Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare cutie de viteza W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare cutie de viteza W202

    Mi-am propus sa fac un topic despre demontarea cutiei de viteza la W202 (cutie manuala, motor benzina, M111, 1.8, 122 CP in cazul meu, dar e aproape similar si la celelalte variante de motorizare si carburant, chiar si automatice) avand in vedere ca aveam mare nevoie de unele informatii pe care nu le aveam in momentul lucrarii si care mi-ar fi usurat munca odata cu schimbarea cutiei la masina din dotare. Poate ii va fi de folos cuiva pe viitor.

    Din pacate poze nu am facut cu procedeul in sine dar am o imagine scanata al unui manual de utilizare primit de la colegul Marius (tumar) pentru exemplificare.

    Eu am facut operatia in parcarea de la firma, ridicand masina in partea din fata si asezand doua jante de tabla sub roti. Ideal ar fi un canal, eventual un elevator, dar se poate face si asa relativ usor chiar si prin metoda "in fata blocului"...

    Etapele pas cu pas:

    1-demontare suport teava de esapament de pe capatul cutiei de viteza
    2-demontare teava de esapament prin desfacerea colierului din partea din mijloc si demontarea suportilor de cauciuc de sub bara spate
    3-demontare suport si tampon cutie de viteza (cutia trebuie sustinuta in prealabil cu un cric pentru a ramane pe pozitia normala si a nu apasa pe suport in timp ce acesta este demontat)
    4-decuplare cardan
    5-demontarea suruburilor inferioare a cuplajului cutie de viteza-motor, cele care sunt usor accesibile si vizibile (sunt 5 relativ accesibile, un surub are cablul de masa atasat, un altul sustine furtunul pompei de ambreaj)
    6-demontarea unui alt suport (triunghiular) de teava de esapament in partea anterioara (la mine a fost nevoie de a taia surubul care venea la teava de esapament, era foarte ars si hexagonul deteriorat, am remontat ulterior suportul dar fara a mai pune o alta piulita, esapamentul e fixat de ramasita surubului taiat si e OK)
    7-inlaturarea sau coborarea cricului care sustinea cutia pentru ca acesta sa se incline si a avea acces la pompa de ambreaj
    8-demontarea pompei de ambreaj (atentie la "garnitura" ei, poza 6.11b, eu era sa o pierd)
    9-decuplarea timoneriei selectorului de viteze
    10-odata cutia inclinata se pot accesa si suruburile superioare (celelalte 5) ale cuplajului cutie-motor prin folosirea a doua sau trei (in functie de lungimea lor) prelungitoare pentru tubulara astfel incat ansamblul antrenant format sa depaseasca cutia ca in poza 6.18
    11-prin demontarea suruburilor superioare se va demonta si electromotorul pentru ca 2 suruburi (lateral superioare de pe partea soferului) din cele 10 sunt mai lungi si au si rolul de a fixa electromotorul pe motor
    12-daca toate suruburile au fost demontate se poate indeparta cutia de viteza prin tragere spre partea din spate

    Mentionez din nou ca asta a fost procedura urmata de mine, putin diferita de cea din manual (de exemplu, in poze se demonteaza scutul termic, la mine nu a fost cazul) dar acolo se vorbeste de mai multe variante de motorizare. Eventual, cei care au altfel de motorizari pot urma calea descrisa in manual.

    Sper ca am fost de folos si daca sunt nelamuriri sau completari, eventual intrebari, putem dezbate procedura.

    Tot pe acesta cale multumesc colegului Jacob pentru colaborarea telefonica si instructiunile de demontare si pentru cutia de schimb!
    Attached Files
    Last edited by dan500se; 03-22-2015, 19:22 PM.
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 500SE Lapis Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

  • #2
    Este foarte simplu si usor de schimbat o asemenea cutie de viteze , ca timp maxim 2 ore. Montat demontat . Nu este nevoie de a da esapamentul jos , decat desfacut cele 2 suruburi ce vin cu aceea brida si prinde cutia de caroserie ,demontat teava ce vine pe cilindru actionare ambreiaj .
    Last edited by liviu40; 03-22-2015, 20:58 PM.

    Comment


    • #3
      Daca nu demontezi esapamentul cum cobori cutia sa ai inclinatia necesara sa bagi prelungitoarele ca sa desfaci suruburile din partea de sus?
      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 500SE Lapis Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        La mine a mers si la w202 si la w203 si w124 .Eu o spun din experienta .2 prelungitoare cruce cardanica si se desfac toate cele 10 suruburi daca nu ma insel ...Am si elevator si ,canal si am scos cutie fara probleme cu esapament.
        Last edited by liviu40; 03-22-2015, 21:31 PM.

        Comment


        • #5
          La mine nu a mers! Ce W202 ai demontat tu? Ce motorizare? Daca si la mine mergea nu demontam esapamentul aiurea... Si nu a fost nevoie de cardan la prelungitor, decat de 2 prelungitoare lungi.
          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 500SE Lapis Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #6
            Al meu de exemplu w202 motor 1.8 benzina an 1998 combi . ca si al tau mb din poze.Eu am demontat si montat ca am schimbat disc ambreiaj . si am demontat acele protectii de aluminiu ca sa pot face toata lucrarea . masina mea a fost completa luata din Germania .Si am schimbat cutie si la w203 si nu am dat esapament jos . decat cele 2 suruburi de la aceea brida .

            Comment


            • #7
              Asta este , ai rezolvat problema cu cutia de viteze? Merge bine cea pe care ai achizitionat,,,?

              Comment


              • #8
                Da, important e ca am reusit, intr-un fel sau altul. Cutia merge OK si timoniera am reglat-o fara tija de blocare, schimba perfect toate vitezele.
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Foarte bine , Ma bucur ca ai rezolvat problema.

                  Comment


                  • #10
                    Sunt curios sa vad ce vei gasi in cutia cu probleme , banuiesc ca un manson sincron dus" Daca o vei face bucati , de obicei de acolo provine acel sarit din viteze .

                    Comment


                    • #11
                      O sa o desfac, ca sunt curios ce avea cea veche, doar ca nu am timp acum. Problema e mai mult ca sigur furca uzata la vitezele I-II, deoarece la mine nu sarea din viteza, nu intra in I sau II, sau mai bine zis nu iesea din aceste viteze si bineinteles, ramanand intr-o viteza nu putea sa intre alta.
                      W123 280E Blue Green Metallic

                      W126 280SE Champagne Metallic
                      W126 280SE Black Blue Metallic
                      W126 500SE Lapis Blue Metallic
                      W126 500SE Midnight Dark Blue

                      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                      Comment


                      • #12
                        Salutare, si eu am dat jos cutii de pe W202 si manuale si automate, dar sincer daca nu desparteam esapamentul in mijloc, ma cam chiuiam sa desfac suruburile de la cutie, mai ales cel de la manuala cu pompa de ambreaj pe el.
                        E foarte stramt locul intre cutie si caroserie.

                        Bine ca ai reusit Dan intrun final sa faci transplantul, mai ales in conditiile pe care le-ai avut nu e de mirare ca te-ai caznit.

                        Masina de pe care a provenit cutia ce ti-am trimis tie, avea in bord 160.000 km, si nu a circulat decat 3 luni in romania, cat a tinut cele 3 randuri de numere rosii.

                        Sa-l folosesti sanataos si sa te duca cel putin, inca atata cat a mers pana acuma.

                        Drumuri bune sa avem.
                        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Jacob View Post
                          ...E foarte stramt locul intre cutie si caroserie...
                          Asa este! Sti bine ca te-am sunat prima data fix cand am intampinat problema ca nu ajungeam la surubul de sus de la pompa de ambreaj. Adevarul e ca esapamentul meu e in stare excelenta, inclusiv suportii de cauciuc sunt foarte fermi, cutia efectiv se sprijinea de esapament. Nu era neparat nevoie sa o demontez total, cutia coborase imediat ce am desfacut colierul din mijloc dar am dat jos teava pentru mai mult spatiu liber sub masina (oricum era sustinut doar de suportul de cauciuc din mijloc).


                          Originally posted by Jacob View Post
                          ..Bine ca ai reusit Dan intrun final sa faci transplantul, mai ales in conditiile pe care le-ai avut nu e de mirare ca te-ai caznit...
                          Si eu ma bucur ca totul a decurs OK, cu impedimentele cunoscute. Nu e chiar asa de greu precum pare, posibil la urmatoarea sa scot si eu un timp mai scurt, sa zicem 4 ore (2 ore mi se pare foarte scurt, desi posibil, dar eu nu ma grabeam nicaieri... ).

                          Originally posted by Jacob View Post
                          ...Sa-l folosesti sanatos si sa te duca cel putin, inca atata cat a mers pana acuma.

                          Drumuri bune sa avem.
                          Multumesc! Trag speranta ca nu voi avea nevoie de interventii suplimentare in acest domeniu foarte curand!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 500SE Lapis Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Masina w202 pana in 2000 sa aibe doar 160000... tare curios , Fara nici o suparare .

                            Comment


                            • #15
                              Nu e nici o suparare, dar asta este adevarul.
                              Nu am nimic de ascuns, nu sunt genul ala de om sa ascund adevarul in favoarea mea.

                              Un prieten a cumparat tot un W202 din 1994 cu 120.000 km in bord, si da cred ca se poate asa ceva.

                              Nu vad rostul ca la o masina veche de 20 ani si mai laes la o asa valoare mica sa traga inapoi kilometrajul in Germania, caci deacolo au fost aduse ambele masini de care vorbesc.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF