Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

termostat buclucas ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by d4dani View Post
    A1110510177 ATENTIE ! aceasta piesa scapa ulei pe la mufa..iar uleiul ghici unde se duce( prin fire) direct la ECU ! In seara asta am verificat si eu mufele la ecu dupa ce am citit mai multe posturi de pe alt forum mercedes din afara si ghici ce. Una din mufe avea ulei .Deci mare grija...va sfatuiesc sa verificati sa nu dati in alte belele.

    Ai verificat mufele de la ECU si ai gasit ulei in ele provenit de la senzorul de rotatie al axului cu came?


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Comment


    • #17
      Salutare. Am și eu o problemã la un C 220 cdi din 2005.
      Lunea trecuta, respectiv ieri am fost la brasov, (eu fiind din Fãgãraș), și în ambele deplasãri, temperaturã motorului de abia a ajuns la 60 de grade. Astfel în habitaclu deși ventilatorul era pe poziția 5, nu aveam cãldurã suficientã. Ce problemã ar putea fi? Multumexc

      Comment


      • #18
        Termostatul!El e singurul responsabil.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #19
          Am fost in aceeasi situatie! Oricat mergeam cu masina temperatura nu trecea de 60 grade.
          Se ridica la 90 numai cand stationam vreo 10-20 min cu motorul pornit si pornea ventilatorul, iar daca plecam, in maxim 3 km scadea inapoi la 50-60 grade!
          Rezolvare: cumparat si schimbat termostat si antigel(antigelul l-am schimbat pentru siguranta mea,desi cand l-am vazut in bidon era curat ca lacrima si indica o temperatura de inghet de -30 grade).
          Sincer sa fiu schimbarea termostatului e o treaba de maxim 30 minute(dureaza mai mult demontarea/montarea scutului pentru motor ca are mai multe suruburi) )

          Comment


          • #20
            Originally posted by crystytheone View Post
            Am fost in aceeasi situatie! Oricat mergeam cu masina temperatura nu trecea de 60 grade.
            Se ridica la 90 numai cand stationam vreo 10-20 min cu motorul pornit si pornea ventilatorul, iar daca plecam, in maxim 3 km scadea inapoi la 50-60 grade!
            Rezolvare: cumparat si schimbat termostat si antigel(antigelul l-am schimbat pentru siguranta mea,desi cand l-am vazut in bidon era curat ca lacrima si indica o temperatura de inghet de -30 grade).
            Sincer sa fiu schimbarea termostatului e o treaba de maxim 30 minute(dureaza mai mult demontarea/montarea scutului pentru motor ca are mai multe suruburi) )
            Mulțumesc pentru rãspuns. Sã înțeleg ca termostatul e seb motor, ce antigel și ce termostat ai folosit. Mulțumesc

            Comment


            • #21
              Nui sub motor il vezi deasupra da tre sa desfaci sa dai drumul la dop la radiator sa scazi nivelul la antigel sa nul pierzi.Daca mai vechi de 5 ani se recomanda si inlocuirea acestuia.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #22
                Termostatul original este produs de Wahler acesta costa aproximativ 65 de lei, daca il cumperi in ambalajul producatorului si circa 200 de lei original.
                Ca si antigel poti pune original sau Castrol Radicool NF, acesta costa 30 de lei litrul.


                Sent from my iPad using Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Observ ca ai varianta diesel,eu am motorul pe benzina 1.8 kompressor asa ca e o mica diferenta!
                  Termostatul nu se afla sub motor,am demontat scutul pentru scurgerea antigelului!
                  Ca termostat am ales wahler(desi colegii de aici recomanda behr).Spre surprinderea mea
                  cel original a fost tot wahler care isi face treaba foarte bine,iar antigel am ales OEM(am bagat exact ce recomanda producatorul).
                  Ca si pozitie nu stiu sa-ti dau prea multe detalii. La 1.8 este exact in fata motorului,exact de unde pleaca furtunul gros care duce la radiator in partea de sus! Poate si la tine e la fel; urmareste furtunul gros si o sa vezi o piesa prinsa cu 3 suruburi in care se afla termostatul! Daca nu ai informatii sigure despre ultima schimbare a antigelului,recomand si inlocuirea acestuia pentru ca in timp isi pierde nu doar proprietatile antiinghet ci si pe cele de ungere si anticoroziune;bineinteles recomand antigel original sau antigel care are aprobarea celor de la mb pentru motorizarea ta(la mine este norma 325.0).
                  Nu vreau sa-ti dau informatii gresite in legatura cu pozitia lui;poate un coleg cu aceeasi motorizare ca a ta iti va da pozitia exacta!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by crystytheone View Post
                    Observ ca ai varianta diesel,eu am motorul pe benzina 1.8 kompressor asa ca e o mica diferenta!

                    Termostatul nu se afla sub motor,am demontat scutul pentru scurgerea antigelului!

                    Ca termostat am ales wahler(desi colegii de aici recomanda behr).Spre surprinderea mea

                    cel original a fost tot wahler care isi face treaba foarte bine,iar antigel am ales OEM(am bagat exact ce recomanda producatorul).

                    Ca si pozitie nu stiu sa-ti dau prea multe detalii. La 1.8 este exact in fata motorului,exact de unde pleaca furtunul gros care duce la radiator in partea de sus! Poate si la tine e la fel; urmareste furtunul gros si o sa vezi o piesa prinsa cu 3 suruburi in care se afla termostatul! Daca nu ai informatii sigure despre ultima schimbare a antigelului,recomand si inlocuirea acestuia pentru ca in timp isi pierde nu doar proprietatile antiinghet ci si pe cele de ungere si anticoroziune;bineinteles recomand antigel original sau antigel care are aprobarea celor de la mb pentru motorizarea ta(la mine este norma 325.0).

                    Nu vreau sa-ti dau informatii gresite in legatura cu pozitia lui;poate un coleg cu aceeasi motorizare ca a ta iti va da pozitia exacta!

                    De ce ai dat scutul jos ca sa golesti instalatia de racire?
                    Pentru a scoate lichidul de racire din instalatie Mercedes a prevazut un surub de plastic de culoare rosie sub masina langa proiectorul stanga fata la 1.8 Kompressor, probabil, este similar si la CDI. Nu trebuie desfacut nici un scut. Atentie cand il strangeti sa nu il strangeti excesiv ca este din plastic.


                    Sent from my iPad using Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      La w211 am demontat scuturile primele 2sa ajung la dopul rosu din coltul radiatorului.La c200 cdi w204 la fel am demontat scutul sa ajung la el si era de culoare neagra.Mercedesul pune termostatul ori in fata motorului ori pe deasupra motorului.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #26
                        Motivul pentru care am demontat scutul este urmatorul: am descarcat de aici manualul de reparatii&intretinere pentru w203 si am vazut intr-o imagine un buson pentru scurgerea totala antigelului care se afla pe blocul motor!
                        Dupa ce am golit instalatia am decis sa nu ma complic si cu busonul respectiv pentru ca era cam intepenit si decat sa fac o prostie,am decis sa-l las in pace!
                        Intr-adevar crazyady ai dreptate,mai exact exista si un stut de scurgere unde poti baga un furtun sa scurgi antigelul vechi in bidoane,in caz de reutilizare,si fara a desface de tot acel surub rosu de plastic. Il slabesti putin si curge antigelul fara probleme!
                        Salut si drumuri bune!!!

                        Comment


                        • #27
                          Mã tot uit dar nu.mi dau seamã unde este, puteți pune o poza. Mulțumesc

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF