Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme motor C200 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme motor C200 Kompressor

    Salut
    Sunt nou posesor de Mercedes c200 Kompressor,motor 271.940 care are ceva probleme la motor. Nu functioneaza deloc ok in special cand este in relanti,indiferent daca motorul este cald sau rece. Am pus.o pe 3 testere dintre care 2 Star. Toate dau aceleasi erori,neaprindere cilindri.
    Am schimbat urmatoarele piese cu unele noi: bobinele,bujiile,magnetii de la axele cu came si sonda lambda de dupa catalizator.
    Nu au avut niciun efect,are acelasi mers prost (de mers in 3 pistoane)
    Am verificat si compresia,este aproximativ egala la fiecare cilindru.
    Daca aveti vreo idee sau a mai avut cineva o astfel de problema,va rog sa imi dati un sfat,incep sa imi pierd increderea ca va merge vreodata bine dinou.

  • #2
    Nu ai zis nimic de fise. Daca ai codurile de eroare, posteaza-le si poate un coleg te va indruma direct la defect.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Masina nu are fise separate.Are cate o bobina pe fiecare cilindru.
      Legat de problema,verifica daca la intrarea bobinelor vine impuls de tensiune cand pistonul este sus pe compresie la PMS.Daca nu vine mergi direct la ECU.Acolo este buba sau la cablaje ECU=>bobine.

      Comment


      • #4
        Astazi am verificat si cablajele bobinelor,sunt toate ok. Am desfacut carcasa filtrului de aer,galeria de admisie,kompressorul,am verificat furtunele de vaccum. Sunt toate ok cu exceptia unuia,cel care iese din baia de ulei,se duce intr.o supapa unisens apoi catre filtrul de aer. Am sa merg maine la un magazin de piese sa il comand si dupa vad daca se va schimba ceva. Va tin la curent
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Salut! Cred ca am aceeasi problema. Ai gasit rezolvarea? Daca da, spune-mi care e solutia. Multumesc.

          Comment


          • #6
            Da,am gasit rezolvarea. Acel furtun de care vorbeam mai sus,facea ca masina sa aiba un mers neregulat. In plus,am schimbat si distributia pentru ca avea un zgomot ciudat,de lant slab. Acum merge perfect,nu mai are nicio eroare de neaprinderesau ceva de genul...
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Daca vreau si eu cateva amanunte, ma suni cand poti? 0766233292. Multumesc.

              Comment


              • #8
                Te rog frumos da un semn, vreau sa te intreb ceva, legat de distributie. Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Salut
                  Cat te a costat toata treaba cu distribuia si ce ai schimbat.
                  Mulumesc

                  Comment


                  • #10
                    1300 lei kitul de distributie (2 lanturi,patine si intinzatoare),1 tub silicon etansare,ulei motor si filtru.. Asta in conditiile in care manopera a fost zero pentru ca am facut-o singur.

                    Comment


                    • #11
                      Capacul inferior al motorului l-ai desfacut pentru inlocuirea celui de al doilea lant?


                      Sent from my iPad using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        L.am desfacut pentru a ajunge la lantul principal. Ca sa il schimb pe al doilea,a trebuit sa dau baia de ulei jos.

                        Comment


                        • #13
                          Ok, multumesc pentru informatie.


                          Sent from my iPad using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Pentru putin... Daca mai ai nevoie si de alte sfaturi,unde nu te descurci,ma poti intreba.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Catalin.david View Post
                              Pentru putin... Daca mai ai nevoie si de alte sfaturi,unde nu te descurci,ma poti intreba.
                              Poti sa detaliezi putin cum e cu schimbatul lantului?Mai toti mecanicii la care am fost sustin ca trebuie dat motorul jos si imi cer o gramada de bani pe manopera.Plus de asta din ce mi-a zis unul din ei,am lantul in stare buna,fara a fi slabit,dar cu toate astea tot se mai aud din cand in cand batai cand pornesc masina. Ce ma sfatuiesti?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF