Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor! Ce anume poate "fura" curentul de la baterie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Ce anume poate "fura" curentul de la baterie?

    Revin obsesiv cu problema mea care nu isi gaseste rezolvare si cu rugamintea de a ma ajuta cineva cu o idee sau un sfat. Dupa incidentul cand am ramas fara picatura de curent in baterie am purces la inlocuirea ei, a doua zi, cu bateria noua aceeasi treaba, mort totul. M-am gandit ca e dus alternatorul, electromotorul...am urcat masina pe platforma si la service...acolo masuratori etc si rezulta bateria noua complet goala, verificat toti posibili consumatori, electromotor, alternator si totul ok. S-a pus o alta bateria si am plecat fericita acasa cu raspunsul ca bateria proaspat achizitionata nu e buna si cu intelegerea sa returnez service-ului bateria imprumutata. Ajung acasa si dupa circa patru ore dau sa pornesc, dar bateria imprumutata are zero energie. Ceva a furat curentul. Ce anume? E ceva ce nu trece prin contact asa incat atunci cand se fac masuratorile totul pare ok? E un consumator mare pentru ca omoara bateria in cateva ore! Nici nu stiu unde sa merg. E posibila o diagnoza a sistemului electric? Sunt din Suceava si cu Reprezentanta am avut doar experiente negative...ma gandesc sa merg in Iasi. Are legatura situatia cu mesajul afisat cu doua zile inainte si anume "lightning senzor visit work shop".

  • #2
    202, 203? Ce motorizare?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Un fir belit pe undeva cu siguranta.

      Comment


      • #4
        Daca e cdi as merge, la ghici, pe HB... Insa ala tzipa pe Star cu mesajul open circuit... O diagnoza cu Star a vazut masina?
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Imi cer scuze, fac precizarea: C class, 220 cdi, 2006, 150 cp, 142. 000 km. Mecanicul a facut o diagnoza, e drept nu cu Star, dar sustine ca nu e nimic in neregula. Ceva epuizeaza bateria si e un consumator mare pentru ca a "terminat-o" cam in trei ore.

          Comment


          • #6
            Daca nu sunt in stare sa faca o diagnoza corespunzatoare sa faca urmatoarea schema "BABESTE" se conecteza acumulator la masina si se scot pe rand sigurantele pana se obseva pe ce anume este consum cu masina nepornita.pe acel circuit va face scanteie ca este un consum"""
            , Cu un ampermetru conectat in serie pe Acumulator se poate verifica foarte simplu de unde este acel consum ce descarca acumulator.
            Un consumator foarte mare se vede a fi daca in timp scurt descarca acumulator , atentie MARITA DEOARECE SE POATE DECLANSA INCENDIU.DACA NU se arde nici o siguranta.
            Last edited by liviu40; 04-10-2015, 20:44 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ana View Post
              Imi cer scuze, fac precizarea: C class, 220 cdi, 2006, 150 cp, 142. 000 km. Mecanicul a facut o diagnoza, e drept nu cu Star, dar sustine ca nu e nimic in neregula. Ceva epuizeaza bateria si e un consumator mare pentru ca a "terminat-o" cam in trei ore.
              Sa scoata borna de plus de pe alternator si conductor excitatie alternator sa nu fie acolo o problema ..Mergeti la un alectrician auto sa verifice instalatie , nu este greu :daca stie ce sa verifice , pacat ca sunteti intr-o localitate indepartata de mine.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ana View Post
                Mecanicul a facut o diagnoza, e drept nu cu Star, dar sustine ca nu e nimic in neregula...

                Daca bateria se descarca in continuare inseamna ca mecanicul nu e bun daca sustine ca totul e in regula!



                In primul rand ar trebui verificat cu un aparat de masurat ce consum ai (cu cheia scoasa din contact) pe instalatie si daca intradevar e undeva problema atunci aparatul iti va indica instant consumul.

                Un electrician bun iti poate masura in cateva secunde daca ai consumatori!


                Ar merita o diagnoza STAR precum a mentionat colegul mai sus!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Si mai "babeste " scoate toate sigurantele , conecteaza bateria si vede daca mai face scanteie cand o conecteaza , daca nu face , este ok , se repun sigurantele in ordinea scoasa si pe amperaj respectiv si unde face scanteie pe siguranta pe care este consum se afla defectul. Daca cu sigurantele scoase tot mai face scanteia" cand se pun bornele , a se verifica alternator , plus baterie duce direct la plus alternator si daca este problema in alternator automat duce la descarcare acumulator.
                  Last edited by liviu40; 04-10-2015, 21:03 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Din pacate, in zona e greu de gasit un electrician bun si cu chef de munca. Acum stau cu frica ca ma pot trezi ca masina ia foc. Imi e si destul de greu cu exprimarea pentru ca nu stiu prea multe in domeniu, astazi l-am intrebat foarte clar daca e posibil sa ma trezesc ca ia foc si a spus ca nu e cazul, ca nu exista un scurt circuit pentru ca a verificat asta.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ana View Post
                      Imi cer scuze, fac precizarea: C class, 220 cdi, 2006, 150 cp, 142. 000 km. Mecanicul a facut o diagnoza, e drept nu cu Star, dar sustine ca nu e nimic in neregula. Ceva epuizeaza bateria si e un consumator mare pentru ca a "terminat-o" cam in trei ore.
                      Originally posted by Ana View Post
                      Din pacate, in zona e greu de gasit un electrician bun si cu chef de munca. Acum stau cu frica ca ma pot trezi ca masina ia foc. Imi e si destul de greu cu exprimarea pentru ca nu stiu prea multe in domeniu, astazi l-am intrebat foarte clar daca e posibil sa ma trezesc ca ia foc si a spus ca nu e cazul, ca nu exista un scurt circuit pentru ca a verificat asta.
                      Imi cer scuze dar din pacate la acest consum este foarte ciudata problema si foarte grava , recomand scoate o borna la baterie peste noapte pana nu se rezolva problema.

                      Comment


                      • #12
                        Cu mine de fata s-a verificat, cu cheia scoasa din contact si s-a constatat consum. E tare aiurea si sunt foarte dezamagita. Verificarea sigurantelor nu stiu daca s-a facut, nu a pomenit nimic de asa ceva. O diagnoza la Reprezentanta ar elucida problema? Pentru mai multa siguranta, am scos bateria de tot si asa va sta pana gasesc un loc unde sa merg si sa aflu o solutie a problemei. Multumesc din suflet pentru sfaturi.

                        Comment


                        • #13
                          De data asta bateria a rezistat ceva mai mult. Ultima pornire a fost la ora 18 si inainte de a scoate bateria am pornit din nou masina deci bateria a rezistat cam cinci ore.

                          Comment


                          • #14
                            Daca se descarca bateria in 3-4 ore, ar insemna un consum minim de 20Ah, care ar trebui sa incinga firul pe care se consuma. Schimba urgent electricianul, fa o diagnoza, si nu mai lasa bateria cuplata pana nu rezolvi problema.

                            Comment


                            • #15
                              Va zic de pe acum ca este HB-ul. Sa se masoare curentul care pleaca pe cablul HB-ului cu clestele ampermetru si o sa se sesizeze cum trage curent.
                              HB-ul nu da totdeauna pe STAR eroare, eu nu aveam eroare si totusi HB-ul era defect.
                              Cablul de curent nu se incinge, este gros si rezista.
                              Calmati-va, va cumparati altul, sau apelati la improvizatii ca si alti colegi de pe forum (vezi deconectarea cablului de curent de la Heater Booster).
                              Stima !

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF