Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la incuierea automata a ushii stanga-fatza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la incuierea automata a ushii stanga-fatza

    Am w203 200cdi, an 2002.
    Durerea e ca (nu intotdeauna), la incuierea automata a mashinii (din cheie sau din interior), tzamburushul nu intra total inauntru shi nu se incuie usha.

    Am incercat sa vad cum pot remedia problema.
    Am demontat fatza de usha, dar mai departe n-am gasit cum sa demontez modulul care actzioneaza tzamburushul de inchidere-deschidere, deoarece SRS-ul e prins de usha cu pop-nituri.

    Shi am zis ca mai bine sa intreb decat sa fac draci: ca sa ajung la modul trebuie sa zbor cele 3 pop-nituri? Nu sare cumva SRS-ul daca il scot de la locul lui? Poate deaia l-au prins cu pop-n shi nu cu shuruburi...

    Curios faptul ca atunci cand am demontat fatza de usha, dupa inlaturarea ei, nu mai mergea decat descuiata automat. Numai usha in lucru, nu se mai incuia nici din cheie, nici din interior (normal cu usha inchisa). Dupa apasare cu degetul, o descuiam automat, dar nu se incuia.
    Dupa ce am montat la loc fatza de usha, merge la fel ca inainte: cand o incui, sare tzamburushul de cateva ori ca shi cum ar scapa de pe o roata dintzata, apoi coboara total sau partzial shi atunci trebuie sa deschid in spate shi sa il apas cu mana.

    Asta incerc sa repar. Va rog sfaturi!
    V-atzi mai lovit de asha ceva? Trebuie schimbat modulul de incuiere, sau scap cu vreo rotita sarita de la punct?

  • #2
    Am observat, dupa demontarea fetzei de usha, ca tija care iese din modulul de inchidere este imbracata cu un mic burduf - care la mine este crapat considerabil.

    Inchiderea centralizata la w203 are actzionarea vacumatica sau electrica (la modulele de usha)?

    Comment


    • #3
      si eu am asa o problema dar e vacumatic si nu pot sa o rezolv usor daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat... ii multumesc!

      Comment


      • #4
        Sigur este vacumatic, ca atunci poate e de vina burduful ala mic de langa tzamburushul de incuiere.
        O sa incerc la mine sa il etanshez cu ceva adeziv (bineintzeles - romaneshte).

        Comment


        • #5
          ''Romaneshte" eu am rezolvat o problema identica la usa din spate (MB C200 CDI 2001) cu putina banda adeziva infasurata pe ''tzumburush".

          Comment


          • #6
            Originally posted by max_c200 View Post
            ''Romaneshte" eu am rezolvat o problema identica la usa din spate (MB C200 CDI 2001) cu putina banda adeziva infasurata pe ''tzumburush".
            Adica pe burduful ala micutz?
            Da-mi te rog detalii, ca mai am pana descarc cartea de reparatzii.
            Ai mai demontat ceva?

            Comment


            • #7
              Originally posted by max_c200 View Post
              ''Romaneshte" eu am rezolvat o problema identica la usa din spate (MB C200 CDI 2001) cu putina banda adeziva infasurata pe ''tzumburush".
              Am 'bandajat' burduful prin care trece tija de inchidere (aia de intra inauntru cand se incuie usha).
              Se pare ca s-a schimbat ceva, dar la inchidere tot mai 'clantzane'.
              Mare lucru n-am prea facut.
              Are careva idee de unde gasesc un asemenea burduf?
              Inca nu am mai ajuns la un comerciant sa intreb - se aduce oare separat de tot modulul? Sau avetzi careva de vanzare?

              Comment


              • #8
                cât dai? Vezi că are elvis programul şi gaseşti burduful.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by benz&etc View Post
                  cât dai? Vezi că are elvis programul şi gaseşti burduful.
                  Salutare!
                  Care Elvis? Ca acum sunt doi: Robert&Denis shi cel de la Metabond.
                  Iar de dat, dau cat trebe, numai sa fie.

                  Comment


                  • #10
                    Deci nu e de vina burduful; doar protejeaza de praf.
                    Am scris detaliat in topicul lui shumycr cum am rezolvat azi problema.
                    Arculetzul ala mic era de vina, de fapt lipsa unui picior (pinten) al arcului.

                    Topicul se poate inchide. Am rezolvat problema.

                    Succes tuturor care vor sa repare!
                    Last edited by zang; 11-30-2008, 11:21 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by zang View Post
                      Deci nu e de vina burduful; doar protejeaza de praf.
                      Am scris detaliat in topicul lui shumycr cum am rezolvat azi problema.
                      Arculetzul ala mic era de vina, de fapt lipsa unui picior (pinten) al arcului.

                      Topicul se poate inchide. Am rezolvat problema.

                      Succes tuturor care vor sa repare!
                      Am fix aceeasi problema si as avea rugamintea sa pui si tu un link catre celalalt topic in care ai explicat rezolvarea problemei.

                      As fi foarte recunoscator, cred ca ar fi mult mai practic asa.

                      Multumesc
                      W203 - 2001

                      Comment


                      • #12
                        Am scris foarte detaliat operatuinile de reparare, ce pot scuti aprox 500 euro din buzunar ( piesa + manopera ).
                        Am ramas surprins cand am vazut ca a disparut postul de care zic si asta nu acum ci la scurt timp dupa postare...
                        Ca toti ceilalti am fost ajutat de un coleg forumist cu sfaturi si deaceea am scris foarte in amanunt, dar postul nu mai e... A deranjat pe careva ca am dat atatea amanunte incat sa poata rezolva oricine in parcare...?!
                        Pt a nu mai scrie aiurea la explicatii am raspuns pe PM celor ce au avut nevoie si la telefon am explicat in amanunt toate operatiunile.
                        Deasemenea voi da oricand detalii cui are nevoie... nu tin pt mine... nu pierd clienti...
                        Intr-o zi poate chiar unul din cei ce au mai reparat va avea rabdarea sa mai scrie amanuntit.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by zang View Post
                          Am scris foarte detaliat operatuinile de reparare, ce pot scuti aprox 500 euro din buzunar ( piesa + manopera ).
                          Am ramas surprins cand am vazut ca a disparut postul de care zic si asta nu acum ci la scurt timp dupa postare...
                          Ca toti ceilalti am fost ajutat de un coleg forumist cu sfaturi si deaceea am scris foarte in amanunt, dar postul nu mai e... A deranjat pe careva ca am dat atatea amanunte incat sa poata rezolva oricine in parcare...?!
                          Pt a nu mai scrie aiurea la explicatii am raspuns pe PM celor ce au avut nevoie si la telefon am explicat in amanunt toate operatiunile.
                          Deasemenea voi da oricand detalii cui are nevoie... nu tin pt mine... nu pierd clienti...
                          Intr-o zi poate chiar unul din cei ce au mai reparat va avea rabdarea sa mai scrie amanuntit.
                          Salut,
                          iti multumesc si eu inca o data pentru indicatiile date, este o problema destul de des intalnita la MB si ma bucur ca am intalnit o persoana dispusa sa impartaseasca in amanunt experienta avuta ... pacat ca nu mai este acel post !? Numai de bine !
                          2003 C 200 Kompressor
                          2002 C 200 Kompressor - sold as wreck

                          Comment


                          • #14
                            aceeasi problema o am si eu daca ma puteti ajuta si p mn plz

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF