Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Eroare DPF: P244A

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut si ms mult pt raspuns. Nu am primit al doilea email al tau, nu stiu de ce.

    Am facut reparatia in urma cu 2 zile si, pana acum, totul pare OK. O sa revin cu impresii pe viitor.

    Comment


    • #17
      Va salut,
      Sunt nou pe aici..
      Aceleasi simtome le am si eu ca si ascanu doar ca la un mercedes w212 cu acelasi motor.
      La fel martor aprins in bord,nu mai trage peste 3000.....,inclin sa cred ca este vb si de partea de instalatie....am gasit ceva mai multe erori care dupa stergere au ramas doar cele de mai sus cu DPF...
      >>P244A Diesel particulate filter diferential pressure(no symtom si intermitent)
      >>P2455 The input for diferential pressure senzor 1 in the diesel particulate filter(intermitent,faulty signal)
      >>P2454 si P2453 DE SCRIE EXACT CA MAI SUS
      Dupa mai multe stergeri ale erorilor singura care a mai ramas si imediat cum o sterg repare de indata ce merg cu masina este :
      >>P244A Diesel particulate filter diferential pressure(no symtom si intermitent)
      Ce poate fi?? trebuie o regenerare a filtrului?,senzorul acela despre care se vb mai sus?,sau varianta finala inlocuirea DPF??
      Va multumesc!!

      Comment


      • #18
        Originally posted by cosmin.buturca View Post
        Va salut,
        Sunt nou pe aici..
        Aceleasi simtome le am si eu ca si ascanu doar ca la un mercedes w212 cu acelasi motor.
        La fel martor aprins in bord,nu mai trage peste 3000.....,inclin sa cred ca este vb si de partea de instalatie....am gasit ceva mai multe erori care dupa stergere au ramas doar cele de mai sus cu DPF...
        >>P244A Diesel particulate filter diferential pressure(no symtom si intermitent)
        >>P2455 The input for diferential pressure senzor 1 in the diesel particulate filter(intermitent,faulty signal)
        >>P2454 si P2453 DE SCRIE EXACT CA MAI SUS
        Dupa mai multe stergeri ale erorilor singura care a mai ramas si imediat cum o sterg repare de indata ce merg cu masina este :
        >>P244A Diesel particulate filter diferential pressure(no symtom si intermitent)
        Ce poate fi?? trebuie o regenerare a filtrului?,senzorul acela despre care se vb mai sus?,sau varianta finala inlocuirea DPF??
        Va multumesc!!
        Raspunsul de la postul #5 poate rezolva problema ta destul de ieftin.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #19
          Salut,



          Am comandat asa zisul senzor de presiune....si sa vedem ce se mai intampla dupa...

          Comment


          • #20
            eroare 2453/2454

            Astazi s-a aprins check ul si la diagnoza am erorile
            P245328 senzor presiune diferentiala filtru de particule diesel - Defect semnal
            P2454000 senzor presiune diferentiala filtru de particule diesel- Scurt dupa masa
            P2A0064 Sonda lamda 1- Semnal neplauzibil
            Le-am sters ,am pornit masina si au aparut iar erorile.Ce ar putea fi va rog? c250 2009,e5.
            Multumesc anticipat

            Comment


            • #21
              probleme accelerare/limp mode

              Va salut,
              De curand am achizitionat un MB E220 cdi -2009-WDD2120021A014313 si intampin urmatoarea problema careia momentan nu ii dau de cap..
              Masina nu se mai accelera dintr-o data,probabil intra in limp mode,imi schimba prima treapta la 2500rpm apoi la treptele superioare nu trecea de 1500rpm,uneori isi revine dupa ce o opresc si o repornesc.
              A fost pusa pe STAR de 2 ori,prima data mi-a dat eroare senzor presiune diferentiala DPF,l-am schimbat si masina timp de 3 saptamani a functionat corect,la a2a scanare nu a mai aparut cod de eroare..
              Azi aceeasi problema..

              Daca imi puteti da vreun sfat v-as fi recunoscator,am vazut ca ,colegul CL600 spune ceva de o problema la instalatia electrica...

              Multumesc

              Comment


              • #22
                Cel mai bine treci pe la CL600 , vad ca esti din Bucuresti.

                Comment


                • #23
                  salut,sper sa ajung la colegul CL600 saptamana viitoare,revin cu un update daca o sa rezolv problema.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by b97dmt View Post
                    Cel mai bine treci pe la CL600 , vad ca esti din Bucuresti.
                    Salut,
                    Am fost la colegul CL600, caruia ii multumesc, masina merge ok acum, eu schimbasem senzorul DPF dar nu facusem si adaptarea, mi-a facut-o el, sper sa nu mai intampin probleme.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF