Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la pornire

    Buna ziua, am un mercedes c220 d w202 din 1997, motor clasic cu pompa injectie in linie , nu scoate fum, nu consuma, dar cand vrea porneste cand nu vrea nu porneste. Ce poate sa fie? Asta mi s-a intamplat de ieri dupa ce am alimentat de la Petrom, am schimba filtrul de motorina dar tot la fel face.
    Va rog sa ma ajutati cine poate.

  • #2
    Posibil sa piarda presiunea pe turul de motorina. Nu stiu daca la W202 conducta este transparenta la intrarea in pompa dar daca este si sunt bule de aer sau doar aer e clar. Unii montau o mica supapa de sens chiar si cu pompita ca sa preintampine fenomenul.
    De cele mai multe ori asta se intampla. Asta bineinteles daca electromotorul invarte dar nu porneste. Daca nici nu invarte atunci poate moare bateria.
    Eventual mai da detalii.
    Conteaza daca motorul este rece sau cald?
    La benzinar mai era senzorul de pe volanta sau la cdi-uri regulatorul de presiune.
    Poate ne mai ajuta colegii.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Originally posted by adidc View Post
      Posibil sa piarda presiunea pe turul de motorina. Nu stiu daca la W202 conducta este transparenta la intrarea in pompa dar daca este si sunt bule de aer sau doar aer e clar. Unii montau o mica supapa de sens chiar si cu pompita ca sa preintampine fenomenul.
      De cele mai multe ori asta se intampla. Asta bineinteles daca electromotorul invarte dar nu porneste. Daca nici nu invarte atunci poate moare bateria.
      Eventual mai da detalii.
      Conteaza daca motorul este rece sau cald?
      La benzinar mai era senzorul de pe volanta sau la cdi-uri regulatorul de presiune.
      Poate ne mai ajuta colegii.
      Multumesc pentru raspuns, bule de aer nu are, are furtunul transparent, acum am observat ca si intrerupe la rece, pompa de injectie este in linie clasica, nu are senzor, nu are nimic pe ea(am fost la service cu ea si mi-a spus ca pompa de injectie, altul mi-a spus ca sunt injectoarele).
      Daca ea nu scoate fum e posibil sa fie pompa?
      De ieri mi-a facut de 3 ori aceste probleme, in sarcina cand este cald merge rotund.

      Comment


      • #4
        Sau pompa de combustibil de la rezervor. Eu am avut benzinar deci nu stiu sigur daca si la diesel este la fel dar in fata rotii din dreapta spate, sub masina este o pompa de combustibil...poate nu-si mai face treaba.
        Injectoarele si pompa de injectie sunt buba daca nu.
        Stiu ca erau pompe Lucas, Bosch ai parca si Delphi pe 220...nu mai tin minte care erau alea pacatoase.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Multumesc, dar si dieselul are pompa in rezervor?

          Comment


          • #6
            Salut,
            nu e nici o pompa in rezervor la diesel - pompa de alimentare se afla pe corpul pompei de injectie si e o pompa cu diafragma mecanica.
            Eu la W124 2.0D am avut asa:
            - probleme cu un filtru de motorina infundat - se schimba f repede, e 35ron
            - rezervor infundat - se da tot rezervorul jos si se curata - e destul de murdara treaba.
            temporar eu am tras 2 furtune(tur retur) intr-un bidon de 5l si am mers asa vre-o 2-3 zile pina am curatat rezervorul - ai putea sa verifici asta, nu e greu, acces la tevile ce vin din rezervor ai daca dai jos cutia filtrului de aer.
            Ce mai poti verifica- filtrul de aer -slabe sanse- tre sa fie f f infundat
            - pompa de alimentare- se poate sa se mai strice garniturile din interior si se dezamorseaza- daca ai timp si chef se pot schimba, exista kit la magazine
            - vacuum-ul de la pompa de injectie- oprirea si pornirea se face cu vacuum adica un furtun ridica sau lasa in jos o maneta de pe pompa de injectie. Nu mai stiu exact ce pozititi tre sa aiba. Poti sa te joci cu pozitia clapetei de pe pompa de injectie
            - daca tot desfaci pe acolo verifica furtunele sa fie stranse bine in coliere sa nu fie imbatrinite sau crapate si sa se dezamorseze pompa din cauza asta. La unii am vazut o mica pompa manuala de amorsare care se monteaza pe furtunul de tur pt situatii din astea. Ce ar fi bine sa mai ai e o supapa de sens
            spor!

            Comment


            • #7
              multumesc filtrul a fost schimbat prima data am gasit un plc de mizerie ln cel vechi credeam ca sa rezolvat dar tot la fel face la turatie mica zici ca merge in trei pistoane

              Comment


              • #8
                Senzatia ca merge in trei pistoane am avut-o la un moment dat cand mi s-a crapat o conducta de la un injector-trepida f rau. Ai putea sa desfaci putin si pe rand conductele si sa dai la automat sa fi sigur ca nu e aer pe conducta

                Comment


                • #9
                  Multumesc pentru detalii, dar nu am rezolvat mai nimic, am fost cu la mai multe service-uri si nu i-a dat de capat, acum porneste la sfert de cheie, dar pana se incalzeste motorul, inrerupe, pompa de injectie am fost cu ea si mi s-a spus ca e buna. Cand e motorul cald merge bine.

                  Comment


                  • #10
                    Ma gandesc si eu desi s-ar putea sa nu fie cauza problemei, bujiile incandescente le-ai verificat? Daca sunt arse toate este posibil sa ai porniri greoaie si mers neregulat pana se incalzeste motorul.


                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Verifica garnitura da la pompa de motorina, dacã este puțin ciupita poate sa prindã aer...
                      Minea Daniel

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF