Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

CVA W204 - Pierderi ulei dupa schimb

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • CVA W204 - Pierderi ulei dupa schimb

    Buna seara, am mers la un domn de pe forum pentru schimbul de ulei CVA pentru un w204 din 2010. Dupa schimbul de ulei, la cateva zile, au inceput sa apara pete de ulei de cutie sub masina, care ulterior s-au marit si au ajuns ca in pozele alaturate. Am fost la control cu masina si mi s-a spus ca s-a pus prea mult ulei si curge pe la valva de prea-plin si intr-o zi n-o sa mai curga. Cutia schimba bine, dar in fiecare zi este o balta de ulei sub masina (i-am pus pampersi), si deja tot underbody-ul este plin de ulei, inclusiv evacuarea, nu mai vorbesc de mirosul de ulei ars in habitaclu. Am curatat cu spray pentru frane de cateva ori, dar tot apare pierderea.
    Ce este de facut ? La 3 saptamani de la schimb tot curge ulei din ea. Se poate sa se fi defectat ceva din cauza uleiului prea mult ? Are vreun senzor in cazul in care nivelul uleiului scade prea mult ?






    O seara buna tuturor.

  • #2
    Prea mult ulei dauneaza cutiei automate asa mi s-a spus in Mercedes cand am cumparat uleiul sa il schimb la a mea mi-au spus sa verific nivelul cu atentie si la fel am fost sfatuit si pe forum.La cine ai schimbat uleiul?
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Originally posted by DrRobert View Post
      Buna seara, am mers la un domn de pe forum pentru schimbul de ulei CVA pentru un w204 din 2010. Dupa schimbul de ulei, la cateva zile, au inceput sa apara pete de ulei de cutie sub masina, care ulterior s-au marit si au ajuns ca in pozele alaturate. Am fost la control cu masina si mi s-a spus ca s-a pus prea mult ulei si curge pe la valva de prea-plin si intr-o zi n-o sa mai curga. Cutia schimba bine, dar in fiecare zi este o balta de ulei sub masina (i-am pus pampersi), si deja tot underbody-ul este plin de ulei, inclusiv evacuarea, nu mai vorbesc de mirosul de ulei ars in habitaclu. Am curatat cu spray pentru frane de cateva ori, dar tot apare pierderea.
      Ce este de facut ? La 3 saptamani de la schimb tot curge ulei din ea. Se poate sa se fi defectat ceva din cauza uleiului prea mult ? Are vreun senzor in cazul in care nivelul uleiului scade prea mult ?






      O seara buna tuturor.
      Parerea mea e ca trebuie sa faci din nou schimbul de ulei si sa refaci nivelul . Aia de acolo pare o pierdere...nu este normal , schimba service-ul .
      Cutia in timp o sa aiba probleme daca nivelul de ulei nu e corect.In locul tau a doua zi dupa ce am observat pierderea , ii puneam sa dea uleiul jos ...

      Comment


      • #4
        Orice service serios accepta revenirea. Sunt obligati sa verifice corect, nu invocand "asa face toate".
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF