Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Lampa indicatoare a preîncãlzirii

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by adidc View Post
    Draga mitea unii dintre noi cunoastem problema ta cu bujiile. Ma nedumereste faptul ca in threadul respectiv undei ai expus problema, nu ai mai dat nici un semn de viata. Ma bucur ca l-ai sfatuit pe prodigu cum sa-si verifice bujiile (si daca e releul mort cum afla), dar ma intreb de ce nu ai dat si in threadul tau propriu si personal un feedback sa stim si noi ce ai mai facut, poate un multumesc, sau alte treburi de-astea??
    Referitor la buji se poate cu o lampa de control sau cu un fir pe borna de plus si pe fiecare bujie in parte.Pentru relu se scoate fisa de pe bujie si cu lampa de control pe minus se pune contactul este nevoie sa se aprinda becu 3-10 secude.

    Comment


    • #17
      Eu pun contactul si dupa 2-3 sec se stinge, iar dar dupa alte 3 sec se aprinde iar.Am pus testerul pe masina si imi da bujia cu nr 3,pe care scos-o si am vazut ca se incalzeste.Nu inteleg de ce mai imi da eroare, daca bujia functioneaza?

      Comment


      • #18
        Originally posted by al3x82 View Post
        Eu pun contactul si dupa 2-3 sec se stinge, iar dar dupa alte 3 sec se aprinde iar.Am pus testerul pe masina si imi da bujia cu nr 3,pe care scos-o si am vazut ca se incalzeste.Nu inteleg de ce mai imi da eroare, daca bujia functioneaza?
        Am inlocuit bujiile la AutoKlass Pipera (service deschis de o saptamana) si am reusit sa scap basma curata cu toate 4. Ultima a luat cu ea si o spira de filet de pe chilasa dar nu s-a rupt.

        Mentionez ca pe tester cu StarDiag am avut toate cele 4 bujii arse iar la "testul cu becul" una din ele a dat ca ar fi buna insa nu stiu in ce parametrii.
        W203 - 2001

        Comment


        • #19
          Interesant subiectul asta . Eu am un W211 din 2003 si am facut o diagnoza la Autoklass pe Mihai Bravu pentru ca tocmai ce ami luasem masina cu o saptamana in urma si vroiam sa stiu ca totul este ok.
          Raspunsul celor de la Autoklass a fost ca am probleme cu preincalzirea si ar trebui sa o schimb , ba mai mult , mi au dat si pret : 50 milioane.
          Vreau sa mentionez faptul ca nu ami ramine aprins nimic in bord dupa pornesc motorul .
          Stateam pe ganduri acolo asteptind sa mi primesc masina inapoi cand vine la mine cel care mi a facut diagnoza si mi spune soptind : programeaza te domne la o verificare instalatie electrica la preincalzitor ca poate sa fie un releu ars sau un fir intrerupt , nu te lua dupa astia sa arunci cu banii aiurea .
          Bineinteles ca am ramas masca si am facut programarea pentru marti dimineata .
          Bujiile le am schimbat ieri toate 4 , iar marti o sa ma duc sa vad ce spun dar.....nu mai am incredere in vb lor.

          Comment


          • #20
            Azi am fost la Autoklass fiind programat pentru ora 9 dimineata .
            Ajuns acolo ma uitam dupa receptionerul care mi a facut programarea si nu era la serviciu , mi a spus un coleg de al lui ca vine pe la 13:00 azi , dar ca ma poate ajuta el .
            Ai spun ca am programare la ei , verifica in calculator si surpriza : nu aveti domne' nici o programare facuta la noi , mai verifica 1 data , acelasi raspuns , ma intreaba ce problema am , ai explic si incepe sa ma abureasca , ca domne mai bine va mai facem o programare , ca dureaza 5 ore , ca nu are cum sa bage masina dimineata acum ca este aglomerat , il intreb daca este sanatos la cap sau daca il maninca pielea , cum sa dureze o verificare de relee si fire la preincalzitor 5 ore ???? Atunci ai spun ca vreau sa fac o reclamatie la care el zice ca nici o problema , sa fac reclamatia la el , incep sa zimbesc si ai spun ca vreau sa vb cu un superior al lui , atunci el mai se uita prin calculator si ami spune ca baga masina acum , nu este problema . Zis si facut , duce masina in service si astept 3 ore la care ami vin nervii si il intreb ce dreaq fac mecanicii aia pe la masina mea de 3 ore ? joaca table ? ami schimba caroseria , motorul ? ami spune ca se duce sa verifice si surpriza: vine si cu masina , deci ma lua la misto .
            L am lasat sa termine documentele si inainte sa plec i am bagat ceva in frigider lu'' masa .

            Raspunsul lor la problemele mele a fost tot preincalzitorul acela dar nu mai era 50 mil acum este 13 mil , deci m au bagat in ceata rau de tot .
            Vreau sa ma ajutati daca stie cineva sa mi explice ce este cu acest preincalzitor si eventual o schema ceva , unde este montat .
            Multumesc pt atentie si scz ca am lungit povestea , dar asta este.
            NU MAI CALC LA AUTOKLASS IN VIATA MEA.

            Comment


            • #21
              Originally posted by Don_Viktoryo View Post
              NU MAI CALC LA AUTOKLASS IN VIATA MEA.
              Eu am fost la sediul lor din Pipera unde nu m-am inghesuit decat eu si ... veti rade ... un C-classe nou nout lansat acum 2 luni , ce era expus la ei si i se sparsese din senin un geam lateral.

              Era liniste si pace dar am asteptat si eu o gramada ssa se raceasca motorul pentru celebra operatie de schimbare a bujiilor.


              P.S. Cand am plecat eu a venit un S-classe cam de 2005-2006 pe care probabil ca l-au tratat mai amabil decat pe fratele mai mic C-classe.
              W203 - 2001

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF