Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intreruperi motor diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna ziua. Si eu practic aceeasi metoda, oricand inainte de prima plecare cu masina, las motorul 5-6 minute sa se incalzeasca. Eu am avut o problema cu heater boosterul, la modul ca devenise consumator, termina toata bateria peste noapte, si a trebuit sa-l schimb.S-a pus problema la un moment dat sa-l decuplez,insa mi s-a recomandat sa-l schimb si sa nu il trec pe off mai ales iarna,cand motorul se incalzeste mult mai greu (probabil de aici si functia sa-l treci vara pe off, oare ? ). Astept si alte pareri legate despre subiect, dar cert este ca acea variatie infima de turatie la pornire este produsa de actionarea rezistentei heater boosterului, nu este problema mecanica.

    Comment


    • #17
      Buna ziua.Pai vara sincer nu cred ca intra in functiune heater boosterul.Adica cand sunt afara peste 7 grade,motorul merge lin.Oricum ma gandesc ca aceasta rezistenta nu exista pe toate masinile si mai ales daca folosesti un ulei adecvat,in cazul meu 5w-40,nu cred c-o sa existe probleme.Deocamdata raman pe off,chiar daca in ianuarie am schimbat tampoanele la motor si aproape nu bag de seama de prezenta acelei fluctuatii pe on.

      Comment


      • #18
        Salut, am si eu un C220 CDI din 2003 si am oscilatii la relanti si la rece si al cald, intre 800 si 900 rpm , nu e constant deloc, in rest masina merge perfect in sarcina...pe tester nu da nimica. Aveti idee care ar putea fi cauza acestui fenomen ? multumesc anticipat

        Comment


        • #19
          Verificați-vă suporții motorului.

          Comment


          • #20
            Salut am un c200 cdi w203 si relantiul sta perfect pana se incalzeste motorul. Incepe sa faca figuri cand motorul este cald , in monentul in care pun frana scade la aproape 600 de rotatii dou trei secunde dupa care isi revine si sta constant. Motorul trage perfect si nu intrerupe in sarcina. Imi poate da cineva un sfat?

            Comment


            • #21
              Buna ziua. Acelasi lucru il patesc si eu la un c200 cdi w203, in momentul franarii line scad turatia pana pe la vreo 600, dar isi revine in masina se opreste si eliberez frana.
              Orice informatie e binevenita. Problema nu e suparatoare, dar as fi vrut sa elimin o grija. Stima!

              Comment


              • #22
                La fel ca si voi astept si eu o sugestie de la cineva priceput!

                Comment


                • #23
                  Si la mine scade la franare dar cam pe la 700.. Cred ca are legatura cu franarea deoarece in urma unui experiment(in a doua cu piciorul stang pe frana si dreptul pe acceleratie-in momentul in care iei piciorul de pe frana exista un lag de 1-3secunde pana incepe masina sa accelereze).
                  Nu stiu daca are relevanta cu scaderea turatiei la franare..

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by tyyy84 View Post
                    Va salut pe toti...Din acest wekend ma bucur de un C220 cutie automata...
                    M-a incantat char de la inceput....
                    Momentan masina este la mine pentru a o testa si daca imi place o voi cumpara...

                    Singura problema de care ma confrunt si de care imi este frica este urmatoarea...
                    Cand pornesc masina la rece , pana cand se incalzeste ( spre exemplu in dimineata asta abia aproape de servici , circa 8km) motorul are intreruperi, o data aproximativ la 2-4 secunde, moment in care pe langa scaderea de relantiu, trepideaza masina destul de tare...
                    Face cand sunt pe oc , nu in mers, chiar daca este in viteza si sunt cu piciorul pe frana chiar daca este scoasa pe N...
                    Nu pot sa imi dau seama din ce poate fi...mi-e frica sa nu fie din volanta...

                    Bafta multa!!!

                    modelul este 2002
                    Salut! Dupa parerea mea,ar trebui prima oara sa verifici daca ai aer pe conductele de alimentare ale pompei(ar trebui sa fie transparente).Daca se vede aer pe ele,problema s-ar putea rezolva prin schimbarea O-ringurilor.Asta ar fi cea mai simpla si ieftina varianta.Bafta!

                    Comment


                    • #25
                      referitor la relanti

                      Salutare , ai rezolvat ceva cu relantiul?

                      Comment


                      • #26
                        Și eu am aceste simptome la rece...

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF