Salutare colegi de forum,
Am o problema si incerc sa ii dau de capat pt ca imi sta un pic pe creier - intelegeti voi sentimentul
.
Al meu C200 CDI (martie 2013) pierde antigel - cam 150 de ml la 8000 de km. - in ultimul an am completat deja de 3 ori (fac cam 30 000 de km pe an) Nu e foarte mult dar nici putin si asta imi da ceva motive de ingrijorare. Am fost deja de trei ori la service, de fiecare data direct la reprezentanta. Prima si a doua data mi-au spus sa tin sub observatie - total neprofesional, pe urma au tinut-o o noapte in service si au pus sistemul de racire sub presiune sa descopere pe unde e pierderea - partea interesanta e ca nu au fost schimbari de presiunem deci cica nu exista pierderi, cel putin nu atunci cand motorul e rece. Am verificat daca am ulei in antigel, nu e urma de ulei, am verificat daca am antigel in ulei, tot nimic, am verificat daca sunt urme de umezeala pe podea la sofer si la pasager, nu sunt. Am verificat daca sunt pierderi cand masina e parcata, iarasi raspunsul e negativ. Am verifica daca sunt urme de picaturi la compartimenul motor, nu sunt.
Cam incep sa nu mai am variante la ce sa mai verific - cel putin la ce pot face eu. Ma gandesc totusi ca atunci cand motorul e cald, vreun furtun se dilata si pierde pe acolo, pe urma se evapora totul si de asta nu se vede.
Din pacate, vizitele la service, chiar si doar pt verificari, costa si evident ca ei au interesul sa verifice chiar si ce nu trebuie ca sa incarce la factura. De aceea apelez la voi, poate imi dati vreo idee despre ceea ce ar putea fi in cazul meu si sa ma duc pe urma la service sa le zic exact ce sa faca - suna ciudat, dar cam asa e in ziua de azi, cam trebuie sa le zici ce sa schimbe ca ei nu sunt in stare sa descopere la timp.
Multumesc anticpat pt orice raspuns.
Numai bine
Am o problema si incerc sa ii dau de capat pt ca imi sta un pic pe creier - intelegeti voi sentimentul

Al meu C200 CDI (martie 2013) pierde antigel - cam 150 de ml la 8000 de km. - in ultimul an am completat deja de 3 ori (fac cam 30 000 de km pe an) Nu e foarte mult dar nici putin si asta imi da ceva motive de ingrijorare. Am fost deja de trei ori la service, de fiecare data direct la reprezentanta. Prima si a doua data mi-au spus sa tin sub observatie - total neprofesional, pe urma au tinut-o o noapte in service si au pus sistemul de racire sub presiune sa descopere pe unde e pierderea - partea interesanta e ca nu au fost schimbari de presiunem deci cica nu exista pierderi, cel putin nu atunci cand motorul e rece. Am verificat daca am ulei in antigel, nu e urma de ulei, am verificat daca am antigel in ulei, tot nimic, am verificat daca sunt urme de umezeala pe podea la sofer si la pasager, nu sunt. Am verificat daca sunt pierderi cand masina e parcata, iarasi raspunsul e negativ. Am verifica daca sunt urme de picaturi la compartimenul motor, nu sunt.
Cam incep sa nu mai am variante la ce sa mai verific - cel putin la ce pot face eu. Ma gandesc totusi ca atunci cand motorul e cald, vreun furtun se dilata si pierde pe acolo, pe urma se evapora totul si de asta nu se vede.
Din pacate, vizitele la service, chiar si doar pt verificari, costa si evident ca ei au interesul sa verifice chiar si ce nu trebuie ca sa incarce la factura. De aceea apelez la voi, poate imi dati vreo idee despre ceea ce ar putea fi in cazul meu si sa ma duc pe urma la service sa le zic exact ce sa faca - suna ciudat, dar cam asa e in ziua de azi, cam trebuie sa le zici ce sa schimbe ca ei nu sunt in stare sa descopere la timp.
Multumesc anticpat pt orice raspuns.
Numai bine
Comment