Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cutie automata ! Urgent !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu in locul tau cu 2500 de Euro, as fi cumparat alta cutie, sau alta masina functionala cu aceasi tip[ de cutie, functionala pe proba si problema era rezolvata+ ca imi mai ramanea si bani pentru o vacanta oriunde in Europa cu familia timp de 10 zile.

    Daca aveti bani de aruncat pe fereastra de ce va plangeti?
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #17
      Chestia e banii aia i-am dat pe un bloc de valve nou (1000 EUR) si un convertizor reconditionat (400 EUR) de ei plus schimb de ulei si filtru (500 EUR).
      O cutie la dezmembrari era 8000 de lei (Dezma auto Oradea) pentru care trebuia sa platesc montaj + ulei si filtru, deci tot pe acolo. Plus de asta nu era blocul nou si nici convertizorul reconditionat.
      Atata e un kit de reparatie pentru Insignia, vechea mea masina, 2500 cu manopera cu tot. Manopera e costisitoare pentru ca sunt dispuse transversal si foarte mult de munca,aproximativ 12 ore, la demontare+montare (toata puntea fata).
      Nu ai cum sa iesi mai ieftin nicicum.
      Last edited by VladM20; 03-05-2017, 12:30 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by VladM20 View Post
        Chestia e banii aia i-am dat pe un bloc de valve nou (1000 EUR) si un convertizor reconditionat (400 EUR) de ei plus schimb de ulei si filtru (500 EUR).
        O cutie la dezmembrari era 8000 de lei (Dezma auto Oradea) pentru care trebuia sa platesc montaj + ulei si filtru, deci tot pe acolo. Plus de asta nu era blocul nou si nici convertizorul reconditionat.
        Atata e un kit de reparatie pentru Insignia, vechea mea masina, 2500 cu manopera cu tot. Manopera e costisitoare pentru ca sunt dispuse transversal si foarte mult de munca,aproximativ 12 ore, la demontare+montare (toata puntea fata).
        Nu ai cum sa iesi mai ieftin nicicum.


        500 de euro pentru un schimb de ulei si filtru la cutie? Este enorm!


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #19
          La Insignia ca sa schimbi filtrul tra sa dai jos cutia. Ceea ce e o munca de o zi.
          Plus ca la Samer nu e ieftin nimic.

          Comment


          • #20
            La samer mi a luat 21 mil schimb ulei la e90 ,nu e ieftin dar mai ieftin ca la reprez. BMW unde era 28 mil.La 7g am platit 11 sau 13 milioane nu mai stiu exact cu piese originale dar nu la reprez unde era 14 parca dar nu aveau locuri decat dupa ceva timp si nu am asteptat.

            Comment


            • #21
              Da, depinde de cantitatea de ulei pana la urma. Apoi la bmw si mercedes ai avantajul dispunerii longitudinale si e mai usor de lucrat.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF