Salut. Doresc sa inteleg principiul de functionare din punct de vedere electric al Tetierelor Neck Pro deoarece in cazul meu am Martorul de airbag aprins cu mesajul de eroare "Front left malfunction...." si s-a constatat a fi arsa siguranta fuzibila nr 37 care, conform fisierului atasat "w204 Fuse diagram" este pentru Neck Pro.
Daca am schimbat siguranta si am resetat s-a stins martorul insa dupa 10-15 km a reaparut : s-a ars din nou siguranta fuzibila de 5A. Am desfacut capacul din spatele scaunului si am masurat pe conectorul de pe tetiera si am tensiunea de 12Vcc. Este normal sa am tensiune permanent sau trebuie sa primeasca tensiunea doar in momentul activarii tetierei in fata?
Mentionez ca tetierele sunt in pozitia normala si nu stiu cum sa le desfac sa vad daca "motorasul" ce activeaza tetiera este in scurt circuit sau daca firele dau la masa pe undeva.
As fi recunoscator daca cineva a desfacut vreo tetiera Neck pro si ma poate ajuta cu cateva sfaturi.
Cum pot identifica si verifica sensorii care ar trebui sa activeze tetierele in caz de accident?
Daca am schimbat siguranta si am resetat s-a stins martorul insa dupa 10-15 km a reaparut : s-a ars din nou siguranta fuzibila de 5A. Am desfacut capacul din spatele scaunului si am masurat pe conectorul de pe tetiera si am tensiunea de 12Vcc. Este normal sa am tensiune permanent sau trebuie sa primeasca tensiunea doar in momentul activarii tetierei in fata?
Mentionez ca tetierele sunt in pozitia normala si nu stiu cum sa le desfac sa vad daca "motorasul" ce activeaza tetiera este in scurt circuit sau daca firele dau la masa pe undeva.
As fi recunoscator daca cineva a desfacut vreo tetiera Neck pro si ma poate ajuta cu cateva sfaturi.
Cum pot identifica si verifica sensorii care ar trebui sa activeze tetierele in caz de accident?
Comment