Salut
Detin un C220 w204 din 2011(facelift).
Problemele cu filtrul de particule au inceput acum aproximativ 2 luni.Pe Star are eroarea P244A (Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low) scoate fum negru cand este accelerata peste 3000 de ture si miroase foarte toxic langa masina.Cenusa in filtru era sub 60%.Prima data am incercat cu o regenerare fortata dar dupa 2 zile a aparut iar eroarea , asa ca am trecut la verificat mai amanuntit.Pe tester se vede o diferenta foarte mica in senzorul care citeste presiunea.Adica pe relanti trebuia sa fie 0.2 bari iar el avea 0.002.In acceleratie trebuia sa fie undeva la 4 bari iar senzorul citea maxim 1,5.Am desfacut furtunele care ies din filtru si intra in senzor (nu sunt infundate si nici fisurate) , suflat cu aer comprimat in filtru pe furtune (aerul trece prin filtru fara sa fie ceva infundat).Comandat alt senzor original(180 lei) plus probat un senzor functional de pe o alta masina.Aceeasi eroare dupa ceva timp de mers , acelasi fum pe evacuare.
Cand apare eroare masina o i razna.Nu se mai accelereaza in viteza peste 3000 de ture (viteza maxima este de 140 km/h), iar cutia este intra in avarie (schimba vitezele foarte tarziu si uneori cu ``suturi``).
Am gasit pe un alt forum ceva probleme cu instalatia electrica de la senzor pana la ECU(atasez poze cu ce am gasit).
Desfacuta instalatia electrica (20 cm de fire intre senzor si ECU) fara nici un succes.Mufele sunt vizibil ok , iar firele nu au absolut nici o problema.
Verificat cu multimetrul in paralel cu senzorul am urmatoarele valori motorul pornit la relanti):
Firul rosu+dunga galbena 5 volti(intre fir si minus;firul este +)
maro+dunga verde 14,3v (intre fir si plus ; firul este -)
gri+dunga mov 13,88v (intre fir si plus)
0,578v (intre fir si minus) .Nu stiu exact unde trebuie masurat pentru a vedea valoarea reala a firului de comanda.
Asa ca a mai ramas decat filtru DPF defect dar nu sunt prea sigur nici de treaba asta.
Poate a mai patit cineva si ma poate ajuta cu ceva informatii.
Multumesc.
Detin un C220 w204 din 2011(facelift).
Problemele cu filtrul de particule au inceput acum aproximativ 2 luni.Pe Star are eroarea P244A (Diesel Particulate Filter Differential Pressure Too Low) scoate fum negru cand este accelerata peste 3000 de ture si miroase foarte toxic langa masina.Cenusa in filtru era sub 60%.Prima data am incercat cu o regenerare fortata dar dupa 2 zile a aparut iar eroarea , asa ca am trecut la verificat mai amanuntit.Pe tester se vede o diferenta foarte mica in senzorul care citeste presiunea.Adica pe relanti trebuia sa fie 0.2 bari iar el avea 0.002.In acceleratie trebuia sa fie undeva la 4 bari iar senzorul citea maxim 1,5.Am desfacut furtunele care ies din filtru si intra in senzor (nu sunt infundate si nici fisurate) , suflat cu aer comprimat in filtru pe furtune (aerul trece prin filtru fara sa fie ceva infundat).Comandat alt senzor original(180 lei) plus probat un senzor functional de pe o alta masina.Aceeasi eroare dupa ceva timp de mers , acelasi fum pe evacuare.
Cand apare eroare masina o i razna.Nu se mai accelereaza in viteza peste 3000 de ture (viteza maxima este de 140 km/h), iar cutia este intra in avarie (schimba vitezele foarte tarziu si uneori cu ``suturi``).
Am gasit pe un alt forum ceva probleme cu instalatia electrica de la senzor pana la ECU(atasez poze cu ce am gasit).
Desfacuta instalatia electrica (20 cm de fire intre senzor si ECU) fara nici un succes.Mufele sunt vizibil ok , iar firele nu au absolut nici o problema.
Verificat cu multimetrul in paralel cu senzorul am urmatoarele valori motorul pornit la relanti):
Firul rosu+dunga galbena 5 volti(intre fir si minus;firul este +)
maro+dunga verde 14,3v (intre fir si plus ; firul este -)
gri+dunga mov 13,88v (intre fir si plus)
0,578v (intre fir si minus) .Nu stiu exact unde trebuie masurat pentru a vedea valoarea reala a firului de comanda.
Asa ca a mai ramas decat filtru DPF defect dar nu sunt prea sigur nici de treaba asta.
Poate a mai patit cineva si ma poate ajuta cu ceva informatii.
Multumesc.
Comment