Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

noxe c180 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noxe c180 kompressor

    Salutare, azi am fost cu masina mea la rar pt omologarea instalatiei gpl, dar nu am trecut testul de noxe nici pe benzina, nici pe gpl. Mi s a spus ca ar trebui sa aiba valoarea de 0.2-0.3, iar a mea are 0.7-0.8. Daca are vreo importanta, mi s a mai spus ca desi au incalzit motorul tot nu au iesit. Mentionez ca pe hartia primita de la rar la temperatura motorului este valoarea de 11 grade...este suficienta pt masuratori aceasta valoare? Sau este posibil ca temperatura motorului (apa era la peste 80 de grade) sa fie asa mica, dupa un drum pe centura de aproximativ 30 km, chiar daca a stationat 10-15 minute cu motorul oprit? Ce as putea sa fac pt scaderea noxelor? Am inteles ca sondele lambda functioneaza in parametri...
    orice sfat este bine venit, multumesc

  • #2
    Masurarea gazelor de esapament se face cu motorul la minim 80 grade Celsius.

    RAR-ul masoara temperatura printr-o sonda ce se introduce in locul jojei de ulei, desi in bord temperatura apei are 80 grade, aceasta sonda poate afisa mai putin (temperatura uleiul)...

    Incearca sa faci un test de noxe la orice statie ITP dupa o plimbare de 20-30 min prin Bucuresti.

    Valoarea Co cor intr-adevar nu trebuie sa depaseasca 0,2 la relanti si 0,3 accelerat (2000-3000 rpm).

    Daca valoarea sondei Lambda pe buletinul de noxe este 1+/- 0,03 atunci sondele iti functioneaza in parametri si amestecul aer-carburant este corect.

    Posibil sa iti consume ulei... ce valoare ti-a iesit la HC ppm (vezi documentul de la rar)?

    Comment


    • #3
      Am fost azi, dupa ce am forjat o pe autostrada 15 km plus oras (periferie), si am repetat testul la alta statie...a iesit la fel de prost...posibil sa pape ulei, cat nu stiu...nu da fum, in schimb miroase...
      hc ppm la relantiu, pe benzina 188, iar la 2755 rpm 90
      pe gpl 305 la 2482 rpm si 277 la relantiu
      lambda are 0.987, 0.988 gpl si 0.997, 1,021 pe benzina
      maine o pun pe tester...ideea este ca masina consuma ok, adica este in parametri...
      ma ajuta cumva un metabond in benzina? Sau in ulei sa pun ceva? Mentionez ca am 1000 km de cand am schimbat uleiul 0 w40 mobill si filtrele de aer, ulei si habitaclu.
      Last edited by daniel03; 04-14-2015, 19:52 PM.

      Comment


      • #4
        Dubios...te incadrezi cu hidrocarburile. La mers accelerat trebuie sa fie maxim 100ppm, deci la tine e bine. La GPL nu conteaza HC...

        Iti recomand sa faci o diagnoza cu STAR, poate gasesti ceva de care sa te legi sa verifici.

        PS: ai amestec sarac pe GPL.

        Comment


        • #5
          Voi face diagnoza, sper sa aiba tester star, ca altfel nu imi este de mare ajutor. Multumesc.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF