Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema incalzire scaun sofer w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema incalzire scaun sofer w203

    Salutare colegi. De aproape 1 luna sunt proaspatul posesor al unui Mercedes W203 C200K, si am o problema cu incazirea in scaunul soferului. Am masurat continuitate in mufa din scaun atat la sezut cat si la spatar, butonul din bord merge pe amandoua pozitiile, dar scaunul nu se incalzeste. Am verificat si sigurantele 25 si 41, amandoua fiind ok. Incalzirea merge perfect in scaunul pasagerului. Intrebarea mea este daca cineva a mai patit asa ceva, care ar fi cauza, si cum se poate remedia. Orice sfat/idee este binevenit/a. Va multumesc.

  • #2
    Daca rezistentele din scaun sunt bune,poti verifica daca ajung 12 v la mufa de sub scaun.Daca nu poate fi defect mudulul din spatele butoanelor.

    Comment


    • #3
      Cred ca ai rezistentele scaunului de la sofer defecte. Trebuiesc inlocuite daca restul functioneaza.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        O sa verific. Problema e ca trebuie sa gasesc o solutie sa masor curentul din mufa care intra in scaun, pentru ca in momentul in care o scot din scaun, nu ma mai lasa sa pornesc incalzirea si implicit nu mai trimite curent catre mufa...

        Rezistentele din scaun pe unde sunt amplasate? Va multumesc

        Comment


        • #5
          Pai tu trebuie sa masori rezistenta incalzirii in scaune. Nu ai nevoie de tensiune sa o poti masura. Incalzirea e pe sezut si pe spatarul scaunului, nu stiu daca sunt 2 circuite separate sau dintr-o bucata. Oricum ar fi , e un singur fir ce intra in mufa de la scaun.

          Daca nu iti afiseaza nici o rezistenta pe traseul de incalzire inseamna ca e undeva intrerupt. Daca asta e cazul, poti lua o incalzire aftermarket si ii faci tu adaptarea in mufa ta existenta din scaun. Mai urat e ca trebuie sa dai jos tapiteria de pe scaun sa o poti monta. Am facut treaba asta la 2 masini si e migalos, dar nimic complicat.

          Oricum, daca iti vine tensiune in mufa pentru scaun e cam clar ca e intrerupta incalzirea.

          Pe scaunele cu incalzire nu e indicat sa te pui doar cu genunchiul de exemplu, cand vrei sa iei ceva din masina. Se exercita presiunea intr-un singur loc si se pot rupe foarte usor rezistentele respective.

          Comment


          • #6
            Colegul grizzlee are dreptate cu masurarea rezistentei.
            Legat de scaunele cu incalzire nu este bine sa te sprijini cu cotul, genunchiul sau mana pe sezut, dar de cele mai multe ori am vazut acest lucru intamplandu-se la spalatoriile auto. Trebuie sa fim atenti la cei care curata interiorul sa nu se sprijine asa pe scaune.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              intampin si eu o problema se incalzezte doar sezutul fara spatar la scaunul soferului sunt circuite separat sau ? nu stiu cum sa incep pentru a gasi cauza

              Comment


              • #8
                Originally posted by b66nys View Post
                intampin si eu o problema se incalzezte doar sezutul fara spatar la scaunul soferului sunt circuite separat sau ? nu stiu cum sa incep pentru a gasi cauza
                Sunt doua rezistente legate in paralel la mufa de sub scaun.Una pentru sezut si una pentru spatar care probabil la tine e intrerupta.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF