM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

  • #2
    Daca pompa de benzina e pe duca si nu mai baga la parametrii necesari asta sigur s-ar vedea in turatii nu la relantii... in ceea ce priveste supapele momentam ma depaseste situatia.
    Interesant este ca se opreste motorul si tremura "numai la rece", acum daca motorul se balbaie si se opreste e din carburant, daca se opreste brusc sigur e din curent.

    Comment


    • #3
      Te-ai gandit cumva ca amestecul e prea bogat in aer?
      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Andreas View Post
        Daca pompa de benzina e pe duca si nu mai baga la parametrii necesari asta sigur s-ar vedea in turatii nu la relantii...in ceea ce priveste supapele momentam ma depaseste situatia.
        Interesant este ca se opreste motorul si tremura "numai la rece", acum daca motorul se balbaie si se opreste e din carburant, daca se opreste brusc sigur e din curent.
        Eu ma gandesc si la debitul pompei deoarece se simt catziva "cai putere" lipsa (este doar obosita), dar nu reusheste sa faca destula presiune la pornirea la rece (prima pornire) cand ar trebuii sa faca/bage 4 bar (58 psi), dupa care sa lucreze pe la 2 bar.
        Nu este de la curent deoarece cu "strangularea" de combustibil merge si porneshte ka unsa, se
        pare ca este din "lipsa" presiune combustibil la pornirea la rece (dupa ce sta aprox. 6 ore sau mai mult).

        Originally posted by popeye_pmm View Post
        Te-ai gandit cumva ca amestecul e prea bogat in aer?
        M-am gandit inainte, dar acum cu strangularea facuta pe retur merge si porneste bine. Ma gandesc ca daca era amestecul vinovat tot asha "urat" ar fii trebuit sa faca si acum cu returul shtrangulat, zic eu (controlat si debitmetrul de aer, functioneaza)

        PS.
        Pe diagnoza (Star Compact 3) nu da nici o defectiune.

        Va multumesc de sfaturi si pareri, sant bine venite, impreuna poate descopar "hotzul de combustibil"
        Last edited by orca; 11-27-2008, 12:57 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Io zic ca e ceva mecanic aiurea,despre pompa-ori baga, ori face zgomot si baga, ori e muta si moarta....verifica si filtrul carburant plus etanseitatea traseului benzina,tot...

          Comment


          • #6
            Originally posted by DMIHNEA View Post
            Io zic ca e ceva mecanic aiurea,despre pompa-ori baga, ori face zgomot si baga, ori e muta si moarta....verifica si filtrul carburant plus etanseitatea traseului benzina,tot...
            Am verificat tot traseul, este uscat (etansh), in opinia mea este defecta supapa de retur sau supapa de sens din pompa (la acest model de pompa supapa de sens este in interiorul pompei), supapa care nu mai pastreaza presiunea pentru mult timp.
            Cand pun contactul pentru cateva secunde se aude bazaitul cum pompa baga "presiune", daca iau contactul si repet mishcarea, din nou se aude pentru cateva secunde cum "amorseaza" pompa, si daca de zace ori repet procedura se aude pentru cateva secunde cum pompa "lucreaza". La alte Mercedes-uri daca pompa a "amorsat" facand presiune in rampa, daca iau si repun contactul, acel bazait al pompei nu se mai aude, deoarece si-a facut treaba din prima. La a mea pot pune si de 100 de ori contactul, si aud pompa cele cateva secunde, nu se creaza presiune la rampa.
            Last edited by orca; 11-28-2008, 11:15 AM.
            .. ________ ..
            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
            (Oo\==/oO)
            ..U...............U.
            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

            Comment


            • #7
              Iei un fir si ii dai pompei curent, ocolind releul ei, ala care comanda timpul de biziiala cind pui contactul. Adica o faci sa mearga continuu. Apoi vezi cum porneshte la rece. Daca face la fel, inseamna ca ai ori pompa obosita, ori supapa de retur varza (din cite shtiu, la rece e nevoie de o presiune mai mare in rampa decit la cald, deci ori nu ridica pompa, ori nu tzine supapa de retur). Daca porneshte si merge perfect, supapa aia de zici ca e in pompa (deshi parca si la W202 exista pressure damper, ca la alea vechi...) e terci. Astea facute fara obturatzia aia de pe retur.

              Se intimpla ca pompa sa nu mai ridice presiune necesara functzionarii corecte. Am intilnit cazuri girla, si la K-Jetronic si la Siemens-VDO. Ultima ocazie pe care am intilnit-o fuse mashina in care n-am murit, dar dupa treizeci de ani are si pompa aia o scuza...
              Last edited by doktor4carz; 11-27-2008, 18:15 PM.

              Comment


              • #8
                Multzam fain Dok-tore, maine fac proba si dau raportul.
                .. ________ ..
                o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                (Oo\==/oO)
                ..U...............U.
                Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                Comment


                • #9
                  Daca era W124, shtiam unde sa itzi zic sa ii viri firul exact, dar la W202 mai bine te tirashti nitzel sub mashina si il pui direct pe pompa...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    Daca era W124, shtiam unde sa itzi zic sa ii viri firul exact, dar la W202 mai bine te tirashti nitzel sub mashina si il pui direct pe pompa...
                    Pompa de la modelul asta are din dotare un fir lung de aproximativ 1m, care vine de la pompa (de sub mashina), si trece printr-o gaura in portbagajul mashini unde are o mufa care intra intr-o cutie "cu maimutze", cutie mare de aproximativ L=1m x l=50cm x H=5cm.
                    Nu trebuie sa ma bag sub mashina, mufa de pe cablul pompei este la indemana in portbagaj, iar bateria (acumulatorul) tot in portbagaj.
                    Last edited by orca; 11-27-2008, 19:16 PM.
                    .. ________ ..
                    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                    (Oo\==/oO)
                    ..U...............U.
                    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                    Comment


                    • #11
                      Imi tresalta viitorul hoit de bucurie... Pune mina la munca, sa vad ce o ieshi, in afara de ochi...

                      Comment


                      • #12
                        Am facut proba, am anulat strangularea, am pus pompa pe direct, si am incercat sa pornesc cu motorul la rece, dar fara strangulare moare ka si inainte, ceeace ma duce cu gandul ca supapa de retur (la rece) ramane deschisa si nu se creeaza/pastreaza presiune la rampa.
                        Astazi incerc sa fac rost de o supapa de retur (regulator de presiune) folosit, ka sa-i pot face proba (nou pe Bosch este 340 RON).
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          Sa vedem ce va urma...

                          Comment


                          • #14
                            Acuma seara am montat o "vechitura" de supapa de retur primita moca, si pe care am dat-o jos de pe rampa unui S600 (W140), sper ca-i buna, cu motorul cald merge ka unsa.
                            Am gasit cum ca; 147 de modele de Mercedes au aceasi supapa de retur (Bosch 0 280 160 587 sau MB 000 078 18 89).
                            Maine la rece vedem cum a reusit operatia, daca a murit pacientu.
                            Attached Files
                            Last edited by orca; 11-29-2008, 00:32 AM.
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              Mai bese el macar o data, n-are cum sa fie mort definitiv...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF