Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme vacuum la W202 din 94

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme vacuum la W202 din 94

    Am citit cam tot ce s-a vorbit despre vacum si nu am intalnit subiectul urmator: foarte clar masina mea pierde vacum pe undeva (tind sa cred ca in bord pentru ca se aude un fasait inauntru). Am luat deja schemele de instalatie de pe forum, dar am doua intrebari:

    1. Stie cineva vreun mecanic sau ce-o fi el, priceput la instalatie de vacum, in preajma Timisoarei (sua in Tm)?
    2. Poate cineva sa-mi explice rolul vacumului in procesul de acceleratie, respectiv relanti si turatie?

    A doua intrebare o pun pentru ca masina ramane uneori accelerata desi pedala vine inapoi complet iar la plecari de pe loc uneori masina se balanseaza (ca sa nu zic hatzana) ). Din ce am vazut eu intra furtunase de vacum in instalatia de injectie. Asta ar fi ultima problema de rezolvat la masina. O am de 2 saptamani si le-am luat la rand.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

  • #2
    Pana sa te lamuresti in privinta rolului vacumului, mai bine desfa bordul si elimina pierderea aia de vacum care zici ca se aude, presupun la butonul de reglaj al farurilor, pt ca acolo vin de obicei doua furtunase de vacum. Pierderea vacumului duce la proasta functionare a motorului si nu numai.

    Comment


    • #3
      Nu e musai ca pierderea sa fie chiar unde se aude fasaitul. Aveam un furtun de vacum rupt chiar de la intrarea in far si se auzea fasaitul in zona butonului din bord. Dupa ce am remediat problema a disparut si fasaitul.
      Stop accidentelor!
      Viata are prioritate!

      Comment


      • #4
        Multumesc de raspunsuri. Intre timp am mai studiat vacumurile dupa serviciu. La unul din faruri e rupata o mufa, si un furtunas de vacum care intra prin sistemul de injectie. Ala imi rupe fashu...am pus ieri niste banda izolatoare pe el, pana il schimb si e incredibila diferenta de functionare a motorului. Aveam un furtun de vacum in plus de la cobra dar nu-l gasesc.

        Oricum in ce priveste principiul de functionare al motorului cu sistemul de vacum mi-ar placea foarte mult sa-l inteleg. Poate cand va avea cineva timp, evident cineva care-l stie.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Unde a dus pierderea de vacum?

          La W 202-ul meu benzinar, cand urcam o panta pornea compresorul de vacum. A inceput sa porneasca atat de des incat s-a ars motorul compresorului. Am facut o tiganie si am pus un motoras de Audi, dar si acesta functiona aproape tot timpul, fapt pentru care am cautat o eventuala pierdere de vacum. Am depistat-o la furtunul ce iese(intra) in blocul clapetei de acceleratie. Nu era crapat.Pur si simplu i-am pus o supapa unisens (am lasat admisia sa faca si nu sa fure vacum) Este evident ca ceva nu e in regula si ca modificarile facute sunt tiganii. Ce se intimpla de fapt? Acum nu se mai pierde vacum iar compresorul functioneaza doar pentru inchiderea centralizata si putin la pornire.Multumesc.
          Last edited by BFG; 12-07-2008, 14:02 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by BFG View Post
            La W 202-ul meu benzinar, cand urcam o panta pornea compresorul de vacum. A inceput sa porneasca atat de des incat s-a ars motorul compresorului. Am facut o tiganie si am pus un motoras de Audi, dar si acesta functiona aproape tot timpul, fapt pentru care am cautat o eventuala pierdere de vacum. Am depistat-o la furtunul ce iese(intra) in blocul clapetei de acceleratie. Nu era crapat.Pur si simplu i-am pus o supapa unisens (am lasat admisia sa faca si nu sa fure vacum) Este evident ca ceva nu e in regula si ca modificarile facute sunt tiganii. Ce se intimpla de fapt? Acum nu se mai pierde vacum iar compresorul functioneaza doar pentru inchiderea centralizata si putin la pornire.Multumesc.
            Nu stiu ce ai facut tu cu vacumul dar esti pe langa subiect, pt ca vacumul de la inchiderea centralizata n-are nici o legatura cu vacumul de la motor. Ceea ce zici tu ca functioneaza putin doar la pornire s-ar putea sa fie pompa de benzina, pt ca pana la pornirea motorului nu ai nimic functional care sa-ti creeze vacum. Inchiderea centralizata are un compresor care se afla in portbagaj, pe aripa din dreapta, in spatele mochetei si care are doar rolul de a inchide si deschide masina. Celelalt vacum e creat de pompa de vacum situata in blocul motor, cam acolo de unde pleaca furtunul ala negru care duce in servofrana si din care se ramifica celelate conducte care actioneaza mai multe elemente cum ar fi: tetiere spate, reglaj faruri, instalatie climatizare, turbina, clapeta aia de care ziceai etc. In oricare loc vei avea o pierdere de vacum aceste elemente nu vor functiona la parametri ca sa nu zic deloc. Depinde cat de mare e pierderea si unde se produce. Insa oriunde ar fi cel mai bine aceasta pierdere se simte in proasta functionarea motorului.

            Supapa aia pusa de tine s-ar putea sa nu fie tocmai cea mai buna solutie.
            Last edited by florineasca; 12-07-2008, 15:34 PM.

            Comment


            • #7
              De la compresorul inchiderii centralizate pleaca si un furtunce duce la un distribuitor aflat pe langa mufa pentru diagnoza. Din acel distibuitor pleaca un alt furtun spre clapeta de acceleratie pa care am pus supapa. Traseul a fost identificat corect. Te rog sa ma crezi ca nu vorbesc aiurea. Am masina de ceva ani. Si intradevar compresorul merge cateva secunde dupa pornire, ceea ce de fapt face si pompa de benzina.

              Comment


              • #8
                Asa o fi. Scuze. Nu te contrazic. Insa intreb si eu. Mufa pt diagnoza e tot pe aripa din dreapta in compartimentul motor si la masina ta? Furtunul e aceeasi culoare cu cele de la compresorul inchiderii centralizate? De obicei tot ce e legat de inchidere are furtunase de culoare galbena sau alba. Restul, adica gri, verde, roz, rosu deriva din pompa de vacum de la motor. Cel putin din ce am observat eu pana acuma. Nu e obligatoriu sa fie la fel la toate masinile.
                Last edited by florineasca; 12-07-2008, 17:05 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adidc View Post
                  Asta ar fi ultima problema de rezolvat la masina. O am de 2 saptamani si le-am luat la rand.
                  Oare ultima ? Hmm...iti tin pumnii

                  Comment


                  • #10
                    Vladruse vedem maine daca va fi ultima. Maine merg la finangte sa platesc taxa. Dosarul l-am depus din 5 dec deci sper ca tigania asta cu taxa schimbata sa nu ma afecteze. Am programarea pe maine adica 10 data care oricum e inainte de 15. Om vedea ce-o fi.
                    In ce priveste probleme tehnice momentan nu mai am nici una. Si sper sa ramana asa. Masina a trecut rar-ul fara spaga si fara probleme.
                    Doamne ajuta!
                    E220 cdi W210, 2001

                    E320 W210, 1997
                    C180 W202, 1994
                    W123 200D, 1978 cu inima de W124


                    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                    Comment


                    • #11
                      Am gasit acest thread cautand ceva schema cu acceleratia la W202
                      Cum se poate depista daca este sau nu pierdere de vacuum, in afara ca trebuie sa auzi..

                      Eventual daca cineva pirceput poate detalia putin rolul vacuumului in mersul motorului,rog sa posteze,

                      Ps: cum esti cu problemele masinii Adidc ?

                      V-am salutat,
                      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                      Comment


                      • #12
                        Salutare. In ce priveste vacumul nu mai am probleme. De fapt le-am rezolvat de ceva vreme. Butonul de faruri, furtun la far si furtunasul ce intra in corpul clapeta. Motorul imi merge bine, nu oscileaza acceleratia si nu consuma ulei.
                        Eu momentan am o problema care implica compresorul de vacum din portbagaj, adica inchiderea centralizata. Momentan masina nu are inchidere centralizata din cauza ca undeva in sistem ceva da semnal aiurea si imi arde siguranta 33, fapt care duce la nepornirea motorului. Una peste alta va trebui verificata la cineva priceput si intentionez sa-i pun deschidere si inchidere pe telecomanda.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF