Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia automata smuceste la rece

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutia automata smuceste la rece

    Buna seara. Detin un w 204 2010, aprox 190.000km. Revizia cutie a fost facuta la reprezentanta in urma cu 20.000km. Iarna aceasta cutia a inceput sa smuceasca la rece. Daca este f frig si temperatura nu ajunge la minim 50 grade, cand bag in D sau R, smuceste tare. Uneori opreste si motorul (da sa porneasca agesiv). Cand motorul se incalzeste, merge perfect.
    Vreau sa masor si nivelul uleiului din cutie. Stie cineva cati mm trebuie sa fie pe joja ? Mentionez ca detin o joja improvizata, de aceea ma intereseaza cam la cati mm de varf trebuie sa fie nivelul uleiului din cutie.

    Aici ma adresez in special lui cl600 sau automaticul. Am remarcat faptul ca sunt foarte priceputi si documentati in ceea ce inseamna cutie automata.

    Va multumesc

  • #2
    Si eu si alti colegi am postat pe aici poze cu joja, chiar si cu o rigla langa.

    Inainte sa verifici nivelul, care oricum il poti face corect la noi sau in orice atelier specializat, e bine sa ne spui ce cutie ai.
    Daca ai 5g, atunci gasesti tot pe aici un coleg care a schimbat valva de la lockup clutch, daca ai 7g atunci trebuie ceva diagnoza suplimentara.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Si eu si alti colegi am postat pe aici poze cu joja, chiar si cu o rigla langa.

      Inainte sa verifici nivelul, care oricum il poti face corect la noi sau in orice atelier specializat, e bine sa ne spui ce cutie ai.
      Daca ai 5g, atunci gasesti tot pe aici un coleg care a schimbat valva de la lockup clutch, daca ai 7g atunci trebuie ceva diagnoza suplimentara.
      Buna sera.
      Cutia este cu 5 viteze. Valva despre care vorbesti, unde se gaseste ? in cutia de viteze ?
      Trebuie demontata cutia pentru inlocuire ? Cat ar costa inlocuirea ei ? Am cauta in forum dar nu am gasit acest subiect. Cred ca nu m-am priceput. Multumesc pentru raspuns.

      Comment


      • #4
        Cutia ramine la loc.Se da jos blocul hidraulic si se schimba solenoidul-Y3/6y6.

        Comment


        • #5
          La 7g tronic+ am si eu aproximatic aceeasi problema, dar nu s-a ajuns sa smuceasca asa tare...mai degraba o simt cand trece in alta treapta evident, dar doar la prima pornire cand masina e super rece. Dupa 5 minute de mers, se comporta normal. Am motive pentru care sa ma ingrijorez?

          Comment


          • #6
            Am uitat sa specific...smuceste doar in mers, si schimba la turatie cu cca 300-400rpm mai mare. Dar asta doar pana cand se incalzeste putin. Este normal?

            Comment


            • #7
              La aproximativ 90% pe rece cutia intinde putin s-au e brusca la schimbari,din mai multe motive (adica de multe ori din cauza motorului pina se incalzeste).Nu vreau sa spun ca e ceva normal,dar nui un motiv ca sa te ingrijorezi tare.E o alta treaba cind cutia face glume pe ferbinte.Te sfatui totusi sa controlezi nivelul uleiului, s-au chiar sa-l schimbi total.

              Comment


              • #8
                Nivelul uleiului e ok, nici un cod de eroare pe cutie. Cred ca o sa schimb uleiul zilele astea totusi. Merci de sfat

                Comment


                • #9
                  Cred ca n-ar fi rau totusi sa astepti vriun raspuns si de la colegul CL600,care se ocupa cu asa serie de cutie.Eu pot fi de folos in ramura celor mai vechi 722.6

                  Comment


                  • #10
                    Colegul ce a deschis thread-ul afirma ca dimineata aproape ca i se opreste motorul atunci cand baga in D sau in R, asta inseamna ca atunci Lockup-clutch-ul este blocat, cuplat. Ori valva cu pricina nu deschide suficient de repede, ori convertizorul trebuie inlocuit/reconditionat.
                    Cel mai simplu si cel mai ieftin este sa incerce sa schimbe valva ( oricum e relativ ieftina si se livreaza un model nou imbunatatit).

                    Colegul cu 7g este cumva oftopic aici, ...Daca schimba mai sus este absolut normal si firesc ( ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede) iar daca "o simte" cand schimba treapta, iar poate fi normal, tocmai ca schimba mai sus decat se asteapta.

                    Un schimb corect nu strica niciodata, pe de alta parte...
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #11
                      Dupa cum a scris autorul sus ca cind o baga in D (masina vrea sa porneasca agresiv) incepe patinarea discurilor(neregulata) inainte de vreme,astfel motorul primeste greutate cu care nu se descurca la xx ture (daca s-ar bloca brusc motorul ar muri pe loc).Deci pot fi urmatoarele motive-SOLENOID,CONVERTIZOR,EGS.

                      Comment


                      • #12
                        [QUOTE=cl600;394009]Colegul ce a deschis thread-ul afirma ca dimineata aproape ca i se opreste motorul atunci cand baga in D sau in R, asta inseamna ca atunci Lockup-clutch-ul este blocat, cuplat. Ori valva cu pricina nu deschide suficient de repede, ori convertizorul trebuie inlocuit/reconditionat.
                        Cel mai simplu si cel mai ieftin este sa incerce sa schimbe valva ( oricum e relativ ieftina si se livreaza un model nou imbunatatit).

                        Salut cl600. Multumesc pentru raspus. Te rog sa ma ajuti cu niste preturi orientative( piesea/manopera, referitoare la ce mi-ai propus sa inlocuiesc. Cum putem sa fim siguri despre ce este vorba, pentru a nu fi nevoit sa comand piese care ulterior se va constata ca nu erau necesare de inlocuit ? Se poate face un test prealabil?
                        Daca este sa fie convertizorul,ce se intampla in el pentru a da acest simptom

                        Tu poti face aceasta reparatie ? Daca da, te rog sa ma ajuti cu niste preturi orientative( piesea/manopera, referitoare la ce mi-ai propus sa inlocuiesc. Cu stima, Bogdan

                        Comment


                        • #13
                          Scuze, nu ma descurc f bine in acest forum

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by optik View Post
                            Cutia ramine la loc.Se da jos blocul hidraulic si se schimba solenoidul-Y3/6y6.
                            Salut, ce reprezinta piesa indicata si ce rol are in functionarea cutiei ?
                            Multumesc pentru raspuns

                            Comment


                            • #15
                              Piesa data este o valva electromagnetica (solenoid),care primind comanda de la modulul EGS deschide canalul uleiului pentru a bloca discurile din convertizor incepind de la patinare pina la blocarea acestora (astfel puterea motorului se transmite rotilor pina la 98-99%).

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF