Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intreruperi motor diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intreruperi motor diesel

    Va salut pe toti...Din acest wekend ma bucur de un C220 cutie automata...
    M-a incantat char de la inceput....
    Momentan masina este la mine pentru a o testa si daca imi place o voi cumpara...

    Singura problema de care ma confrunt si de care imi este frica este urmatoarea...
    Cand pornesc masina la rece , pana cand se incalzeste ( spre exemplu in dimineata asta abia aproape de servici , circa 8km) motorul are intreruperi, o data aproximativ la 2-4 secunde, moment in care pe langa scaderea de relantiu, trepideaza masina destul de tare...
    Face cand sunt pe oc , nu in mers, chiar daca este in viteza si sunt cu piciorul pe frana chiar daca este scoasa pe N...
    Nu pot sa imi dau seama din ce poate fi...mi-e frica sa nu fie din volanta...

    Bafta multa!!!

    modelul este 2002
    Last edited by tyyy84; 11-24-2008, 09:42 AM.
    C220 avangarde 2008 - 170 CP
    CLK 200 KOMPRESOR 2004 - 163 CP

  • #2
    Eu am un model putin mai vechi dar si la mine dimineatza cand este rece motorul mai face asa. Am inteles ca socul este pe vacum si in cazul meu cred ca asta e prb( sper sa nu vorbesc prostii)

    Comment


    • #3
      ulei cutie automata ATF

      verificai uleiul la cutia de viteza si ai sa mergi cu ea fara probleme o viata.
      Daca nu este prea tirziu, ca sai pui ulei/ atunci cu greu o mai repari, ba chiar ai sa schimbi si cutia.
      Originally posted by tyyy84 View Post
      Va salut pe toti...Din acest wekend ma bucur de un C220 cutie automata...
      M-a incantat char de la inceput....
      Momentan masina este la mine pentru a o testa si daca imi place o voi cumpara...

      Singura problema de care ma confrunt si de care imi este frica este urmatoarea...
      Cand pornesc masina la rece , pana cand se incalzeste ( spre exemplu in dimineata asta abia aproape de servici , circa 8km) motorul are intreruperi, o data aproximativ la 2-4 secunde, moment in care pe langa scaderea de relantiu, trepideaza masina destul de tare...
      Face cand sunt pe oc , nu in mers, chiar daca este in viteza si sunt cu piciorul pe frana chiar daca este scoasa pe N...
      Nu pot sa imi dau seama din ce poate fi...mi-e frica sa nu fie din volanta...

      Bafta multa!!!

      modelul este 2002

      Comment


      • #4
        Cutia nu cred ca are treaba cu simptomele pe care le ai. S-ar putea sa fie nevoie de curatarea injectoarelor. Oricum problema cred ca e undeva pe circuitul de motorina/benzina pana la arderea acesteia.

        Comment


        • #5
          Debitmetru de aer

          Comment


          • #6
            Originally posted by arthurdeme View Post
            Debitmetru de aer
            In cazul debitmetrului de aer credeam ca apar urmatoarele simptome:
            1. masina nu mai depaseste o anumita turatie (de regula 2900-3000);
            2. masina trage mult mai greu, este mai puturoasa, exact ca un diesel fara turbo.

            Comment


            • #7
              Asa este! dar...

              mie imi facea figuri la fel (ca in simptomele descrise de tine) si am facut comanda de un debitmetru nou din germania de la o autoteile.de. Am montat noul debitmetru (care nu era Pirburg ca cel original de pe masina ) si au inceput simptomele astea descrise ( cand era la relanti cadea turatia odata la cateva secunde...daca era motorul rece cateodata se si oprea daca nu apucai sa accelerezi in momentul ala ... si in mers undeva pe la 1500-2500 ture parca avea o intrerupere-zmucitura motorul) Am fost la reprezentanta mercedes si mi-au dat verdictul "trebuie schimbate injectoarele... 52 milioane" Dupa cateva zile am mers la alt service aici in Constanta --un fel de reprezentanta Bosch care a pus un debitmetru nou Pirburg ( 3.2 milioane) care a rezolvat situatia .


              Daca vreti pot pune poze cu debitmetru original (stricat) si cu cel nou ( care nu merge-- si care este cred facut de firma kukubau ...ca nu scrie nimic pe el)
              Last edited by arthurdeme; 12-15-2008, 08:14 AM.

              Comment


              • #8
                Salutare!
                Hai sa-mi dau si eu cu parerea. Eu am patit la fel cu C220 -ul meu.
                Trepidatia si intreruperile au fost provocate de rola alternatorului (cea pe care se invarte cureaua).
                Inceraca sa vezi cand sati pe loc, cu levierul in D, dar cu piciorul pe frana, sa pornesti mai multi consumatori electrici si sa urmaresti daca se produc oscilatii la turatie sau se schimba sunetul in motor.
                Mai poti verifica daca asta e problema stand la relanti cu masina daupa ce in prealabil ai demontat cureaua de alternator in 10 secunde ti-ai data seama daca se mai aude.

                P.s. acesta a fost problema la mine (350 lei cu manopera cu tot la un service oarecare), dar s-ar putea sa fie ALTCEVA.
                Bafta!
                C220 CDI, W203, Automata

                Comment


                • #9
                  Salut! Iti recomand un aditiv Metabond. Iti va rezolva problema sigur. O sa vezi.Daca vrei iti fac eu rost. Eu am folosit si chiar merita banii. 0731572980 Alin

                  Comment


                  • #10
                    Am si eu simtomele spuse de tyyy84,am un w202 95 2,5 d dar dupa ce se incalzeste numai face,bine ar fi sa ne ajute cineva cu un raspuns mai sigur.Ce poate fi?

                    Comment


                    • #11
                      Idem si la mine. Face asa de cand am luat-o (3 ani). Nu mi-am prea batut capul sa rezolv problema. Eu as exclude varianta cu alternatorul deoarece problema apare numai cand e motorul rece. Am auzit variante ca ar putea fi valva regulatoare de presiune din rampa, sau senzorul de turatie din rampa. Avand in vedere ca nu-s chiar ieftin de inlocuit, incerc sa aman rezolvarea problemei. Daca rezolva careva problema il rog sa ne comunice si noua.
                      Multumesc.
                      ---
                      C220 , 2001, W203.006

                      Comment


                      • #12
                        PS. Am vazut si la alte motorizari diesel acelasi simtom.
                        ---
                        C220 , 2001, W203.006

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marco17 View Post
                          Idem si la mine. Face asa de cand am luat-o (3 ani). Nu mi-am prea batut capul sa rezolv problema. Eu as exclude varianta cu alternatorul deoarece problema apare numai cand e motorul rece. Am auzit variante ca ar putea fi valva regulatoare de presiune din rampa, sau senzorul de turatie din rampa. Avand in vedere ca nu-s chiar ieftin de inlocuit, incerc sa aman rezolvarea problemei. Daca rezolva careva problema il rog sa ne comunice si noua.
                          Multumesc.
                          Salut.Poti sa incerci un lucru foarte simplu,care te poate scapa de batai de cap la relantiu.Si mie la rece,cam sub 7 grade nu era stabil,oscila.Asa ca m-am gandit ca opresc heater booster,pentru ca am inteles ca are o rezistenta si ajuta la incalzirea apei mai repede.Azi dimineata la -2 grade turatia era ferma,fara nici o oscilatie.Am cautat si pe un forum din afara si am gasit la un clasa e aceleasi simptome.Cica cei de la mercedes l-au pus sa schimbe alternatorul si o alta piesa,in total cam 1800 euro.Dupa toate astea problema lui nu s-a rezolvat.Nu-mi aduc aminte exact cum a reusit sa descopere acest lucru,dar important ca nu sunt singurul care a pus pe off heater booster-ul si am scapat de o grija...cel putin pana acum.Masina mea este un c 220 cdi w203 2001.

                          Comment


                          • #14
                            Buna ziua! Heater booster-ul este folosit pentru a incalzi direct apa din motor si porneste cand temperatura scade sub 7 grade Celsius. Nu este recomandat sa se mearga iarna cu el decuplat,deoarece motorul se incalzeste mult mai greu si il solicita intr-un mod negativ. Si la mine oscileaza o fractiune de secunda cand e frig afara (o sa observati k oscileaza mai ales cand sunt sub 7 grade ), dar nu este nimik grav,cred ca este normal. Cu stima !

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua.In primul rand ma gandesc ca nu poate fi atat de rau daca merg cu el decuplat,altfel de ce se poate pune pe off.Eu unul prefer sa las motorul pornit cateva minute inainte de plecare si sa accelerez usor,pana ajunge apa la o temperatura mai ridicata.Numai bine

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF