Am citit cam tot ce s-a vorbit despre vacum si nu am intalnit subiectul urmator: foarte clar masina mea pierde vacum pe undeva (tind sa cred ca in bord pentru ca se aude un fasait inauntru). Am luat deja schemele de instalatie de pe forum, dar am doua intrebari:
1. Stie cineva vreun mecanic sau ce-o fi el, priceput la instalatie de vacum, in preajma Timisoarei (sua in Tm)?
2. Poate cineva sa-mi explice rolul vacumului in procesul de acceleratie, respectiv relanti si turatie?
A doua intrebare o pun pentru ca masina ramane uneori accelerata desi pedala vine inapoi complet iar la plecari de pe loc uneori masina se balanseaza (ca sa nu zic hatzana) ). Din ce am vazut eu intra furtunase de vacum in instalatia de injectie. Asta ar fi ultima problema de rezolvat la masina. O am de 2 saptamani si le-am luat la rand.
1. Stie cineva vreun mecanic sau ce-o fi el, priceput la instalatie de vacum, in preajma Timisoarei (sua in Tm)?
2. Poate cineva sa-mi explice rolul vacumului in procesul de acceleratie, respectiv relanti si turatie?
A doua intrebare o pun pentru ca masina ramane uneori accelerata desi pedala vine inapoi complet iar la plecari de pe loc uneori masina se balanseaza (ca sa nu zic hatzana) ). Din ce am vazut eu intra furtunase de vacum in instalatia de injectie. Asta ar fi ultima problema de rezolvat la masina. O am de 2 saptamani si le-am luat la rand.
Comment