Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme volantă

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme volantă

    Buna seara. De ceva vreme simt la plecarea de pe loc vibratii ale masinii si ale schimbatorului de viteze. Vibratiile sunt destul de accentuate si parca face mai des dupa drumuri lungi si nu la rece. Am simtit prima data in urma cu vreo 4 luni si acum face mai des (saptamanal ), mai accentuat sau mai putin accentuat. Ciudat e ca de cele mai multe ori totul e ok. Doar uneori vibreaza, insa parca din ce in ce mai des. La reprezentanta mi s-a spus ca poate fi vorba de volanta (trebuie data jos cutia de viteze si masurata volanta) si daca se confirma, trebuie schimbata impreuna cu ambreiajul. Ei spun ca doar original e ok insa pretul e descurajator. Aveti experiente cu volante si kituri de ambreiaj after market? Merita incercat cu ele sau doar original?
    Mentionez ca masina e un C class 220CDI, din 2011, facelift

  • #2
    In prima faza as incerca tampoanele de motor si cutie in jur de 1500ron piese si manopera.

    Daca prezinta in continuare trepidatii ,atunci te poti gandi la volanta .

    Poti pune pe aftermarket fara probleme , doar ca reprezentanta nu cred sa te lase cu piesele tale.

    Ca si marci , pe original vine sachs , dar e ok si luk , sunt acelasi concern .De valeo nu stiu ce sa spun.

    Din cauza costului la manopera , e recomandat sa schimbi tot kit-ul , adica volanta si ambreiaj , rulment presiune .Din cate stiu preturile la dealer pt piese originale la volanta si ambreiaj sunt foarte mari , cateva mii de euro .
    Last edited by b97dmt; 12-08-2016, 19:19 PM.

    Comment


    • #3
      Depinde de tipul vibratiilor, daca sunt 2-3 zmucituri cand bagi in treapta intai si ridici pedala de ambreiaj poate fi de la diferential. Am schimbat uleiul diferentialului si zmuciturile au disparut. Eu am schimbat uleiul la diferential la 300.000 de km / 10 ani, tu cati kilometrii ai cu masina?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Masina are 160000 km. Tampoanele de la motor si cutie le-am schimbat de aproximativ 20000 de km si am pus tampoane originale. Aveam inainte un zgomot pronuntat in habitaclu, iar acum masina e mult mai silentioasa. Vibratiile nu sunt doar 2 -3 la pornire ci vibreaza pana las pedala de ambreiaj (sau in jurul momentului in care lucreaza ambreiajul- cand prinde ambreiajul), deci poate dura 2-3 secunde. Problema e ca face doar din cand in cand, la plecarea de pe loc si parca dupa drumuri mai lungi. Devizul la reprezentanta pt kit ambreiaj, volanta si rulment de presiune e undeva in jur de 8000 ron doar piesele. Intrebarea mea este daca putem sa ne dam seama daca volanta e dusa daca masina nu vibreaza cand sunt cu ea in service? Poate fi masurat ceva?
        Last edited by muresansergiu; 12-09-2016, 11:35 AM.

        Comment


        • #5
          Ca sa inteleg mai bine, vibratiile sunt prezente cand cuplezi ambreiajul in toate treptele de viteza sau doar in treapta 1?


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Doar treapta 1, la plecarea de pe loc.

            Comment


            • #7
              Originally posted by muresansergiu View Post
              Doar treapta 1, la plecarea de pe loc.


              Ma confrunt cu aceeasi problema de cateva luni. W204/2009 c220. La mine vibreaza partea din spate a masinii. Face la 3-4/10 plecari de pe loc in treapta 1( manuala). Cateodata se zdruncina rau de tot ...

              Comment


              • #8
                Originally posted by muresansergiu View Post
                Masina are 160000 km. Tampoanele de la motor si cutie le-am schimbat de aproximativ 20000 de km si am pus tampoane originale. Aveam inainte un zgomot pronuntat in habitaclu, iar acum masina e mult mai silentioasa. Vibratiile nu sunt doar 2 -3 la pornire ci vibreaza pana las pedala de ambreiaj (sau in jurul momentului in care lucreaza ambreiajul- cand prinde ambreiajul), deci poate dura 2-3 secunde. Problema e ca face doar din cand in cand, la plecarea de pe loc si parca dupa drumuri mai lungi. Devizul la reprezentanta pt kit ambreiaj, volanta si rulment de presiune e undeva in jur de 8000 ron doar piesele. Intrebarea mea este daca putem sa ne dam seama daca volanta e dusa daca masina nu vibreaza cand sunt cu ea in service? Poate fi masurat ceva?
                Din cate stiu se da jos scutul la motor si este o usita de genul , de vizitare unde se poate vedea un posibil joc la volanta, dar 100% se stabileste cu piesa demontata.
                Referitor la preturi , poti iesi mai ieftin pe after market...

                Comment


                • #9
                  Volanta nu cumva trebuie sa trancane la schimbari ale cuplului?
                  Adica esti intr-o treapta mare in frana de motor si brusc ii dai pedala pana la fund.
                  Eu asa zic.
                  Sau la oprire, cand desi nu ai forte imense, esti jos in frecventa deci amplitudinea oscilatiei arcurilor si a masei e mai mare.

                  Daca ar fi volanta ar trebui sa vibreze si in trepte mari pe accelerari. Acolo ii dai cuplu sanatos. In v1 doar te jocu cu ea, nu ii aplici cine stie ce cuplu, ca de el se ocupa cutia de viteze.
                  Cel putin asta e parerea mea din ce pot deduce dupa cum arata o volanta.
                  Chiar nu vad vreo justificare tehnica pentru care face urat la o pornire in v1 si nu face urat cand urci un deal cu v4, cand cuplul transmis prin ea e muuult mai mare.

                  Mai incearca alta faza. Trage frana de mana si incearca sa pornesti de pe loc. Trancane? Se mai mica schimbatorul?
                  Dar daca incerci sa pornesti cu v2, v3?
                  Daca lasi brusc ambreajul, se aud trancanituri?
                  Nu e relevant sa pornesti, relevant e sa incarci/descarci ambreajul.

                  Poate niste oameni cu experienta ne pot ajuta aici.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Maarian15 View Post
                    Ma confrunt cu aceeasi problema de cateva luni. W204/2009 c220. La mine vibreaza partea din spate a masinii. Face la 3-4/10 plecari de pe loc in treapta 1( manuala). Cateodata se zdruncina rau de tot ...


                    Incearca sa schimbi uleiul la grup. Este cel mai simpul lucru si ieftin. Urmeaza o ordine logica. De la simplu la complex. Totodata trebuiesc verificate si articulatiile flexibile dintre axul cardanic si grup sau cutia de viteze. Pana la volanta mai este cale lunga daca nu se manifesta un defect permanent tipic pentru volanta.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu cum poate uleiul de la diferential sa provoace smucituri. E o masina din 2011 totusi, de ulei vechi nu poate fi vorba.

                      Motorul merge rotund? Poate da motorul in nas. Poti incerca sa mergi in alt regim de turatie experimental?
                      Eg. in loc sa pornesti cu 1500 ture de pe loc, tureaza la 3mii, dar din ambreaj pornesti tot finut. Mai vibreaza schimbatorul/masina?

                      Comment


                      • #12
                        Am schimbat volante ,cu masa dubla pe mai multe marci . La fiecare se simtea diferit , la una trancanea la relanti , apasam pe ambreiaj -liniste. In sarcina trepida la plecarea de pe loc.
                        La alta nu trepida la plecarea de pe loc , dar daca faceam manevre pt parcare , se auzeau troznituri.
                        La ambele dupa inlocuire kit volanta si ambreiaj s-a facut liniste , ambele luate aftermarket Sachs.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by b97dmt View Post
                          Am schimbat volante ,cu masa dubla pe mai multe marci . La fiecare se simtea diferit , la una trancanea la relanti , apasam pe ambreiaj -liniste. In sarcina trepida la plecarea de pe loc.
                          La alta nu trepida la plecarea de pe loc , dar daca faceam manevre pt parcare , se auzeau troznituri.
                          La ambele dupa inlocuire kit volanta si ambreiaj s-a facut liniste , ambele luate aftermarket Sachs.


                          Cred si eu ca daca schimbi tot pe acolo sigur se face liniste. [emoji38]
                          Esti sigur ca in toate cazurile volanta cu masa dubla era defecta?
                          Eu m-am ocupat de inlocuirea catorva ambreiaje la masinile de la birou si doar intr-un singur caz am schimbat volanta cu masa dubla la un Mondeo culmea fiind ca dupa 10.000 de km a picat cea noua dar era in garantie, in schimb avem masini Renault Megane diesel care au si 340.000 si au volanta cu masa dubla originala, s-a schimbat kitul de ambreiaj si rulmentul de presiune si merg perfect.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am un zgomot ciudat, dar il atribui cardanului cu joc sau cutiei, si explic de ce.
                            Face cand manevrez masina prin parcare sau cand schimb din 1 in 2.
                            Dar e o smecherie:
                            - pe loc cu frana de mana trasa, nu face, ori de cate ori incerc, fie turand motorul, fie doar ridicand ambreajul, indiferent de treapta
                            - masina trebuie sa fie in miscare ca sa clancane

                            Teoria mea e ca frana trasa si motorul cuplat incarca printre altele si axul, si discurile flexibile. Cand apesi ambreajul dintr-o data axul torsionat ramane liber si discul flexibil torsionat revina la pozitia de echilibru.
                            Cardanul fiind intre cele doua si cu mic joc, trancane.
                            Sau e cutia, tot din acelasi motiv.

                            Cert e ca odata ambreajul cuplat nu pot sa scot nici un sunet, indiferent de cum manevrez acceleratia.
                            Voi mai face niste experimente cu rotile in aer, sa vad ce iese.


                            Adi, eu zic sa incerci la 1.9 CDTI, mancatorul de volante. Mare minune sa treci de 200mii cu volanta.
                            Last edited by Sharky; 12-10-2016, 12:55 PM.

                            Comment


                            • #15
                              1.9 CDTi este la Opel din cate stiu. Daca te referi la motorul de 1.9 DCi de la Renault, nu il cunosc si mi se pare un motor vechi ca si gandire. Am tangenta cu acestea mai noi[emoji12] 1.5, 2.0 si 2.5 DCi si nu au problema cu volanta.
                              Dar nu-i bai nici cu motorul de 1.9 mancator de volante [emoji38][emoji38][emoji38] se monteaza un kit de conversie de la Valeo 4P de la volanta cu masa dubla la volanta cu masa simpla si asta e. [emoji2]


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF