Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema Electrica (SAM) Releu nu primeste curent

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Electrica (SAM) Releu nu primeste curent

    Salut,

    Sunt posesorul unui Mercedes C200cdi w203 din 2004 (facelift) pe care l-am achizitionat cu o problema electrica si pe care caut sa o rezolv.

    Un releu din cutia de sigurante, in partea stanga fata a masinii (sub capota), nu primeste curent, asa ca fostul proprietar sau probabil un electrician, a legat/ alimentat releul de la bricheta in interiorul masinii.

    Daca scot mufa din bricheta (releul nu mai primeste curent) imi apar in bord: eroare esp, nivel lichid de racire, si daca nu ma insel inca o eroare de care nu imi amintesc, iar masina nu porneste.

    Din ce am citit pe forum si pe Internet ar putea fi SAM fata si/sau ECU (afectat probabil de apa sau condens).

    Aleatoriu, Ecu intra in "limpmode" si se limiteza la 3000 de ture iar viteza maxima este in jur de 140km/h

    Stie cineva care ar putea fi problema mai exact, si evantual cum se poate repara ?

    Daca cineva are o idee sau un sfat, ar fi apreciat.

    Multumesc
    Attached Files

  • #2
    Ti-l recomand pe mastermario71, este specialistul nostru. Un om extraordinar si priceput. Cauta-l in forum si cere-i o parere. Vezi ca avem si posibilitatea de a transmite mesaje private. Tine-ne la curent cu problema ta si cu rezolvarea ei.
    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
    Onorez comenzi si in Bucuresti
    Tel. 0736375626 Marian

    Comment


    • #3
      Sau spune-ne ce scrie sub releul cu pricina ( o litera mare de obicei) si daca pui si seria masinii poate incercam sa te ajutam remote.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Salut,

        Este releul R daca nu ma insel (vezi in poza atasata)

        Merci pentru informatie, eventual o sa ii scriu un mesaj si lui mastermario71, poate aflu ceva nou.



        Am gasit pe forum acest post in care problema este identica si se pare ca userul popeye_pmm a gasit problema prin repararea SAM si ECU

        Momentan locuiesc in Augsburg (Germania) si nu cunosc multe persoane pricepute in electrica auto care sa depisteze problema.

        Ideal ar fi sa stiu cum sa rezolvat problema, sa demontez ECU si SAM si sa merg la un electrcician pe care sa il indrum catre posibila reparatie
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Incearca înlocuirea întregului ansamblu, cutia cu sigurante si relee + samul. Poate gasesti in demembrari. Operatiunea inlocuire pentru proba nu dureaza mai mult de 30 minute. Repararea sam-ului sau ecu nu recomand deoarece sunt implementate programe in ele. Orice piesa inlocuita impune si rescrierea softului.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Poti incerca sa schimbi SAM-ul cu un altul din dezmembrari, chiar daca va trebui reprogramat masina ( daca nu are o alta problema) trebuie sa porneasca normal daca SAM-ul provine tot de la o automata benzina sau diesel.

            Acest releu este comandat de ECU motor, astfel eu cred ca defectul nu este in SAM.
            Last edited by cutaresku; 03-15-2016, 23:02 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Salut,

              Am observat ca daca scot mufa de alimentare a releului R din bricheta, becul de la bujii nu se aprine in bord cand incerc sa pornesc motorul.
              Banuiesc ca din acest motiv nici nu porneste.

              Am citit pe unele forumuri, ca este o problema destul de comuna (dupa inundatii sau ploi puternice), si in majoritatea cazurilor problema este ECU

              Se poate rezolva printro reparatie si cand reparatia include schimbul unei piese include si reprogramare.

              Ce am mai observat este ca de multe ori sunt doar legaturi pe placa de la ECU corodate sau intrerupte care odata reparate nu necesita reprogramare.

              Ar fi bine daca userul popeye_pmm ne poate confirma, tinand cont de faptul ca deja el a reparat deja un ECU afectat de aceasi problema.

              Cred ca solutia se indreapta catre o reparatie de ECU facuta de o firma specializata din zona Munchen-Augsburg.

              Dar inainte de asta si datorita faptului ca am aces la aparatura cu care pot reface eventuale legaturi intrerupte sau corodate pe place de la ECU, planuiesc sa il demontez si sa vad daca se vede ceva problema.

              Credeti ca e o problema daca demontez ECU si verific eventuale legaturi intrerupte?
              Trebuie sa scot borna de la baterie inainte de a incepe operatia ?

              Multumesc

              Comment


              • #8
                Cel mai indicat e sa scoti borna la astfel de lucrari si abia dupa ce este totul remontat la loc o legi la loc astfel nici un calculator din masina nu stie ca s-au deconectat componente.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • #9
                  Daca nu ai mai demontat genul asta de calculatoare, iti recomand nici sa nu incerci fara sa stii exact despre ce este vorba.
                  Apa in calc de motor e f greu sa intre iar despre corodare inauntrul lui nici nu se pune problema.

                  Defectul este intr-adevar cunoscut, noi am reparat cateva zeci de astfel de modele si iti pot spune fara sa gresesc ca daca nu iei in serios rasina cu care sunt lipite capacele, risti sa spargi iremediabil placa cu circuite.

                  Poti trimite ECU catre o firma specializata sau chiar la Popeye,
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    Ok, atunci nu o sa ma apuc sa umblu la ecu.

                    Solutia sa il trimit in Romania la reparat, ar insemna sa imobilizez masina cel putin 10 zile (complicat datorita faptului ca folosesc masina sa merg la lucru 100km zilnic si transportul in comun in zona respectiva e inexistent)

                    Ramane solutia sa il trimit la o firma specializata desi pretul de 350 Euro mi se pare prea mare.

                    Cl600, tu ai mai reparat astefel de defecte la ECU, este o reparatie majora, merita 350 Euro, sau este o reparatie care poate fi facuta de orice electrician cat de cat priceput ?

                    Comment


                    • #11
                      Reparatia in sine nu e complicata, se schimba un driver specializat care nu e la indemana oricui.

                      Riscul major, chiar si pt cei experimentati il reprezinta demontatul, lipitul si mai alea dezlipitul respectivului driver. Astfel mare parte din pret il reprezinta riscul tehnicianului, care cumva se obliga sa iti trimita inapoi un ECU functional.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Ok CL600 inteleg, maine dimineata o sa ma duc la o firma specializata si o sa le cer parerea, si eventual un pret.

                        Dupa parerea ta faptul ca releul R nu primeste curent, este o problema cauzata de ECU sau exista un risk important sa vina din alta parte ?
                        Am uitat sa precizez lumina "check engine" sta permanent aprinsa.

                        Intreb deoarece nu as vrea sa repar ECU si sa realizez ca problema vine din alta parte.

                        O sa prezint si masina, este un W203 T din 2004, cutie automata si 113000km reali, am masina de o luna.
                        Masina este in stare aproape perfect, uleiul cuitie schimbat cu metoda Tim Eckart, ulei motor nou, ulei directie nou, antigel nou,filtre( motorina, ulei, cutie, aer, interior) noi, unghiul de fuga facut recent, si ca sa termin cu reparatiile as vrea sa rezolv aceasta problema electrica.
                        Am atasat si cateva poze cu masina.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          O diagnoza corecta, cu toate improvizatiile scoase, cred ca este esentiala. Daca tot ai posibilitatea sa mergi personal la firma respectiva, atunci o vei obtine gratis cu siguranta.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Problema sa rezolvat, cauza a fost ECU defect.
                            Reparatia a durat circa 2 ore si a costat 250 Euro inclusiv garantie 2 ani.

                            Multumesc tuturor pentru sfaturi.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF