Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Roade gumele spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roade gumele spate

    Hello

    Vin cu urmatoarea problema:
    Am avut roti pe 16" , cu care am mers cateva zeci de mii de km.Totul ok.

    Am trecut pe 17" si a inceput sa imi roada foarte tare exteriorul rotii(ambele parti). E normal? In aprox 3k km am reusit sa uzez un set de gume pana la sfoara.

    Din cauza ca la Mb au tot timpul probleme si te programeaza peste 2 mii de ani la service, am decis sa ma duc la un alt service destul de bun din oras.

    Mi-au facut unghiurile, dupa care am pus alte gume. Dupa alte 6-700km se vede iarasi uzura pe latura exterioara a cauciucului.

    Ce poate sa fie buba?

    Eu daca ma uit cu ochiul liber mi se pare ca rotile fata parca nu sunt paralele cu cele din spate, geva de genul:

    | |
    / \

    Dar aparatul de reglaj spune altceva.

    Masina: un C220 combi w203

    Mersi
    Seba

  • #2
    Foarte ciudat ce zici. "Normal" gumele se rod pe interior, din cauza uzurii unor bucse si brate. Pe exterior inca nu am vazut si nici nu am auzit pe nimeni sa pateasca asa ceva.

    Imaginea ce ai dorit sa ne-o arati reprezinta rotile din spate formand un A avand baza solul/soseaza sau vroiai sa zici ca rotile spate par virate independent spre interior? (ca si cum ar fi vedere de sus) Daca e asa, roti spate virate, atunci deja pare plauzibila uzura pe exterior, cauciucurile ruland oblic pe sensul de mers cu partea exterioara in "atac" .
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Originally posted by grizzlee View Post
      Hello

      Vin cu urmatoarea problema:
      ...roti pe 16" ...Totul ok.

      ...pe 17" ...In aprox 3k km am reusit sa uzez un set de gume pana la sfoara.
      Si bineinteles nu freaca in aripa?
      Eu cred ca aia reprezinta o vedere de sus, Dane. Totusi daca pe 16 era ok si de cand cu 17-ele sunt probleme?
      Last edited by adidc; 09-15-2016, 17:51 PM.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Pai da, cam asa mi se pare mie ca stau in forma de "A". Nenea de la service m-a contrazis si a zis ca sunt sigurat cauciucurile de vina(conti, care mai aveau peste 6mm profil).
        Cred ca asta e singura posibilitate in care cauciucurile sa se roada asa de repede.
        Oricum, degeaba am platit reparatia unghiului ca tot la fel face.

        M-am programat marti la un service mai ok, urmeaza sa vedem ce ne spun si ei.

        Tot nu inteleg de ce se comporta asa dupa trecerea la o marime mai mare de jante. Nu e normal sa se schimbe unghiul de la un pic de greutate in plus.

        Comment


        • #5
          Adi, nu freaca in aripa. Am talon mic: 224/45/17 si sunt jante de pe w203, deci nu alte modele. Daca freaca in aripa se aude si nici nu car saci de ciment cu ea

          Comment


          • #6
            Originally posted by grizzlee View Post
            Pai da, cam asa mi se pare mie ca stau in forma de "A"...
            Daca e A atunci ar trebui sa se roada pe interior (partea spre discuri)... In cazuri exceptionale, prin nus` ce alinieri de planete ar putea sa roada pe exterior...

            Cand am luat eu masina mea actuala, W202 C180, avea niste opinci de gume pe spate... Oricum ii faceam inmatricularea si venind sezonul cald dupa cel rece (am avut set gume iarna, jante tabla, 195/65/15) am facut rost de un alt set de jante de tabla, gume de vara, perfecte, ca noi, tot 195/65/15. Dupa cam 5000 km gumele spate erau roase pana la sarma... Cele de iarna nu au avut nimic de suferit si facusem cam tot atata cu ele... Am pus totul pe seama vechimii gumelor (DOT 2008-2009 parca in 2013). Am luat un set de jante de aliaj pe care am pus gume SH NEXEN, uzura aproape nesemnificativa... am mers 2 sezoane cu ele...tot 195/65/15. Set gume iarna "nou" 205/65/15, uzura uniforma... Anul acesta am primit un alt set de jante de aliaj, tot pe 15, gume 205/65 si dupa 2000-3000 km pe spate a aparut uzura pe interior! Am schimbat jantele fata spate... dupa 10000 km nicio uzura neuniforma pe spate. Ce zici (ce ziceti) de asta? Unghiul de fuga l-am facut la un service profi in iarna si culmea, nu mi-a gasit joc in articulatii sau uzura fata-spate desi si mie imi pare (uneori e chiar evident) ca puntea spate e in A...
            W123 280E Blue Green Metallic

            W126 280SE Champagne Metallic
            W126 280SE Black Blue Metallic
            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
            W126 500SE Nautical Blue Metallic
            W126 500SE Midnight Dark Blue

            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

            Comment


            • #7
              Roade gumele spate

              Sigur ti-au facut geometria pe spate? Este arhicunoscut ca la w203 si la alte modele se intepeneste surubul de reglaj in bucsa la rotile din spate si trebuie inlocuit. Daca ai cumva aceasta problema pana nu o rezolvi nu poti face geometria pe spate.


              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Am fost prezent la reglaje si am vazut indicatiile aparatului. Intr-adevar, pe o parte a rupt o cheie si nu a reusit sa aduca roata chiar la valorile optime, era insa o diferenta mica. Pe partea cealalta a reglat ok.

                Marti ma duc la mb si va tin la curent,nu e totusi normal.

                Adi, daca jantele sunt de mb si se potrivesc ET-urile si J-urile nu ar trebui sa roada gumele.

                Comment


                • #9
                  Am fost azi la MB si baietul care trebuia sa regleze unghiul a avut un deces in familie, asa ca am plecat acasa. Oricum, imi spunea cineva de acolo ca e normal sa stea rotile asa, dar nu are voie sa roada gumele. Mai dau semn cand aflu ceva

                  Comment


                  • #10
                    Pai asta e ciudatenia ca totul se intampla din momentul in care s-au schimbat rotile.
                    Sper sa gasesti problema ca e frustrant. Am avut si eu o gramada de bataie de cap cu niste roti pe 18 la alta masina.
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Intre timp am pus niste michelinuri pe spate, aceleasi jante.Am luat sh de teama sa nu mi distruga niste gume noi si surpriza. Am deja peste 5k km cu ele si nu se vede nici o urma de uzura neuniforma. Nu pot sa imi explic, mai ales ca si celelelate gume erau continentaluri si nici nu erau batrane. Bine ca nu mai am problema.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF