Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum C200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by DMIHNEA View Post
    Daca te ajuta cu ceva,as fi luat si eu un v6 in loc de compresor....in privinta consumului depinde de multi factori(trafic,stil de condus,incaltzari,probleme emotionale,si altele)x DIESEL,te contrazic-la motorul rece,pina nu atinge lichidul de racire,nu iese din functiune injectorul aditional,ce consuma in plus....nu e tot una sa astepti la ralanti(marit,dar tot ralanti)sau sa intri in consumul de urban avind si injectorul de pornire la rece conectat.....imi vei raspunde ca odata intrat in mersul urban si lichidul de racire se va incalzi mai repede decit in mers la ralanti(chiar marit).....totusi consider ca la ralanti,e mai economic sa astepti sa iasa din functziune socul automat,fie carburator,fie injectie(nu schimba nimic-la carburator,de obicei e un bimetal la shocul automat ce iese din functziune tot in virtutea incalzirii lichidului de racire al motorului...deci si comparatzia cu DACIA e nepotrivita,avind shoc manual,ce poate fi uitat tras,cu consecintele aferente...
    Bineinteles ca lichidul de racire se va incalzi mai repede in mers decat stand pe loc...Eu n-am spus ca de indata ce pornesti motorul sa se porneasca in acceleratii de la 0-100km.Nu era o comparatie cu Dacia, eu doar am adus aminte vremurile si masinile care se incalzeau pe loc minute in sir...da, atunci era o practica.

    Ma rog, nu e o problema sa ma contrazici pe mine, dar il contrazici si pe producator in ceea ce scrie in cartea de utilizare a masinii. Si eu raman la aceeasi parere ca e o irosire de timp si de carburant stationarea minute in sir dupa pornirea motorului unei masini moderne, pentru vezi doamne incalzirea motorului si obtinerea unui consum mai bun.

    Comment


    • #17
      Originally posted by ronet View Post
      Colegul are si cutie automata, trebuie sa tinem cont si de asta, cutia automata creste consumul cu 1-2% fata de manuala, vis a vis de ce ai spus mai sus, nici mie nu mi-a placut consumul la Kompressor, faceam peste 70 km pe zi in oras, asa ca am "scapat" de ea, acum am un C220 CDI 2oo4 150 cai, este mult mai zgomotos motorul, insa consuma cam 10 % in oras.
      Din pacate, cutia automata poate creste consumul si cu 10% sau peste...nu doar cu 1 sau 2%. E un tribut care se cere platit pentru comfortul acelei cutii ..

      Comment


      • #18
        Sunt absolut convins ca ideea de a pleca de pe loc imediat, aparuta in manualul utilizatorului, este legata strans de neplacerea provocata de asteptarea pe loc "minute in sir". Mi se cam pare ca tocmai din acest motiv ei au analizat situatia si au spus clar ca masina poate pleca de pe loc imediat fara sa pateasca ceva. Poa sa puna cine ce-o vrea uzura este mai pronuntata in timp in varianta de incalzire in mers.

        Dar sa nu dam cu totii gaura in macaroana reinventata si sa revenim on-topic...topic deschis pe baza de consum si eventuale modalitati de calcul al consumului la MB, nu de incalzit motorul sau pornire.
        Mai adaug ca urmaresc thread-ul de placere si daca as putea da informatii utile le-as da cu tot dragul.

        Poa sa puna cine ce-o vrea uzura este mai pronuntata in timp in varianta de incalzire in mers.
        In sfirshit, s-a pus punctul pe tz in problema asta... Off-topicul se incheie aici, studii despre aratura la agronomie...
        Last edited by doktor4carz; 01-28-2009, 15:04 PM.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Originally posted by Diesel View Post
          Din pacate, cutia automata poate creste consumul si cu 10% sau peste...nu doar cu 1 sau 2%. E un tribut care se cere platit pentru comfortul acelei cutii ..
          Atunci colegul tre sa inteleaga, nu poti sa ai comfort, cutie automata, si consum mic, mai ales ca acel motor imi pare cam mic pt greutatea unui C Class ( ca o comparatie motor de 1.4 pe octavia 2, am un prieten cu asa ceva, daca porneste clima + 4 pasageri in masina , imi spune ca ii e frica sa intre in depasiri )) ) , si cum spun unii colegi " cand ai o masina ca asta nu te mai uiti la consum".

          Comment


          • #20
            Originally posted by ronet View Post
            Atunci colegul tre sa inteleaga, nu poti sa ai comfort, cutie automata, si consum mic, mai ales ca acel motor imi pare cam mic pt greutatea unui C Class ( ca o comparatie motor de 1.4 pe octavia 2, am un prieten cu asa ceva, daca porneste clima + 4 pasageri in masina , imi spune ca ii e frica sa intre in depasiri )) ) , si cum spun unii colegi " cand ai o masina ca asta nu te mai uiti la consum".
            Comparatia cu Octavia 2 1.4 nu da bine... Acel 1.4 de pe Octavia avea doar 75CP. Spun avea pt ca acum o Octavia 2 are motorizarea 1.4TFSI de 122CP si pardon, are si 1.4 aspirat de 80 de cai care oricum nu are cum sa schimbe aspectul submotorizarii.

            Totusi 1.8 si 184 CP pt un W204, nu fac masina submotorizata. Insa nu o fac nici economica.

            Consumul pare mare la C200 Kompressor datorita unui complex de factori: in primul rand traficul infernal, anotimpul rece, cutie automata si sa nu uitam puterea acelui motor de 184 CP.





            Si totusi cifra de consum care conteaza, repet, e aceea a consumului mediu pe ultimele sute sau mii de km. Un consum de tip TRIP pe X km nu e relevant mai ales la un rulaj in oras.

            Later edit. Acum vad in configuratorul de pe site-ul Mercedes un model C180 Kompressor Blue Efficiency de 1600cmc 115 kW ( 156 CP ) / 1597 cm³. Sa fie oare o greseala sau acum avem W204 cu motor de 1600cmc?

            Consumul lui este creditat f optimist dupa parerea mea:

            Consum
            Urban 9,2 - 9,5 (l/100 km)
            Extraurban 5,0 - 5,3 (l/100 km)
            Mixt 6,5 - 6,8 (l/100 km)

            LL Edit. C classe W204 cu motor de 1600cmc kompressor e o realitate. L-am gasit si pe site-ul MB Germania.
            Last edited by Diesel; 01-28-2009, 15:54 PM.

            Comment


            • #21
              Da este motorul de 1.600 cmc... au zis ca vor face acest motor de acum 1-2 ani, si se pare ca sa materializat... Noile motoare Mercedes Blue Efficiency au fost premiate pt. consumul redus si emisia redusa de noxe...

              Comment


              • #22
                Daca tot veni vorba de Blue Efficiency...eu nu vad o mare afacere pt Mercedes introducerea acelui 1600cmc pe W204. Nu vad cati se vor inghesui sa-l cumpere...

                Dupa mine, era mult mai indicata o reducere de 200cmc la o motorizare diesel...si atunci avea si Mercedes un turbodiesel de 2000cmc. 200CDI Blue Efficiency are aceeasi cilindree cu 200 CDI normal 2.2 ceea ce il face neatractiv fiscal pt multa lume. Daca BMW, Audi isi permit 2000cmc turbo-diesel si pe Seria 5 respectiv A6, nu inteleg de ce Mercedes se incapataneaza sa ofere minim 2.2 turbo-diesel chiar si pe clasa C...

                Comment


                • #23
                  Sincer treaba cu motoarele 2.2 CDI nu o inteleg nici eu... Nu cred ca nu sunt in stare sa faca un nou motor CDI cu o capacitate cilindrica sub 2000 cmc special pt. C sau E, de vreme ce aceste motoare sunt existente pt clasa A si B.

                  Comment


                  • #24
                    C 200 K din 2000, 190.000 km, cutie manuala, motor 2.0
                    in manual este dat 6.9% pt exterior la 90km/h si 13.9% pt urban

                    la traficul din Constanta: 11-13%
                    in afara: mers 110-120 km/h consumul este undeva la 7%
                    mers pe autostrada constant 100km/h - 6.5%
                    Constanta-Bucuresti 6.6% (mers constant 100km/h pe autostrada, curbe, localitati si fara prea multe depasiri "racing")

                    toate astea cu benzina MOL 95 si ulei Castrol 5W40

                    Comment


                    • #25
                      eu am un w204 c200k din 2007 si am avut odata consum de 15 dar am stat vreo 20 de minute pe loc cu motorul si aerul conditionat pornit pt ca era foarte cald afara .....

                      in afara de aceasta situatie nu am avut probleme de genul asta.... spre exemplu astazi de dimineata in traficul asta mi-a consumat 12.3......
                      Last edited by junior12345; 11-17-2009, 12:30 PM.
                      W204 C200 Kompressor

                      Comment


                      • #26
                        Salut

                        Vizavi de consum as vrea sa dau si eu o parere sa va faceti o idee mai buna.
                        Consumul de 20% mi se pare exagerat de mare.
                        Eu am C200K din 2002 si urban imi consuma maxim 14.
                        La mers normal consuma 11-12[urban].
                        Va salut
                        Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                        Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                        Comment


                        • #27
                          Mai oameni buni orice masina (inclusiv Tico )daca scoate viteza medie 2 Km/h dupa 1h si 14 min, consumul mediu pentru perioada de timp respectiva, este enorm la orice masina, apropiat de cel al colegului nostru.Daca faceti un calcul simplu consumul este foarte mic respectiv 0.68 litri benzina in 1h si 14min timp in care practic masina a stat pe loc.
                          CL 99 BAN W211 E270cdi

                          Comment


                          • #28
                            sal

                            C200 kompresor 1.8cmc 163Cp,an 2002,mie asta iarna, adica 2012-2013 in oras ( Braila ) mi-a consumat 14% iar acum de cand s-a mai incalzit putin si am pus si anvelopele de vara a scazut la 12,5%, dar am un stil mai agresiv de condus si cu aerul conditionat pornit, asa ca trageti voi concluziile in privinta consumului...Parerea mea pt cei care au un consum exagerat e ca sigur aveti vreo problema la masina si aici ma refer la cei care nu locuiesc in orase asa aglomerate precum bucurestiul, si oricum si pt bucuresti mi se pare un consum exagerat de 20%. Sanatate si cati mai multi km fara probleme.

                            Comment


                            • #29
                              Eu am vandut masina buclucasa de care va ziceam la inceputul topicului, si pot spune ca avea vreo 80.000km si scazuse consumul pe la 12% in oras (Bucuresti) vara, iar iarna pe la 14-15%.
                              Acum am un W204 250CDI din 2009, am schimbat benzinarul pe diesel si vad ca imi ia cam 6.5% afara la 160km/h media si cam 9.5 - 10% in oras ceea ce cred ca este ok!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by vatanasiu View Post
                                Cat va consuma voua acest minunat C200 Kopressor ?? Doresc sa mentionez, ca am un w204 K, cutie automata, an 2008, 13.000 Km, si la circulatia din Bucuresti, imi consuma 20l /100Km. Este normal? ...ca sa nu spun ca intr-o dimineata, dupa ce am parcurs vreo 2 Km intr-o ora, imi arata pe bord un consum de 34 l la 100km. (am atasat si poza).
                                Totusi este un motor de 1800 cmc ..de ce naiba sa consume atat? Am mai avut masini cu motor de capacitatea asta, si nu sareau de 12!
                                Ma deranjeaza in ideea ca daca stiam, luam macar un V6 care cred ca imi lua 25% dar era altceva!
                                Salutare,am vazut niste pareri aici si as dori sa intreb si eu pe cineva care se pricepe ....
                                vreau sa imi cumpar un mercedes e240 w211 si ma interesa un consum aproximativ,am inteles din alte posturi citite ca ar fi un consum exagerat de mare si un cuplu foarte proste adevarat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF