Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tetiere Neck Pro - Martor airbag aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tetiere Neck Pro - Martor airbag aprins

    Salut. Doresc sa inteleg principiul de functionare din punct de vedere electric al Tetierelor Neck Pro deoarece in cazul meu am Martorul de airbag aprins cu mesajul de eroare "Front left malfunction...." si s-a constatat a fi arsa siguranta fuzibila nr 37 care, conform fisierului atasat "w204 Fuse diagram" este pentru Neck Pro.
    Daca am schimbat siguranta si am resetat s-a stins martorul insa dupa 10-15 km a reaparut : s-a ars din nou siguranta fuzibila de 5A. Am desfacut capacul din spatele scaunului si am masurat pe conectorul de pe tetiera si am tensiunea de 12Vcc. Este normal sa am tensiune permanent sau trebuie sa primeasca tensiunea doar in momentul activarii tetierei in fata?
    Mentionez ca tetierele sunt in pozitia normala si nu stiu cum sa le desfac sa vad daca "motorasul" ce activeaza tetiera este in scurt circuit sau daca firele dau la masa pe undeva.
    As fi recunoscator daca cineva a desfacut vreo tetiera Neck pro si ma poate ajuta cu cateva sfaturi.
    Cum pot identifica si verifica sensorii care ar trebui sa activeze tetierele in caz de accident?
    Attached Files

  • #2
    Bine ai venit!

    Sistemul SRS, verifica in permanenta fiecare dintre componente, astfel iti recomand sa nu " verifici' senzorii de impact.

    Tipul masinii sau mai degraba o diagnoza profesionala filtreaza diverse variante sau munca inutila.
    Posteaza defectul si vei primii cu siguranta sfaturi.

    Am intalnit situatii cand, dupa in eveniment, unde tetierele s-au extins, propietarul a incercat sa le forteze sa intre inapoi fara sa apese siguranta si de aici au inceput problemele.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Diagnoza de la reprezentanta

      Multumesc pentru raspunsul promt! Atasez poze cu codurile de eroare. La reprezentanta nu am primit explicatiile necesare, de aceea apelez la voi.
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Nu m-am prins despre ce generatie/model de w204 este vorb, dar iti atasesz o schema, unde y24/x reprezinta actuatorul cu pricina.
        Attached Files
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Am mai atasat ce am gasit si eu despre SRS si modul de functionare a sistemelor in caz de coliziune. Sper sa ajute pe cineva.
          Nu am suficiente informatii insa pentru a identifica cauza erorii "Neck-pro head restraint has an open circuit"
          Din ce am inteles eu din schema atasata de colegul CL600 in momentul impactului din spate sistemul SRS comanda actuatorii Neck-pro in acest caz electrovalvele Y24/12 pentru sofer si Y24/13 pentru pasager cu conditii de la urmatoarele componente: Senzorul integrat din unitatea de control SRS, senzor lateral stanga R12/9 /dreapta R12/10, Senzoul de accelerare stanga/dreapta, se tine cont de severitatea impactului si de statusul centurilor de siguranta S68/3 si S68/4 si a senzorilor de greutate de pe scaune N110: B41/4 si B48. Circuitul ar fi 15R (cu toate ca nu am gasit schema cu acest circuit, am gasit culoarea firelor GNVT si RDBK ce ma duc la conectorul X150/2 din sectiunea 06/07 U395 ce actioneaza Y24/13) Acest circuit 15R imi arde siguranta F37.
          Ma poate ajuta cineva cu alte scheme mai detaliate deoarece nu reusesc sa imi dau seama unde se continua conectorii X150/1 si X150/2 si daca stie cineva cum pot desface tetiera neck-pro pentru a verifica actuatorul. Acum am tensiune 12V pe conectorii X150/1 si 2 si tetierele sunt in pozitie normala neactivate. Imi poate spune vreun coleg care are tetiere Neck Pro fara eroare daca are tensiune 12V pe conectorul tetierei?
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by alex_r View Post
            Am mai atasat ce am gasit si eu despre SRS si modul de functionare a sistemelor in caz de coliziune. Sper sa ajute pe cineva.
            Nu am suficiente informatii insa pentru a identifica cauza erorii "Neck-pro head restraint has an open circuit"
            Din ce am inteles eu din schema atasata de colegul CL600 in momentul impactului din spate sistemul SRS comanda actuatorii Neck-pro in acest caz electrovalvele Y24/12 pentru sofer si Y24/13 pentru pasager cu conditii de la urmatoarele componente: Senzorul integrat din unitatea de control SRS, senzor lateral stanga R12/9 /dreapta R12/10, Senzoul de accelerare stanga/dreapta, se tine cont de severitatea impactului si de statusul centurilor de siguranta S68/3 si S68/4 si a senzorilor de greutate de pe scaune N110: B41/4 si B48. Circuitul ar fi 15R (cu toate ca nu am gasit schema cu acest circuit, am gasit culoarea firelor GNVT si RDBK ce ma duc la conectorul X150/2 din sectiunea 06/07 U395 ce actioneaza Y24/13) Acest circuit 15R imi arde siguranta F37.
            Ma poate ajuta cineva cu alte scheme mai detaliate deoarece nu reusesc sa imi dau seama unde se continua conectorii X150/1 si X150/2 si daca stie cineva cum pot desface tetiera neck-pro pentru a verifica actuatorul. Acum am tensiune 12V pe conectorii X150/1 si 2 si tetierele sunt in pozitie normala neactivate. Imi poate spune vreun coleg care are tetiere Neck Pro fara eroare daca are tensiune 12V pe conectorul tetierei?
            Tensiunea masurata de tine, probabil se integreaza in aparatul de masura ca fiind 12V. In realitate, cred ca este vorba doar despre monitorizarea calculatorului SRS care nu gaseste, intreaga, bobina actuatorilor tetierelor.

            Opinia mea, este sa verifici continuitatea actuatorilor. Din raportul postat de tine mai sus, defectul pare f clar - circuit deschis ( adica fir rupt sau actuator ars) ...

            Circuitul 15R, reprezinta plus contact - pozitia 1. Acest circuit alimenteaza intreg sistemul si nu are cum influenta arderea nicunei sigurante.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru informatii. Inca nu am reusit sa imi dau seama cum sa desfac tetiera ca sa pot verifica actuatorii. Ceva sugestii, poze? Daca incerc sa fortez mecanic desfacerea se rupe ceva?

              Comment


              • #8
                Originally posted by alex_r View Post
                Multumesc pentru informatii. Inca nu am reusit sa imi dau seama cum sa desfac tetiera ca sa pot verifica actuatorii. Ceva sugestii, poze? Daca incerc sa fortez mecanic desfacerea se rupe ceva?
                Firele de la actuatori nu sunt la indemana? Scoate conectorul si masoara spre tetiera. Ce sens are sa desfaci tetiera?
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Da. Ai dreptate. Asta voi face prima data.

                  Comment


                  • #10
                    Treci pe la noi, daca ai drum.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Am masurat continuitatea pe Conectorii spre tetiere si ambele sunt in scurt circuit. Se pot repara sau trebuie sa le inlocuiesc? Cand voi avea drum prin Bucuresti o sa vin.

                      Comment


                      • #12
                        Actuatorii reprezinta o bobina, astfel daca aparatul de masura face 'piu', dar arata 10-20 ohm, atunci poate nu e scurtcircuit.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Salut. Am si eu oarecum aceiasi problema. alex_r ai rezolvat?

                          Comment


                          • #14
                            Am gasit pini oxidati la mufele de sub scaunele din fata. Spray de contacte electrice si periuta de dinti, Atentie! mai intai deconecteaza bateria sa nu faci vreun scurtcircuit.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF