Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum C200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum C200 Kompressor

    Cat va consuma voua acest minunat C200 Kopressor ?? Doresc sa mentionez, ca am un w204 K, cutie automata, an 2008, 13.000 Km, si la circulatia din Bucuresti, imi consuma 20l /100Km. Este normal? ...ca sa nu spun ca intr-o dimineata, dupa ce am parcurs vreo 2 Km intr-o ora, imi arata pe bord un consum de 34 l la 100km. (am atasat si poza).
    Totusi este un motor de 1800 cmc ..de ce naiba sa consume atat? Am mai avut masini cu motor de capacitatea asta, si nu sareau de 12!
    Ma deranjeaza in ideea ca daca stiam, luam macar un V6 care cred ca imi lua 25% dar era altceva!
    Attached Files

  • #2
    Da este normal sa se intample asa. Dupa ce mi-am luat merc-ul meu, am plecat la un supermarket la 1 km de casa, si am constatat, la intoarcere, ca masina imi consumase 22l la suta. Imi venea sa il strang de gat pe ala care mi-o vanduse si pe toti care dadeau consum mediu urban de 12,5 l.

    Am aflat, ulterior, ca la mercedes cosumul este dat de timpii de injectie, si cantitatea de combustibil arsa in cilindri raportat la nr de kilometri parcursi. Prin urmare, atunci cand stai pe loc si motorul merge consumul iti va creste in functie de cat stationezi.

    Nu iti face griji, asta e. Daca vrei sa ii vezi consumul iesi cu masina intr-o duminica cand nu e trafic si o sa vezi ca o sa iti arate 12 la suta.

    Adevarul este pe undeva la mijloc. Mai bine baga 20 de litri de benzina resteaza contorul in pagina "AFTER RESET" si vezi cati km mergi cu cei 20 de litri si ala o sa iti fie consumul.

    Comment


    • #3
      INTERESANT!!!ai o viteza medie de doar 2 km/ h daca nu ma insel, un consum de 34 litri/100km si consumul l-ai facut in 2 km! eu zic asa...ori de la semafor la semafor ai mers cu el numai blana, ori l-ai lasat pornit mult timp deoarece acolo arata1:14h ceea ce reprezinta durata de functionare a motorului. Si eu am un 2.2 CDI si dacxa il las pornit 15 min imi da un consum de 15-16, iar daca ii dau blama in 300-400m continua sa screasca consumul. Nici eu nu ma iau dupa consumul After Start, colegul de mai sus are dreptate, After reset, dupa o acumulare de mai multi km( de ordinul sutelor) iti va arata un consum corect.


      P.S. Postez si eu un consum la E 220 CDI. Consum max si min in comparatie cu w204
      Attached Files
      Last edited by Bejan Sebi; 01-27-2009, 19:27 PM.
      Mercedes Benz W210 E 220 CDI `01

      Comment


      • #4
        Stai linistit nu te lua dupa ce kkt mananca compu` de bord. E normal sa`ti indice atata.
        Ca sa ai un consum cat mai mic este indicat sa incalzesti motorul inainte de a pleca, dar cum tu ai facut un drum foarte scurt de numai 2km computerul ala nu prea a avut ce sa`ti calculeze... si vb. colegului Sebi tu ai parcurs 2 km intr`o ora si ceva. Vrei sa vezi un consum real? Iesi cu masina intr`o zi si fa macar vre`o 50 km invarta`te cu ea prin oras daca poti sa faci 100 si mai bine si vei vedea atunci.

        Comment


        • #5
          Este normal sa-ti arate asa consumul, avand in vedere raportul dintre timp si km parcursi.
          Pedro

          Comment


          • #6
            Originally posted by cipa View Post
            Stai linistit nu te lua dupa ce kkt mananca compu` de bord. E normal sa`ti indice atata.
            Ca sa ai un consum cat mai mic este indicat sa incalzesti motorul inainte de a pleca, dar cum tu ai facut un drum foarte scurt de numai 2km computerul ala nu prea a avut ce sa`ti calculeze...
            Nu stiu daca computeru' de bord mananca kkt, dar stiu ca tu spui prostioare drept sfaturi...

            Incalzitul motorului pe loc inainte de a pleca era valabil pentru Oltcit-uri si unele Dacii 1300, altfel spus, masini pe carburator. Orice motor pe injectie, nu trebuie incalzit pe loc dupa pornire, pornesti motorul si deja la 2 secunde poti pleca de pe loc, incalzirea la un astfel de motor se face in mers si nu stand pe loc la relanti sau turandul in gol... Lucrul asta e scris in manualul utilizatorului la orice masina de dupa 1990.

            @vatanasiu

            Indicatiile BC-ului pe distante scurte nu sunt edificatoare...un drum scurt in conditii de iarna va genera consumuri peste medie si la un diesel darmite la un benzinar.

            Important e ceea ce-ti indica BC pe ultimele sute de km sau chiar mii. De fapt, cred ca te intereseaza media de consum de la un plin la altul...si nu consumul mediu pe 5km prin oras. Verifica media consumului pe ultimele sute/mii de km si spune-ne si noua care este...

            Comment


            • #7
              Acu intre noi fie vorba: daca "lucrul asta e scris in manualul utilizatorului la orice masina de dupa 1990", inseamna ca nu "orice" motor pe injectie se bucura de tratamentul spus de tine (diesel).
              Poate colegul era obisnuit cu alte masini, cu motoare pe injectie, mai vechi, la care este bine sa stai putin pe loc dupa ce pornesti.
              Intrebarea mea este: ce rau poate face stai stai putin pe loc dupa ce ai pornit motorul? Inteleg ca nu mai este necesar si ca astfel poti pleca mai repede sa-ti vezi de drum. Dar atata vreme cat sfatul lui Cipa nu e rau (d.p.d.v. tehnic), nu poate fi nici "prostioara".
              Barerea mea...
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                Originally posted by adidc View Post
                Acu intre noi fie vorba: daca "lucrul asta e scris in manualul utilizatorului la orice masina de dupa 1990", inseamna ca nu "orice" motor pe injectie se bucura de tratamentul spus de tine (diesel).
                Poate colegul era obisnuit cu alte masini, cu motoare pe injectie, mai vechi, la care este bine sa stai putin pe loc dupa ce pornesti.
                Intrebarea mea este: ce rau poate face stai stai putin pe loc dupa ce ai pornit motorul? Inteleg ca nu mai este necesar si ca astfel poti pleca mai repede sa-ti vezi de drum. Dar atata vreme cat sfatul lui Cipa nu e rau (d.p.d.v. tehnic), nu poate fi nici "prostioara".
                Barerea mea...


                Masina despre a carei consum se discuta este un W204 fabricat in 2008.Incalzirea pe loc era pt masini pe carburator...ce nu e clar?

                Ce e rau sa incalzesti masina stand pe loc dupa pornire? Faptul ca arzi gazul de pomana, ba mai si poluezi stand pe loc in loc sa o faci in miscare...

                Daca se poate, sa fim ontopic si sa nu re-inventam macaroana...

                Comment


                • #9
                  Eu zic ca este un consum normal, cel de 20%, am avut un C200 Kompressor 2001 cutie automata motor 2000c si imi lua cam la fel, in unele cazuri sare de 20 % ( cand este ff aglomerat si mergi mai mult bara la bara ), cu plinul facut in oras ( 60 L ) parcurgeam cam 400 km.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ronet View Post
                    Eu zic ca este un consum normal, cel de 20%, am avut un C200 Kompressor 2001 cutie automata motor 2000c si imi lua cam la fel, in unele cazuri sare de 20 % ( cand este ff aglomerat si mergi mai mult bara la bara ), cu plinul facut in oras ( 60 L ) parcurgeam cam 400 km.
                    20% normal? la 200 kompresor? Mie nu prea mi se pare normal... un motor in 4 cilindrii de 1800 cmc sa mananca 20 in oras. Am un prieten cu BMW cu motor 2500 in 6 cilindrii si ii mananca 20 cand ii da talpa, si se stie ca BMW`u e gurmand fata de Mertz. Eu zic ca era ceva in neregula cu motorul tau, probabil era dereglat sau trebuiau curatatae injectoarele... mi se pare exagerat 20%...

                    Bine ca acum depinde si de cat de greu ai picioru`...
                    Last edited by cipa; 01-28-2009, 10:50 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Nu am reinventat nimica.
                      Scuze de off-topic.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cipa View Post
                        20% normal? la 200 kompresor? Mie nu prea mi se pare normal... un motor in 4 cilindrii de 1800 cmc sa mananca 20 in oras. Am un prieten cu BMW cu motor 2500 in 6 cilindrii si ii mananca 20 cand ii da talpa, si se stie ca BMW`u e gurmand fata de Mertz. Eu zic ca era ceva in neregula cu motorul tau, probabil era dereglat sau trebuiau curatatae injectoarele... mi se pare exagerat 20%...

                        Bine ca acum depinde si de cat de greu ai picioru`...


                        Colegu are an 2008, 13.000 Km, deci nu cred ca are probleme cu injectoarele, a mea avea 105000 km cu revizii NUMAI la reprezentanta, normal daca nu ma dadeam la ea si mergeam ca pensionarii, imi lua cam 15-16 %, insa eu am specificat colegului ca bara la bara o sa ii ia 20 % poate si peste.

                        Comment


                        • #13
                          Nu stiu mie mi se pare cam mult... bine, eu nu sunt invatat cu masini pe benzina am avut majoritatea diesel... dar daca un motor de 1.8 ia 20 in oras unu de 3.0 cat ia cat un amg?

                          Nu pun la indoiala consumul tau... zic doar ca mi se pare cam mult...

                          Comment


                          • #14
                            Daca te ajuta cu ceva,as fi luat si eu un v6 in loc de compresor....in privinta consumului depinde de multi factori(trafic,stil de condus,incaltzari,probleme emotionale,si altele)x DIESEL,te contrazic-la motorul rece,pina nu atinge lichidul de racire,nu iese din functiune injectorul aditional,ce consuma in plus....nu e tot una sa astepti la ralanti(marit,dar tot ralanti)sau sa intri in consumul de urban avind si injectorul de pornire la rece conectat.....imi vei raspunde ca odata intrat in mersul urban si lichidul de racire se va incalzi mai repede decit in mers la ralanti(chiar marit).....totusi consider ca la ralanti,e mai economic sa astepti sa iasa din functziune socul automat,fie carburator,fie injectie(nu schimba nimic-la carburator,de obicei e un bimetal la shocul automat ce iese din functziune tot in virtutea incalzirii lichidului de racire al motorului...deci si comparatzia cu DACIA e nepotrivita,avind shoc manual,ce poate fi uitat tras,cu consecintele aferente...
                            Last edited by DMIHNEA; 01-28-2009, 14:18 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cipa View Post
                              Nu stiu mie mi se pare cam mult... bine, eu nu sunt invatat cu masini pe benzina am avut majoritatea diesel... dar daca un motor de 1.8 ia 20 in oras unu de 3.0 cat ia cat un amg?

                              Nu pun la indoiala consumul tau... zic doar ca mi se pare cam mult...

                              Colegul are si cutie automata, trebuie sa tinem cont si de asta, cutia automata creste consumul cu 1-2% fata de manuala, vis a vis de ce ai spus mai sus, nici mie nu mi-a placut consumul la Kompressor, faceam peste 70 km pe zi in oras, asa ca am "scapat" de ea, acum am un C220 CDI 2oo4 150 cai, este mult mai zgomotos motorul, insa consuma cam 10 % in oras.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF