Salut,
Sunt posesorul unui Mercedes C200cdi w203 din 2004 (facelift) pe care l-am achizitionat cu o problema electrica si pe care caut sa o rezolv.
Un releu din cutia de sigurante, in partea stanga fata a masinii (sub capota), nu primeste curent, asa ca fostul proprietar sau probabil un electrician, a legat/ alimentat releul de la bricheta in interiorul masinii.
Daca scot mufa din bricheta (releul nu mai primeste curent) imi apar in bord: eroare esp, nivel lichid de racire, si daca nu ma insel inca o eroare de care nu imi amintesc, iar masina nu porneste.
Din ce am citit pe forum si pe Internet ar putea fi SAM fata si/sau ECU (afectat probabil de apa sau condens).
Aleatoriu, Ecu intra in "limpmode" si se limiteza la 3000 de ture iar viteza maxima este in jur de 140km/h
Stie cineva care ar putea fi problema mai exact, si evantual cum se poate repara ?
Daca cineva are o idee sau un sfat, ar fi apreciat.
Multumesc
Sunt posesorul unui Mercedes C200cdi w203 din 2004 (facelift) pe care l-am achizitionat cu o problema electrica si pe care caut sa o rezolv.
Un releu din cutia de sigurante, in partea stanga fata a masinii (sub capota), nu primeste curent, asa ca fostul proprietar sau probabil un electrician, a legat/ alimentat releul de la bricheta in interiorul masinii.
Daca scot mufa din bricheta (releul nu mai primeste curent) imi apar in bord: eroare esp, nivel lichid de racire, si daca nu ma insel inca o eroare de care nu imi amintesc, iar masina nu porneste.
Din ce am citit pe forum si pe Internet ar putea fi SAM fata si/sau ECU (afectat probabil de apa sau condens).
Aleatoriu, Ecu intra in "limpmode" si se limiteza la 3000 de ture iar viteza maxima este in jur de 140km/h
Stie cineva care ar putea fi problema mai exact, si evantual cum se poate repara ?
Daca cineva are o idee sau un sfat, ar fi apreciat.
Multumesc
Comment