Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Zgomot/șuierat C250CDI W204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot/șuierat C250CDI W204

    Salutare tuturor,

    Am un zgomot ca un suierat,care ma ingrijoreaza, zgomot aparut dupa parerea mea cam de 1 luna, adica vreo 2500km. Masina are 79900km.
    "
    Zgomotul nu exista la ralanti, nu depinde de temperatura motorului si nici de temperatura ambianta.
    E prezent atat in mers cat si in staționare.
    Apare la accelerare si se aude si in decelerare (cand iau piciorul de pe pedala de accelerație). E cel mai audibil pana spre 2500rpm dar am impresia ca exista cam pe toata plaja de turații, doar ca mai sus de 2500 e acoperit de zgomotul motorului.
    Ca localizare, cu capota deschisa pare sa vina din partea stanga a motorului, adica pe partea scaunului pasagerului.
    Nu s-a modificat in ultimii 2000-2500km.
    Masina functioneaza perfect, nu manifesta pierderi de putere/cuplu sesizabile si nici alte anomalii de de functionare visibile. Isi atinge viteza maxima prevazuta si chiar mai mult.

    Am trecut cu ea deja pe la mai multe reprezentanțe Mercedes iar opiniile sunt impartite, unul spune ca e normal, ca toate fac așa, altul spune ca nu e normal dar nu sunt siguri de unde ar veni, poate turbina dar nu e clar. Filtrul de aer e nou.

    Aveți aici doua linkuri la fisierele audio cu zgomotul in cauza:





    Ce pãrere aveți?? De unde provine? Ati avut asa ceva?
    Vã mulțumesc tuturor.
    Last edited by Bogdan_blue; 01-08-2016, 13:11 PM. Reason: corectitudine gramaticala

  • #2
    Nimeni ???

    Comment


    • #3
      Mi se pare un suierat de turbina putin slabita. Sa vedem ce aud si alti colegi.

      Comment


      • #4
        Poate mai degraba un furtun fisurat sau vre-un oring care scapa putin ( daca e asa zona respectiva este cumva murdara de ulei/vapori), sau tubulatura pe unde trage aer filtru, etc. Probabil toate astea au fost deja verificate, mai ales ca o pierdere de presiune s-ar fi simtit in c
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Poate mai degraba un furtun fisurat silencer- ul sau vre-un oring care scapa putin ( daca e asa zona respectiva este cumva murdara de ulei/vapori), sau tubulatura pe unde trage aer filtru, etc. Probabil toate astea au fost deja verificate, mai ales ca o pierdere de presiune s-ar fi simtit in comportamentul masinii.
          Turbinele tale, sunt f fiabile in majoritatea cazurilor, iar daca vre-una dintre valvele de comanda se blocheaza (destul de intalnit cazul), managementul raspunde f repede si agresiv, limitand drastic masina.
          De ce oare ai specificat ca filtrul de aer e nou, acesta se schimba de obicei in cadrul unei revizii.

          Tuning, power box?
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Am specificat fiindca in timpul verificãrii la o reprezenta Mercedes peste granițã (adica in Germania) saptana trecuta au scos filtrul si mi l-au aratat si era infundat rãu si mi-au recomandat sa il schimb si sã vada daca persista suieratul desi se cam indoiau ca ar putea proveni de acolo. L-au schimbat si zgomotul a persistat. Cand am cumparat masina, tot de la un dealer Mercedes mi-au facut revizia (a intrat in negociere) dar la minim, adica ulei si filtru de ulei.
            Nu am nici un fel de modificare/adaugire fie ea doar electronicã la mașinã.

            Comment


            • #7
              Bunã,

              Revin cu continuarea.
              Upa ce am trecut pe la 5 dealeri Mercedes in total, 4 din Germania si unul din Franța, 2 au zis ca zgomotul ar fi normal si 3 ca nu. M-am dus la cel care parea cel mai sigur si in plus avea biroul plin de premii de service Meredes-Benz am lasat masina dimineața, am luat masina de schimb si am plecat. M-au sunat in aceeasi zi, dupa-amiaza sa imi spuna ca au gasit problema. Ar fi turbina, are joc mare si trebuie schimbata plus pompa de vid de care deja mi se mai spusese ca ar fi uzata. Garantia pe care o am (CarGarantie) acopera 60% din piese si 100%manopera. Mi-au dat suma restanza de platit dupa garantie. M-am g[/URL][/INDENT]ndit bine si le-am zis pana la urma sa o schimbe.
              Azi dimineațã am ridicat masina. Am testat-o la dealer. Merge f bine, cum merge de altfel si înainte te de schimbarea turbinei. DAR zgomotul mi se parea ca inca exista desi parca cevaai slab. Am co dus 50km spre servici... am atins 246km/h, trage bine, la fel ca inainte..... dar comparand și ascultand cred ca, pana la urma, zgomotul e identic. M-au asigurat ca turbina avea joc si ca nu exista alta problema pe circuitul turbo. Va pun o inregostrare de azi, cu turbina noua:


              Mie imi raman de platit 860E. Am turbina noua de origine garantata 100% 2 ani...si s-ar putea sa-mi fi facut un tratament psihologic de 860E.

              Ce parere aveți?

              Comment


              • #8
                Si in Germania ai drepturi...poti prezuma ca te-au pacalit si poti cere turbina veche, jocul il poti gadila personal si mai ales compara cel de la turbina noua. Functie de ce constati, poti vinde turbina veche pe ebay .

                Suieratul nu pare a fi doar in imaginatia ta, presupun ca s-a incercat pana acum si fara cureaua de accesorii.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Asta cu pacaleala e posibila dar cum as putea sa compar jocul de la turbina veche cu cea noua atata timp cat cea noua e pe masina??
                  Eu unul nu stiu sa scot si sa pun turbine!
                  La varianta cu cerutul turbinei vechi ma gandisem deja dar nu stiu care e procedura in Germania. O sa ma informez si o sa le trimit un mail cu cererile mele. Oricum plata nu am facut-o. Urmeaza sa imi trimita ei factura acasa!
                  Imteresant e ca ca masina de schimb am avut tot un C250CDI, cu 3 luni.mai veche ca a mea si cu 6k in plus la bord,doar ca automat. Motorul suna mai rugos si era o idee mai zgomotos ca al meu dar suieratul in cauza nu exista. Se auzea un ff fin suierat dar icoparabil cu al meu.
                  Aici inregistrarea cu motorul masinii de schimb:
                  https://drive.google.com/file/d/0BxJ...p=docslist_api.

                  Mersi.

                  Comment


                  • #10
                    In ceea ce priveste cureaua de accesorii nu stiu daca s-a incercat fara dar zgomotul nu pare a veni din zona respectiva.

                    Comment


                    • #11
                      Rogi tehnicianul sa iti elibereza atat cat sa bagi degetelul la cea de pe masina, sugerand ca poate a diagnosticat gresit. Daca turbina veche era nasoala ( cred ca nu, altfel se topea im testele tale cu 2x6km\h), atunci o poti vinde spre reconditionare, altfel de buna.
                      Procedura este una singura la MB, daca se monteaza piesa noua, cea veche ajunge in portbagaj, daca se monteaza piesa reconditionata, atunci cea veche se preda, insa pe bani (valoare de retur) pe langa pretul mult mai mic al piesei reconditionate.
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Pe de alta parte, am stream-uit inregistrarea ta pe TV-ul din service, de fata cu catva specialisti care erau pe la mine si am ajuns la concluzia comuna ca suieratul tau nu e chiar perfect, insa poate fi o armonica a vajaitului coasei care ii urmareste pe cei care doar cred ca au V8.246km\h.
                        Nemtii au invatat pana la urma ca daca tin in lucru majoritatea autostrazilor vor fi mai greu de cucerit si mai ales ca e mai profitabil filtrul de motorina de 100euro decat motorina buna si ieftina.

                        Ceva de genul, chiar daca ai cel mai bun motor mic, nu se poate compara niciodata cu v8.

                        Mai mult decat atat, garantie la garantie inca nu s-a inventat nici macar in Romania, in GE sau FR probabil te vor face " roman prost" daca vei pretinde garantie la o piesa schimbata in garantie.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Iti multumesc pt sfaturi, nu prea inteleg ce vrei sa spui prin ultima ta postare . Masina e construita sa ajunga 241 km/h reali, iar 246km/h pe bord cu eroare de 5 km, da pe gps exact 241 deci asta nu inseamna decat ca funcționeazã in parametri si nici ca am eu impresia ca am V8. In plus de cand am masina, adica 7000km am accelerat de 2 ori pana la viteza maximã in rest e o raritate sa depasesc 140km/h. Nu cred ca e corect sa cataloghezi pe cineva pe care nu cunosti doar dupa un post.

                          In ceea ce privește suieratul daca e sa nu normal nu pare sa ma stie nimeni. Ceea ce conteaza ca pentru acest suierat s-a schimbat o piesa f scumpa fara nici un rezultat, fara nici o îmbunãtãțire. Iar legat de partea cu garantie a piesei in garantie...nu am sugerat sau vorbit niciodata asa ceva si nici macar nu m-am gandit. De altfel chiar tu ai spus mai sus ca ar putea fi vorba despre o eroare de diagnostic.
                          Last edited by Bogdan_blue; 01-24-2016, 14:59 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Ai scris mai sus ca ai o piesa noua cu 2 ani garantie, daca ramane valabil si primesti in scris e aproape OK. Eu zic sa recitesti posturile mele, acum esti intr-o situatie delicata cu neamtul si va fi destul de greu sa o intorci in favoarea ta. Nimic nu e imposibil!

                            1 - suierat nerezolvat - verifica si fara curea si mai ales vezi furtunul rosu de la intercooler sa nu se "suga" cand suiera.
                            2 - turbina noua e noua sau reconditionata
                            3 - daca e recond, ai primit valoarea de retur?
                            4 - garantia mai e valabila, avand in vedere ca lucrarea s-a facut intr-un contract de garantie?

                            Nu lua in nume de rau elucrubratia cu coasa sa cea cu v8, insa s-ar putea ca neamtul sa explodeze daca ii sugerezi ca a gresit diagnoza si sa treaca la amenintari!
                            Last edited by cl600; 01-24-2016, 15:23 PM.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • #15
                              Orice masina ,daca o tii la viteza maxima , o perioada mare de timp 10min sau peste , se va strica.
                              Acum revenind la zgomot , masina ta are 2 turbo , eu nu cred ca la km tai avea ceva turbina.Doar daca ai abuzat grav masina , ulei insuficient , talpa cand e motorul rece etc.
                              Eu tind sa cred ca e normal zgomotul , incearca sa verifici si cureaua , ai schimbat-o vreodata ? Se inlocuieste la 50.000 sau 5 ani .
                              Last edited by b97dmt; 01-24-2016, 15:33 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF