Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Catalizator infundat!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Catalizator infundat!

    Salutare!De aproximativ o luna de zile sunt posesorul unui Mercedes C180 kompressor W203 an 2003.Incet-incet,am inceput sa descopar problemele ei.Acum cateva zile dupa un drum de vreo 10 km,am oprit motorul si cand l-am repornit ca sa plec la drum s-a aprins in bord martorul check engine care nu a mai disparut.Am fost cu masina la tester,ceva universal si nu Star si a aparut eroare pe catalizator si sonda lambda 2 ca nu ar lucra in parametri.Baiatul care mi-a facut testarea mi-a spus ca sunt sanse sa fie catalizatorul infundat sau chiar miezul topit deoarece a observat ca masina se incalzeste foarte repede,lucru pe care l-am observat si eu,degaja foarte mare caldura dupa un drum foarte scurt.Sincer,daca ar fi catalizatorul problema,momentan nu am bani sa cumpar unul nou care am vazut ca este destul de scump si am citit pe net fel si fel de variante,cu golirea lui,cu eliminare si sudarea unei tevi.As dori sa ma ajutati cu sfaturi cei care poate v-ati lovit de aceeasi problema.Imi place foarte mult masina,dar cred ca am luat o mare teapa,deoarece incep sa descopar problemele si nu sunt deloc putine.Multumesc anticipat!

  • #2
    Poate ai avut doar ghinion.Catalizator eu as lua sh dar original, cat despre sonda ia noua poti merge linistit pe Bosch asa am si eu pe masina.Renunta la ideea cu taiat si sudat tevi!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      @ sofo_bogdy
      Inlocuieste sonda lambda 2, dar inainte de a o inlocui, verfica ambele mufe ale sondelor lambda sa nu aiba ulei de motor in ele. Daca au iti influenteaza citiriea parametrilor. Daca gasesti ulei in mufe trebuie sa inlocuiesti senzorii axelor cu came si sa verfici daca si mufele calculatorului au urme de ulei.
      Cati kilometrii are masina?


      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Am citit si eu referitor la problema senzorilor si intr-adevar trebuiesc inlocuiti deoarece scapa ulei atat pe la garnitura cat si prin mufe.In mufa mare de la ECU am gasit doar o pelicula fina de ulei.Am folosit un spray curatare contacte electrice insa urmeaza sa schimb cei 2 senzori.Te-ai confruntat cumva cu aceeasi problema?

        Comment


        • #5
          Asa cum a spus si Master Mario uleiul din mufa de la ecu nu pune nimic in scurt nu cnduce electricitate.Deci simt doar ca mufele la ecu sunt mai protejate ca de oxidat acolo sigur nu oxdeaza pentru restul nu stiu.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Originally posted by sofo_bogdy View Post
            Am citit si eu referitor la problema senzorilor si intr-adevar trebuiesc inlocuiti deoarece scapa ulei atat pe la garnitura cat si prin mufe.In mufa mare de la ECU am gasit doar o pelicula fina de ulei.Am folosit un spray curatare contacte electrice insa urmeaza sa schimb cei 2 senzori.Te-ai confruntat cumva cu aceeasi problema?

            Da, am avut aceeasi problema si in mod cert ai ulei si in calculator, nu-i bai, se curata. Mufele sondelor Lambda le-ai verificat? Aveau ulei?Codul de eroare iti mai apare?


            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Originally posted by broscutza2001 View Post
              Asa cum a spus si Master Mario uleiul din mufa de la ecu nu pune nimic in scurt nu cnduce electricitate.Deci simt doar ca mufele la ecu sunt mai protejate ca de oxidat acolo sigur nu oxdeaza pentru restul nu stiu.

              Uleiul nu pune probleme de scurt, dar la sonda Lambda interfereaza cu voltajul citit de calculator care este intre 0 -12 volti, de aici poate varia si consumul de carburant sau in anumite conditii codul de eroare.


              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Ti-as fi recunoscator daca mi-ai spune cum ai reusit sa rezolvi problema cu uleiul in instalatia electrica,mai exact ce operatiuni trebuiesc efectuate si ce piese sa schimb.Multumesc frumos!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sofo_bogdy View Post
                  Ti-as fi recunoscator daca mi-ai spune cum ai reusit sa rezolvi problema cu uleiul in instalatia electrica,mai exact ce operatiuni trebuiesc efectuate si ce piese sa schimb.Multumesc frumos!

                  Salut, curatatul instalatiei de ulei l-am facut la Atoklass, nu am vazut exact cum au facut, cand am revenit in service deja curatasera tot inclusiv calculatorul masinii. Am inteles ca au dat jos calculatorul care avea ulei in el si apoi au curatat fiecare mufa de pe motor si de dedesubt. Operatiunea de curatare a uleiului a durat cam 30 de minute cu masina urcata pe rampa.
                  Ca piese ai nevoie de cei 2 senzori ai axelor cu came cu codul OEM : 2710510177 si 2 oringuri de cauciuc cu codul OEM: 0109972348.
                  Senzorii sunt produsi de Pierrburg germania, iar piesele le-am inlocuit eu, practic ai 6 suruburi torx cate 3 la fiecare senzor. Desfaci suruburile, cureti capacul motorului in acea zona daca sunt depuneri sau urme de cauciuc de la oringul vechi, muti dopul de cauciuc din centrul senzorului vechi pe cel nou, pui oringul nou, montezi senzorul si strangi suruburile.
                  Nota suruburile din fabrica vin date cu pasta albastra de blocat filete, iti recomand sa faci la fel, eu asa am facut.
                  Atentie pentru suruburile torx iti trebuie tubulara torx, nu bit torx.
                  Stima.


                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Pentru curatat uleiul de pe fire mufe incearca produsele de la Sonax si WD40: curata, greseaza si se evapora fara a lasa reziduri.Asta folosesc si sunt foarte multumit.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc foarte mult pentru informatii!

                      Comment


                      • #12
                        Pentru putin, sa ne spui daca s-a rezolvat problema ta.


                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Ieri am reusit sa inlocuiesc senzorii si garniturile aferente.Va multumesc tuturor pentru ajutor si informatii.

                          Comment


                          • #14
                            Cu placere! [emoji1]


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua!
                              Am si eu am un C180, W203, 2006 si am urmatoarea problema:
                              - am inlocuit sonda Lambda deoarece tot mereu datea eroare si cand am scos mufa am constatat ca era plina de ulei. Am scos mufa de la cealalta sonda si acelasi lucru, plina de ulei.
                              Eu merg cu GPL si la o anumita perioada se aprinde Check-ul in bord si la tester apare amestec bogat. Tot punand testerul imi apar erori precum CAN eroare de comunicare cu IC, CAN nu comunica cu butonul de comanda AAC si una pe la incalzire scaun si una la stopuri, dar ele functioneaza. Am inceput sa desfac mufele de la calculator sa le curat cu spray si am constatat ca si acolo este ulei. De unde apare uleiul pe cablu si in mufe. Dupa parerea mea am crezut ca asta ar fi problema de comunicare si din aceasta cauza ar da erorile respective.Care ar fi cauza?
                              Ma poate ajuta cineva cu o informatie referitor la acest lucru?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF