Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema W203

    Salut. Sunt nou pe aici si nou proprietar de mercedes. (am avut numai VAG pana acum).
    Am si e o problema cu un c 200 kompressor motor 111.955 . Masina porneste ciudat dimineata. Adica porneste cam in 3 pistoane si oscileaza relantiul, se tureaza la 1500 si scade la 700 si tot asa. Face treaba asta cam 10-15 secunde dupa care merge perfect.
    Bujiile sunt noi. Pe tester a aparut o singura data Ramdom missfire pe cilindrul 1 si 2 . atat. In rest este totul bine.
    O singura data nu a vrut sa porneasca deloc . Am dat 5-6 automate lungi si intr-un final a pornit dar foarte greu. Dar asta s-a intamplat o singura data.
    Precizez ca masina are instalatie GPL.
    Nu am nici o idee ce ar putea sa aiba.Va rog sa ma ajutati cu un sfat.

  • #2
    In afara de fluctuatia relantiului la pornire, porneste ca si cum ar fi inecata?


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Da. exact.porneste ca si cum ar fi inecata. si chiar miroase putin a benzina pe esapament.

      Comment


      • #4
        S-au dus membranele de la vaporizatorul de gaz. Membranele scapa Gpl in benzina si de aceea porneste inecata. Schimba membranele, costa 250 de lei sau vaporizator nou 400 de lei. O seara buna.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          S-a rezolvat problema. Nu era de la GPL. era de la bobinele de aprindere. Le-am inlocuit toate patru cu bobine noi Beru si porneste bine.
          Acum am o problema mai ciudata.
          Cand porneste se aude cateva secunde ca si cum ar fi evacuarea sparta.
          Dupa 10-15 secunde se aude normal. Evacuarea este intreaga si nu scapa nimic pe niciunde.
          La mine e prima tangenta cu motoare mercedes pe benzina. Are cumva un fel de Bypass la admisie sau evacuare pe care o foloseste doar la rece ?. Ca altfel nu imi explic sunetul de evacuare sparta cateva secunde.

          Inca o intrebare fara legatura. Am cautat pe forum dar nu am reusit sa gasesc. Se potrivesc farurile de w203 facelift la nonfacelift?

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF