Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot/șuierat C250CDI W204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Frumos din partea ta!
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #32
      Asa iata-ma si cu finalul.

      Cam dupa vreo 3 saptamani de la receptia masinii am reusit sa ajung din nou pe la service-ul respectiv (reprezentanta Mercedes) sa discut problema.
      Le-am explicat f. calm doleanțele mele, i-am invitat in masina sa ascultam inregistrarile (precizasen nai sus de înregistrările audio de dinainte si de dupa...). Au venit reprezentantul de vanzari pe piese auto, mecanicul care lucrase la masina si seful de service. La auzul inregistrastrarilor mecanicul in cauza a tras un mmm si nu a mai zis nimic, seful de service incerca sa imi explice ca fiecare masina e diferita si pot exista variatii ale diverselor sunete iar reprezentantul de la puese auta se straduia sa ma convingă ca tonalitate si intensitatea suieratului sunt diferite fata de cel de dinainte de schimbarea turbinei.Au vrut sa imi arate turbina veche a imi demonstreze ca avea joc dar plecase deja innapoi la fabrica...oricum eu le-am spus ca nu sunt specialist in domeniul mecanicii auto deci nu as putea sa apreciez obiectiv asa ceva! Au ridicat si capota, au ascultat, au concluzionat ca sunetul e normal, eu i-am intrebat cum se face ca inainte era anormal si acum e normal tinand cont ca e acelasi??... Dupa inca vreo 10-15 minute de discutie cu reprezentantul in care ne-am invartit in jurul cozii, el ca lucrarea a fost buna, turbina defecta, etc, eu ca problema mea era suieratul care nu s-a modificat cu nimic si ca masina mergea oricum perfect cum merge si dupa schimbare.....i-am spus-o amabil dar direct fiindca cam asta astepta si el deja: "din punctul meu de vedere problema pentru care m-am adresat dumneavoastra nu s-a rezolvat in ciuda unei reparatii laboriaose si scumpe, iar in condittile actuale refuz sa va platesc partea de turbina atat timp cât problema e nerezolvata"! Nu am contestat înlocuirea pompei de vid fiindca totu lparea in regula pe partea asta, adica disparuse un anume zgomot metalic care incepuse sa apara ocazional dupa pornirea la rece.

      A oftat si a zis ca merge sa vb. cu managerul sa vada ce poate sa faca.
      M-am asezat si am asteptat.
      A revenit si a spus ca sunt pregatiti sa imi faca o oferta:reducere de 50% din nota de plata a turbinei.A argumentat ca totusi am turbina noua, garantata 2 ani ...etc. ( aveam si eu argumentele astea in cap oricum...)
      M-am gandit si am zis da. Le-am cerut sa imi faca un act semnat cu reducerea ca sa nu ramna doar vorbe in vânt, l-au facut si ne-am luat politicos ramas-bun, eu cu gandul sa nu mai colaborez cu ei si ei cu siguranta cu sentimente similare!

      Cateva sapatamani mai tarziu am primit acasa factura de ~320 € pt turbina (reducere 335 €)si aproape ~200€ pompa de vid (nemodificata fata de prima). Plus filtrul de aer schimbat la prima verificare care nu a mai fost facturat deloc.
      Va reamintesc ca toate astea sunt dupa acoperirea integrala a manoperei si a 60% dni pretul pieselor de catre garantia oferita la vanzare.

      In concluzie inca nu mi-e clar daca turbina trebuia intr-adevar schimbata sau nu, dar consider ca o turbina noua garantata 2 ani pt 300€ nu e o afacere asa rea!

      Comment


      • #33
        Ca sa îi raspund si lui Crystyan_CLK :
        -Uleiul se schimba conform recomandarilor din cartea de service la 25k.
        - La cumpararea mașinii uleiul a fost sigur schimbat!(verificat personal!) - ulei de marca Mercedes.
        - As cere celor mai priceputi sa ne spuna daca este posibil ca un asemenea suierat sa vina de la o lubrifiere proasta a motorului!?!?

        Merci.

        Comment


        • #34
          Corecție: Ulei Shell 5w-30.

          Comment


          • #35
            Interesant , la noi mai mult ca sigur ca se lasa cu un proces , avocati , nervi , timp pierdut etc.
            Cred ca peste un timp o sa descoperi un furtunas slabit ceva de genul ....
            Mai mult ca sigur ca problema e din alta parte ....ai turbo nou cu ocazia asta .Nu cred ca e ceva grav din punctul meu de vedere .
            Dar tu ai 2 turbine , care a fost inlocuita ?

            Ps : in ro se recomanda ulei MB , schimb la 20.000 km sau 1 an .
            Last edited by b97dmt; 05-20-2016, 18:29 PM.

            Comment


            • #36
              La absolut toate marcile de masini recomandarile /carnetele de service din Europa de vest sunt diferite de cele din Europa centrala si de est!
              Nu stiu ce sa zic... Masina merge perfect! Sunt la 10k de la schimbarea turbinei deja si nu am nimic de obiectqt legat de functionarea masinii.

              Apropo de furtunul roșu, m-am uitat astazi doar la ralanti si nu se "suge"!

              Comment


              • #37
                Daimler face regulat controale in toate reprezentantele, iar daca turbina veche se dovedeste buna, atunci pravalia respectiva va suporta toate reducerile si manopera care le-a incasat in numele garantiei.

                Ti-a dat scris undeva despre garantie, eu tot cred ca piesa schimbata in garantie de vanzare nu mai beneficieaza de garantia normala.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #38
                  Pai nu e vorba de garantia Daimler fiindca mașina avea la momentul efectuarii lucrarii deja aproape 4 ani. E vorba de o asigurare garantie pe care o folosesc multe reprezentante auto din Germania si nu numai la revanzare. Se cheama Car Garantie (www.cargarantie.com). Mai sunt si altele dar asta e cea mai celebra. Am avut acelasi lucru timp de un an la un Focus cumparat in 2011 la 89k care actualmente e mașina soției. Exista diverse modele de asigurare. In cazul meu e asa:
                  -la orice nr de km - acoperire manopera 100%.
                  -pana la 50k - piese 100%
                  - 50-60k - piese 90%
                  - 60-70k - 80%
                  - 70-80 - 70%
                  - 80-90 - 60%
                  - 90-100k - 50%
                  - > 100k - 40%.

                  Eu eram 80100km in mom. reparatiei, deci am beneficiat de 100% manopera si 60% piese.

                  Comment


                  • #39
                    Apropo de intrebarea de mai sus ("Care dintre turbine?") Raspunsul e amandoua. Din informatiile pe care le am e practic aceeasi piesă, ansamblu care contine ambele turbine. Cred ca CL600 poate sa ne clarifice acest aspect.

                    Comment


                    • #40
                      Turbinele, se vand ca si ansamblu complet.

                      Eu cred ca valabilitatea garantiei turbinei noi se termina odata cu expirarea contractului cargarantie.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #41
                        Daca ar fi asa oricum nu ar fi prea rau; ar inseamna 1 an si 8 luni de garanție....

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF