Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme căldură C200 CDI (W203, 2007)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme căldură C200 CDI (W203, 2007)

    Salutare. Am citit toate postările referitoare la problemele cu căldura, dar parcă nu m-am identificat cu rezolvările și înainte de a cumpăra aiurea vreo piesă vreau să mă consult cu voi. Concret, dacă afară sunt peste 2-3 grade, bagă căldură în masină insă la mers intins apa nu trece de 50-60 grade, daca mai reduc pe la 60-70km/h, creste peste 80 si se comporta aproape normal. Dacă stau pe loc se comportă normal. Problemele naspa sunt când afara sunt temperaturi negative, in sensul că e chițăială în mașină. La -15 grade la mers întins acul nu se ridică aproape deloc. Am verificat radiatorul de apă cu mâna și este rece, chiar și la 60-70 grade pe indicatorul de apă, ceea ce mă face să suspectez că termostatul deschide corect. Am văzut că în fața radiatorului mai este un radiator sub forma unei conducte metalice ondulate, care bănuiesc că este pentru răcirea uleiului, asta este călâie cam în toate cazurile. Am făcut și un altfel de test, am pus un carton între radiatorul de apă și conducta asta (cu ulei?) și la mers întins, temperatura apei tinde să coboare, iar dacă reduc viteza are tendința să crească, deci nu pare a avea legătură cu radiatorul de apă. Radiatorul acela sub formă de conductă influențează indicatorul de temperatură? Are el puterea să răcească tot motorul, adică și apa, dacă uleiul devine "rece ca gheața"? Are și el termostat? Dacă da, pe unde ar fi?
    Mercedes C200, CDI, 2007
    http://legumecurate.ro

  • #2
    Tind sa cred ca termostatul tau nu mai deschide/inchide corect!
    Nu conteaza temperatura de afara,pot sa fie -20/30+ grade apa ta va sta la temperatura relativ constanta!!!
    Iti dau un sfat: intr-o dimineata,cand motorul este rece demonteaza termostatul. Daca il gasesti deschis el e vinovatul!!!

    Comment


    • #3
      Rezolvarea este termostatul nu ai altceva pe circuit sa poata cauza problemele descrise de tine.In plus suntem norocosi toti pentru ca este o piesa care costa foarte putin.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #4
        Salut, si eu cred ca problema ta este termostatul, costa intre 65 si 100 de lei.


        Sent from my iPad using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Salut! Costa ~100 de lei si alege Behr.
          Coadă

          Comment


          • #6
            De ce se recomanda neaparat Behr???
            Eu am cumparat Wahler si cand l-am demontat pe cel vechi,tot Wahler era cu mentiunea ca era cel original(din fabrica sau comandat pe original)...
            Nu sunt bune Wahler-urile???

            Comment


            • #7
              Wahler sunt cele de prim montaj, dar la noi lumea e obisnuita cu brandurile nu cu ce pune Mercedes in fabrica la asamblare. Eu am pus tot Wahler si a costat 65 de lei fata de 180 de lei pe original.


              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Originally posted by Crazyady View Post
                Wahler sunt cele de prim montaj, dar la noi lumea e obisnuita cu brandurile nu cu ce pune Mercedes in fabrica la asamblare. Eu am pus tot Wahler si a costat 65 de lei fata de 180 de lei pe original.


                Sent from my iPad using Tapatalk
                Unde ai gãsit tu wahler cu 65 lei, ca eu am gãsit cu 150 lei și încã nu l,am cumpãrat?

                Comment


                • #9
                  Problemã?
                  C220 cdi, w203_150cp din 2005.
                  Nu pot reseta ventilatia în interior, apãs recirculare interior + dezaburire lunetã însã nu se întâmplã nimic, nu pâlpâie ledurile, nu se aude nimic.
                  Sunt momente când dau pe dezaburire parbriz, se aude pentru foarte scurt timp ventilația la maxim, adicã ff tare, peste ultima treaptã, însã dupã aia revine la normal.
                  Ce ar putea fi? Dc nu se reseteazã?
                  Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by rico_172 View Post
                    Unde ai gãsit tu wahler cu 65 lei, ca eu am gãsit cu 150 lei i încã nu l,am cumpãrat?

                    La Bardi.


                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat problema prin schimbarea termostatului așa cum s-a recomandat pe forum și acum se încãlzește destul de repede și rãmâne temperatura constantã.
                      Mercedes C200, CDI, 2007
                      http://legumecurate.ro

                      Comment


                      • #12
                        Cand temperatura nu ajunge la 85-90 grade si nu ramane acolo,indiferent de regimul de mers(autostrada sau oras) de obicei termostatul e vinovat!
                        Suntem norocosi ca nu e o piesa scumpa si se inlocuieste relativ usor!
                        Drumuri bune!!!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by crystytheone View Post
                          Cand temperatura nu ajunge la 85-90 grade si nu ramane acolo,indiferent de regimul de mers(autostrada sau oras) de obicei termostatul e vinovat!
                          Suntem norocosi ca nu e o piesa scumpa si se inlocuieste relativ usor!
                          Drumuri bune!!!
                          Da, așa este, este o piesã relativ ieftinã și ușor de schimbat. Și pe mine m-a mirat cât de ușor se înlocuiește.
                          Mercedes C200, CDI, 2007
                          http://legumecurate.ro

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF