Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme DPF

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme DPF

    Salut

    Detin un C220 w204 din 2011(facelift).
    Problemele cu filtrul de particule au inceput acum aproximativ 2 luni.Pe Star are eroarea P244A (Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low) scoate fum negru cand este accelerata peste 3000 de ture si miroase foarte toxic langa masina.Cenusa in filtru era sub 60%.Prima data am incercat cu o regenerare fortata dar dupa 2 zile a aparut iar eroarea , asa ca am trecut la verificat mai amanuntit.Pe tester se vede o diferenta foarte mica in senzorul care citeste presiunea.Adica pe relanti trebuia sa fie 0.2 bari iar el avea 0.002.In acceleratie trebuia sa fie undeva la 4 bari iar senzorul citea maxim 1,5.Am desfacut furtunele care ies din filtru si intra in senzor (nu sunt infundate si nici fisurate) , suflat cu aer comprimat in filtru pe furtune (aerul trece prin filtru fara sa fie ceva infundat).Comandat alt senzor original(180 lei) plus probat un senzor functional de pe o alta masina.Aceeasi eroare dupa ceva timp de mers , acelasi fum pe evacuare.
    Cand apare eroare masina o i razna.Nu se mai accelereaza in viteza peste 3000 de ture (viteza maxima este de 140 km/h), iar cutia este intra in avarie (schimba vitezele foarte tarziu si uneori cu ``suturi``).
    Am gasit pe un alt forum ceva probleme cu instalatia electrica de la senzor pana la ECU(atasez poze cu ce am gasit).
    Desfacuta instalatia electrica (20 cm de fire intre senzor si ECU) fara nici un succes.Mufele sunt vizibil ok , iar firele nu au absolut nici o problema.
    Verificat cu multimetrul in paralel cu senzorul am urmatoarele valori motorul pornit la relanti):
    Firul rosu+dunga galbena 5 volti(intre fir si minus;firul este +)
    maro+dunga verde 14,3v (intre fir si plus ; firul este -)
    gri+dunga mov 13,88v (intre fir si plus)
    0,578v (intre fir si minus) .Nu stiu exact unde trebuie masurat pentru a vedea valoarea reala a firului de comanda.
    Asa ca a mai ramas decat filtru DPF defect dar nu sunt prea sigur nici de treaba asta.
    Poate a mai patit cineva si ma poate ajuta cu ceva informatii.

    Multumesc.
    Attached Files
    Last edited by spiridon.victor; 10-12-2016, 14:02 PM.

  • #2
    Vad ca ai completat la locatie Germania incearca sa iei legatura cu, colegul Alex Pop am vazut ca se pricepe si in plus zilnic mestereste Mercedes.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Ok.Multumesc.O sa-i trimit un mesaj poate este prin zona Hamburg.User alexpop81 ? Maine am si programare la reprezentanta.Data trecuta cand am dus masina la ei ca avea un ``huruit`` pe spate , au zis ca trebuie schimbat grupul. )) De fapt era un cauciuc deformat.
      Ma astept la acelasi raspuns si maine de la ei.Pun pariu ca incep cu soft update , apoi senzori , apoi filtru si daca tot nu ii da de cap ECU.
      Last edited by spiridon.victor; 10-12-2016, 15:33 PM.

      Comment


      • #4
        Ai deja conectorul nou.

        Poate nu mai ai DPF-ul pe masina, daca tevile pana la senzor sunt OK.

        Sau vre-un tuning...

        Daca poti, posteaza exact ( foto ) codurile de eroare.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          A fost si un tuning ceva mai demult.A fost facut de o firma ``foarte laudata`` si un domn cu vechime mare in domeniu care a modificat map-a.Nu am fost multumit de rezultat asa ca am pus harta veche inapoi dupa 3 zile.Posibil sa afecteze lucrul asta?
          Filtrul este garantat pe masina.Poate s fisurat sau topit.Si eu m-am gandit la varianta asta.O am de 2 ani si nu am avut belele cu ea.
          Intebarea este de ce scoate fum negru si noxe multe?Posibil din cauza filtrului?

          Cu masina nu am mai mers de 3 saptamani.A stat in parcare si am folosit masina de la firma.Azi am luat-o din parcare de la firma si am mers cu ea 30 km fara sa apara vreo eroare.O sa ies pe autostrada maine inainte sa o duc la service ca acolo face mai des probleme.Adica de fiecare data cand sare de 135 km/h (apare si eroarea).Cu starul am testat acasa la un prieten.Aici nu am decat o porcare de 30euro cu care pot vede si sterge erorile.Si pe star si pe chinezarie da un singur cod de eroare.Pe star era ceva mai lung codul dar tot despre diferenta de presiune era.Pe chinezarie are P244A.
          Last edited by spiridon.victor; 10-12-2016, 18:22 PM.

          Comment


          • #6
            Update

            Masina a ramas la service pt. diagnoza.Cost diagnoza 180 euro
            Am stat de vorba cu cel care face constatarile si i-am explicat problemele.
            1. Senzorul de presiune nu se strica si de ce l-am inlocuit?
            2. La regenerare de fapt nu se arde cenusa din filtru.DOar niste paticule chimice.
            Asa ca a ramas pentru saptamana viitoare cu diagnoza si sa imi spuna ca e filtrul dus(garantat).Ei nu pot verifica filtrul vizual si nici nu au aparat automat de spalat.Doar sa-l inlocuie cu unul nou in caz ca este dus.
            Daca este filtrul cost total 2200 euro (filtrul vechi ramane la ei) si cu nu stiu ce reducere de client.
            Last edited by spiridon.victor; 10-13-2016, 22:36 PM.

            Comment


            • #7
              Si problema a iesit la suprafata.De ce imi era frica nu scap.Ceramica este sparta in interiorul filtrului iar toba are parti din ceramica in ea.Singura rezolvare a celor de la service este inlocuirea filtrului cu unul nou + un nou sistem de evacuare ca ei nu pot scoate bucatile de ceramica din ea.
              DPF nou + Evacuare noua 3500 euro

              O rezolvare este DPF off (eliminare fizica + rescriere soft).Nu stiu exact cu ce afecteaza masina , dar si la revizie daca scade din euro 5 in euro 4;3 sau ceva genul.Poate a facut cineva si are idee despre ce e vorba.

              Multumesc

              Comment


              • #8
                Poti gasii pe ebay sau pe unde vrei tu, esapament sau pe bucati cu cateva sute de €. La MB euro5 dpf si mai ales la resturi de esapament se vand f greu, astfel preturile sunt mici si oferta bogata.

                Daca tuning-ul te-a obligat sa schimbi dpf, soft-ul cu anulare te va obliga sa schimbi pistoanele, ... Nu glumesc, pe bune.

                In Germania, daca te prinde pe langa amenda, iti aresteaza masina ca sa monteze cu japca totul nou..
                Last edited by cl600; 10-14-2016, 18:59 PM.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Nu am de ce schimb evacuarea pentru ca bucatile de ceramica sunt deja afara.Nu se aude nimic in toba ``zornaind`` si in plus gazele ies normal in spate(nu este infundata toba).Teava din dpf se duce direct in toba finala fara sa mai aibe vreun colier sau ceva de a desface din bucati (costa foarte mult chiar si la mana a 2 a).Noua costa 1000 euro si chiar nu merita pt. o aberatie a celor din service.
                  FIltrul DPF pe ebay gasesti si la 500 euro nou dar daca e bun sau tine 1000 de km nu garanteaza nimeni.
                  DPF off am vb la o firma de tuning in Germania si mi-au zis ca nu este nici o problema.Sunt 2 variante de DPF off .Una este doar anularea fizica si software a filtrului si la a 2 a se mai adauga un adaos de cai .
                  La amandoua variantele ei emit factura si garantie 12 luni inclusiv defect motor pentru ce modifica.Mi-au spus ca din diagnoza avansata , harta actuala a masinii plus cati cai adauga ,pot estima cat este de uzat motorul si de acolo reiese si gantia lucrarii lor.
                  Ce e drept anularea fizica si soft costa 1500 euro iar adaugarea de cai ajunge la 2000 euro (aici intra si un test dyno.
                  Mi-a mai spus ca este ilegal teoretic dar nu t poate prinde usor zoll-ul.Adica trebuie desfacuta evacuarea de pe masina si bagata camera in filtru sa vada ca de fapt ceramica numai exista (filtrul are tevile cotite iar ceramica nu se vede in interior).
                  O sa intreb si pe cineva de la un service care face si revizii despre treaba acesta.
                  Last edited by spiridon.victor; 10-14-2016, 19:47 PM.

                  Comment


                  • #10
                    E mult mai simplu decat iti inchipui si mult mai ieftin. MB, de la Euro5 in sus, are o identificare simplu de accesat de cei de la TUV, etc, prin OBD. Ei vad imediat daca software-ul e manipulat.
                    Asta daca nu se apuca sa faca diagnoza...

                    Un dpf SH il gasesti intre 150-300€. DPF-urile actuale tin peste 500K km, mai mult decat masina...

                    Daca nu faci reclama vre-unui tuner, scosul fizic al dpf-ului va aduce un minus de randament turbinei, imbecilitatea cu gazele care ies mai usor este maxima.

                    Soft corect pt dpf off, gasesti mult mai ieftin.

                    Ce e zoll-ul?
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Probleme DPF

                      Zoll este politia de autostrada care stau cu bancul de verificare la masini si in special tiruri.
                      Dpf-ul crapa intre 180 mii - 250 mii km si este consumabil. Asta au spus de la reprezentanta direct.
                      La mana a 2 a nu cumpar ca poate dau banii pe unul dus deja.
                      Din ce am cautat si am inteles mai exact sistemul de functionare al filtrului , de fapt ingreuneaza masina. Adica turbinele evacuaza mai greu , consumul creste in regenerare si uzeaza mult mai repede motorul + alte componente(cand intra in regenerare are motorina ca la "robinet" in motor,explozii puternice in cilindrii,700-800 grade pe evacuare(oare ce zic saracele turbo-uri cu flacarile alea?)). Plus ca pe regerare motorul se aude mult mai puternic din cauza detonatiilor(suna ca si cum bate un injector sau axa cu came dusa). Asta e de bine? Problema cea mai mare ce am observat este ca practic soferul nu stie exact cand si cat sta pe regenrare in mers. Adica pt o regenerare complete trebuie o viteza constanta de 50-60 km/h timp de 5-10 km. In oras putin probabil sa faci o regenerare completa iar pe autostrada la viteza de 130-200 km pe ora greu de crezut ca v face vreo data cum trebuie. Si de acolo reies inceputuri de curatare a filtrului fara finalizare.
                      Cel putin asta am inteles eu din ce m-am documentat.
                      Daca ma hotarasc sa fac dpf off nu v fi in germania din cauza costurilor. Inca stau in dubii.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Last edited by spiridon.victor; 10-15-2016, 21:02 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by spiridon.victor View Post
                        Salut

                        Detin un C220 w204 din 2011(facelift).
                        Problemele cu filtrul de particule au inceput acum aproximativ 2 luni.Pe Star are eroarea P244A (Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low) scoate fum negru cand este accelerata peste 3000 de ture si miroase foarte toxic langa masina.Cenusa in filtru era sub 60%.Prima data am incercat cu o regenerare fortata dar dupa 2 zile a aparut iar eroarea , asa ca am trecut la verificat mai amanuntit.Pe tester se vede o diferenta foarte mica in senzorul care citeste presiunea.Adica pe relanti trebuia sa fie 0.2 bari iar el avea 0.002.In acceleratie trebuia sa fie undeva la 4 bari iar senzorul citea maxim 1,5.Am desfacut furtunele care ies din filtru si intra in senzor (nu sunt infundate si nici fisurate) , suflat cu aer comprimat in filtru pe furtune (aerul trece prin filtru fara sa fie ceva infundat).Comandat alt senzor original(180 lei) plus probat un senzor functional de pe o alta masina.Aceeasi eroare dupa ceva timp de mers , acelasi fum pe evacuare.
                        Cand apare eroare masina o i razna.Nu se mai accelereaza in viteza peste 3000 de ture (viteza maxima este de 140 km/h), iar cutia este intra in avarie (schimba vitezele foarte tarziu si uneori cu ``suturi``).
                        Am gasit pe un alt forum ceva probleme cu instalatia electrica de la senzor pana la ECU(atasez poze cu ce am gasit).
                        Desfacuta instalatia electrica (20 cm de fire intre senzor si ECU) fara nici un succes.Mufele sunt vizibil ok , iar firele nu au absolut nici o problema.
                        Verificat cu multimetrul in paralel cu senzorul am urmatoarele valori motorul pornit la relanti):
                        Firul rosu+dunga galbena 5 volti(intre fir si minus;firul este +)
                        maro+dunga verde 14,3v (intre fir si plus ; firul este -)
                        gri+dunga mov 13,88v (intre fir si plus)
                        0,578v (intre fir si minus) .Nu stiu exact unde trebuie masurat pentru a vedea valoarea reala a firului de comanda.
                        Asa ca a mai ramas decat filtru DPF defect dar nu sunt prea sigur nici de treaba asta.
                        Poate a mai patit cineva si ma poate ajuta cu ceva informatii.

                        Multumesc.
                        Cred ca ai putea sa il anulezi, vei scapa de probelemele astea enervante.
                        inchirieriauto-bucuresti.com
                        inchirieriauto-otopeni.com

                        Comment


                        • #13
                          Salut, ai rezolvat problema?


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Inca nu. O sa ajung in Ro de sarbatori si vad at. cum fac. Poate gasesc dpf mai ieftin.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF