Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bataie spate. Brate, Bielete, Bucse

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu nu. daca schimb, schimb tot ce a iesit rau pe tester. Brate, bielete si bucse. Dilema mea era daca is greu de schimbat sau nu si daca trebuie facul unghiul dupa aia.

    Comment


    • #32
      Obligatoriu unghiul daca umbli la brate,bieletele din caseta.

      Comment


      • #33
        Buna ziua !




        @liviu40:



        O singura bieleta iti da bataie de cap cea care la un cap pivot si la la celalat cap bucsa ca de acolo se face unghiul de cadere la roata...


        Pentru a nu induce in eroare pe cei mai putin pregatiti tehnic, cateva precizari:

        Piesa aia care are la un capat pivot si la celalalt bucsa se cheama brat inferior, nu bieleta. Iar reglajul unghiului de cadere se face din surubul cu excentric care tine bratul asta inferior prins de caroserie (incercuit cu rosu in imaginea de mai jos) si nu de brat in sine.



        Suspensie fata stanga la W203.jpg



        Si daca vorbim de bielete, din cele de directie se regleaza convergenta (a.k.a. paralelismul) rotilor fata.




        Dragos

        Comment


        • #34
          Originally posted by Heavy D. View Post
          Buna ziua !




          @liviu40:







          Pentru a nu induce in eroare pe cei mai putin pregatiti tehnic, cateva precizari:

          Piesa aia care are la un capat pivot si la celalalt bucsa se cheama brat inferior, nu bieleta. Iar reglajul unghiului de cadere se face din surubul cu excentric care tine bratul asta inferior prins de caroserie (incercuit cu rosu in imaginea de mai jos) si nu de brat in sine.



          [ATTACH]120826[/ATTACH]



          Si daca vorbim de bielete, din cele de directie se regleaza convergenta (a.k.a. paralelismul) rotilor fata.




          Dragos
          In discutie era vorba de articulatie spate , nu de fata .

          Comment


          • #35
            Ma tenteaza sa le cumpar si sa le schimb eu, dar pt 180-200lei cat e manopera, parca nu m-as deranja. Plus ca trebuie sa ma duc dupa aia sa-i fac unghiul.

            Comment


            • #36
              Imi puteti spune de unde pot cumpara piesele respective? Ma refer la marca lemforder. As vrea sa stiu diferenta de pret comparativ cu alea de la service.

              Comment


              • #37
                Buna ziua. Ca sa nu mai deschid alt thread, mentionez ca mi-am schimbat si eu arcurile pe spate la un W203. Intrebarea mea este daca este nevoie de refacerea geometriei pe spate, in conditiile in care bascula spate nu si-a modificat pozitia, fiind scos doar surubul de prindere al basculei, introdus arcul nou si pusa la loc prinderea basculei mentionate anterior. Stima !

                Comment


                • #38
                  Eu as face unghiul pentru siguranta,oricum indicatia de verificare (refacere) este de 6 luni asa mi-au zis mai multi care fac .

                  Comment


                  • #39
                    Astazi au fost ai mei si au cerut numele producatorilor. Mi-au completat pe foaie detaliile si se pare ca lemforder sunt cele mai scumpe si calitative.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      Din experienta personala nu recomand Lemforder pentru brate pentru W203. Puteti achizitiona alt element din cadrul suspensiei Lemforder, dar nu brate. Va spun pe probate ca mai mult de 8-9 luni nu tine bratul. Am schimbat acelasi brat Lemforder de 2 ori, ambele m-au tinut 9 luni max, dupa care am trecut pe OEM (lucru pe care trebuia sa-l fac initial) si nu am mai avut probleme.
                      Stiu persoane care de asemenea au achizitionat TRW sau FEBI ca brate si nu au avut probleme cu ele. Considerati ca ati fost informat.
                      Stima !

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc de informare si voi tine cont de ea.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by steradulescu View Post
                          Eu as face unghiul pentru siguranta,oricum indicatia de verificare (refacere) este de 6 luni asa mi-au zis mai multi care fac .
                          Nu te supara cine a mai scos si asemenea prostie ca este indicat ca la 6 luni de zile sa verifici sau sa refaci unghiurile de fuga? La Mercedes. Nici la Dacia aia din 1976 nu se facea asa ceva la 6 luni . Asta avand in considerare ca nu sa umblat la nimic din articulatie.

                          Comment


                          • #43
                            Poate ai dreptate,nu stiu,dar eu dupa ce am schimbat amortizoarele am facut unghiu(fusese facut inainte cu 2 saptamani pentru inlocuirea unui brat) si la verificare rezultatul nu a fost acelasi ca in urma cu 2 saptamani.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF