Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu mai pot sa o deschid

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai pot sa o deschid

    Am masina de 2 zile .
    Nu mai pot sa o deschid.
    Are inchidere centralizata si alarma cu telecomanda . Cand apas pe butonul de la telecomanda se aude un bip dar nu se deschide, nu se ridica butoanele. Nu pot sa o deschid nici cu cheia ,pe partea soferului are in locul butucului o chestie de plastic cu rosu verde si nu are gaura pt cheie ,iar pe partea pasagerului si la porbagaj intra cheia in butuc dar nu se invarte . Nu este cheie originala este o cheie copiata singura care am primit-o.
    Va rog daca puteti sa ma ajutati cu un sfat.
    Am c 220 an 1994 croserie W202 motor 111.961 benzina
    Last edited by cristicul; 10-20-2007, 10:00 AM.

  • #2
    Ce masina ai? Ce model?
    Still Loving MB

    Comment


    • #3
      Am C 220 an 1994 caroserie W202 motor 111.961 benzina

      Comment


      • #4
        Mergi la un service si verifica SAM-ul (calculatorul) de inchidere. Am avut aceeasi problema si s-a rezolvat.

        Comment


        • #5
          O alta metoda, dar te costa cam 4 milioane, ar fi...o piatra!
          Asta in cel mai rau caz.
          Eu am patit cu bateria asa, dar la mine erau usile deschise si nu puteam sa deschid portbagajul, sa schimb bateria.
          Daca ai acces la portbagaj, poate reusesti cu o sarma sa deschizi usa din spate!
          Still Loving MB

          Comment


          • #6
            Pt bbenz. Undeva pe aripa stanga in fata servofranei, in compartimentul motor, este o mica cutiuta neagra paralelipipedica, cam unde este punctul de prindere al amortizorului, in care intra vreo 2 fire negre cam cat un desht de pianist. Acolo se face o conexiune cu borna de plus de la baterie. Se trage capacelul de la acea cutiuta si dedesupt sunt vreo doua piulite care fac conexiunea. Trebuia sa legi acolo un plus de la o alta baterie si cu minusul te legai la caroseria masinii. Si astfel aveai curent in instalatie nefiind nevoie sa spargi geamul.

            A doua solutie pt deschiderea portbagajului, pe care eu am experimentat-o cu succes din cauza ca aveam inclusiv compresorul de la inchidere demontat, a fost sa scot cutia pt trusa sanitara din spate, sub care sunt niste gauri prin care am bagat o tzava lunga cam de 1 m, cu o cheie tubulara de 10 mm sudata in capat si astfel am desfacut urechea in care se inchide butucul de la portbagaj prinsa cu 2 piulite de 6. Faza e ca mai sunt 2 mici ornamente ovale care intra prin capsare in ornamentul negru din plastic din portbagaj, in dreptul acelei urechi si care ar trebui in prealabil demontate sau deteriorate cu ceva mai ascutit, in caz de forta majora tot prin gaura de sub trusa sanitara.

            A treia metoda (metoda hotilor) este deteriorarea (spargerea) triplei dreapta spate in dreptul acelui compresor si alimentarea lui direct de la o sursa de 12 volti, asta in cazul in care sunteti siguri ca el nu-si mai face treaba sau nu se alimenteaza, codul de culori al firelor fiind valabil Roshu = + Negru = - .

            Pt Cristicul. De obicei butucul pt inchidere ar trebui sa fie pe usa soferului si nu pe cea a pasagerului. Ca doar masina n-o fi din Anglia. ( sau poate o fi si cu bordul schimbat- cine stie.....). Ideea e ca butucele de la usa si de la portbagaj nu-ti merg pt ca din cauza inchiderii centralizate ele nu au mai fost folosite, si-s blocate din cauza prafului, a mizeriei si a ruginei. Ia o seringa si baga mai intai mult ulei in ele si apoi incearca sa fortezi un pic deschiderea usilor cu cheia. Daca nu reusesti asa iti ramane optiunea lui bbenz de mai sus. Parbriz gasesti la mine. Am un C-u pt dezmembrare.
            Last edited by florineasca; 10-21-2007, 14:43 PM.

            Comment


            • #7
              Indiferent daca ai curent sau nu, masina trebuie sa se deschida din cheie. Daca nu poti deschide usile cu cheia pe care o ai si nu e nici originala, e posibil sa ai cheia repectiva doar pt contact. Asta poate insemna ca a fost schimbat contactul si ai cheia doar pt contact. I-al la intrebari pe fostul proprietar si afla ce e cu deschiderea.

              Comment


              • #8
                Eu am masina incuiata deci nu pot sa umblu la nicio cutiuta la compartimentul motor. Cineva mi-a spus sa o ridic pe cric si de la alta baterie sa pun un plus la borna alternatorului sau sa scot un stop si tot asa sa pun un plus si o masa undeva si se poate sa mearga. Voi ce parere aveti ?
                Alta solutie ar fi sa sparg un geam lateral mic de la usa din spate si sa o deschid pe acolo.

                Pt Florineasca.
                Daca vrei spune-mi cum sa te contactez pt ca daca dezmembrezi un C am nevoie sa cumpar cate ceva de pe el .
                Last edited by doktor4carz; 10-21-2007, 17:30 PM.

                Comment


                • #9
                  am fost azi si am vazut masina...cristicul..inca o data varianta mea: sparge geam lateral spate(d`ala mic)..in cazul in care nu merge ce ti`a zis omul ala toate cele bune..si ne vedem la intalnirile MB
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Ok multumesc , o sa va tin la curent cu ce am facut.

                    Comment


                    • #11
                      nu pune curent nicaieri in afara de bornele masinii!!! Risti sa arzi computerul masinii.
                      Masina deschide-o doar mecanic. N-ai baietasi de cartier cu practica didactica facuta prin Germania?
                      Still Loving MB

                      Comment


                      • #12
                        daca te doare inima sa dai in geam..ma ofer eu!.....mare paguba un gemuletz d`ala mic...daca te hotarasti..ma gasesti tu!

                        Originally posted by florineasca View Post
                        De obicei butucul pt inchidere ar trebui sa fie pe usa soferului si nu pe cea a pasagerului. Ca doar masina n-o fi din Anglia. ( sau poate o fi si cu bordul schimbat- cine stie.....). Ideea e ca butucele de la usa si de la portbagaj nu-ti merg pt ca din cauza inchiderii centralizate ele nu au mai fost folosite, si-s blocate din cauza prafului, a mizeriei si a ruginei. Ia o seringa si baga mai intai mult ulei in ele si apoi incearca sa fortezi un pic deschiderea usilor cu cheia. Daca nu reusesti asa iti ramane optiunea lui bbenz de mai sus. Parbriz gasesti la mine. Am un C-u pt dezmembrare.
                        butucul de inchidere este pe dreapta datorita faptului ca a avut inchidere pe cheie..acelasi tip il am si eu...la manerul din stanga sunt 2led`uri- unu verde(cand se deschide masina) si unu rosu(cand se inchide)...nemtii au pus butuc doar pe dreapta pt cazuri d`astea.
                        Last edited by doktor4carz; 10-21-2007, 20:06 PM.
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          E posibil ca sa fie schimbat contactul, sau chiar butucii asa cum ti s-a zis mai sus. Am tel. si ID-ul la datele de contact ale membrilor (0745772925). Stiu ca nu poti ajunge in compartimentul motor pt ca ai masina inchisa. Incearca eventual cum ti-am zis sa dezmortesti butucii inainte de a sparge vreun geam. La faza cu legat de fire renunta asa cum ti s-a mai recomandat. Aia e metoda cea mai complicata. Am tot ce tine de inchiderea centralizata: compresor, cheie, contact, butuci etc..... daca ai nevoie.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by mezzo View Post
                            daca te doare inima sa dai in geam..ma ofer eu!.....mare paguba un gemuletz d`ala mic...daca te hotarasti..ma gasesti tu!



                            butucul de inchidere este pe dreapta datorita faptului ca a avut inchidere pe cheie..acelasi tip il am si eu...la manerul din stanga sunt 2led`uri- unu verde(cand se deschide masina) si unu rosu(cand se inchide)...nemtii au pus butuc doar pe dreapta pt cazuri d`astea.
                            Sincer nu stiam. Eu il am numai pe partea soferului....

                            Comment


                            • #15
                              e corect ce zici tu...la mine cheia de contact merge si la usa..si la torpedou....dar nu merge la portbagaj...si e cheia originala..in fine...la omul asta..nu merge la nimic..in afara de contact..parca!
                              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                              Si o panarama de scuter

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF