Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Lampa indicatoare a preîncãlzirii

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lampa indicatoare a preîncãlzirii

    Salut, iara am bataie de cap, dupa pornirea motorului dupa vreo 2min mi se aprinde becu indicator a preincalziri (spirala aia mica galbena) si cum apare dupa vrio 1-2 min dispare. Ce inseamna ? Am rasfoit cartea masini si nu scrie nimic despre acest indicator. C200 CDI 2004 merci P.S. Masina porneste fara nici o problema mentionez ca de fiecare data inainte sa pornesc motoru astept sa se stinga semnu precum scrie in manual.
    Lasati emblemele in pace!!!

  • #2
    Nu Stiu Sincer Ce Inseamna, La Masina Unui Prieten Se Aprindea Acelasi Semnal, L-am Trimis La Computer Si Era Vorba de Un Bec De La Frina Ars, Asa Ca I-ti Recomand So Pui Pe Tester.
    Marinarul.tk
    Proud owner of C180/96

    Comment


    • #3
      Originally posted by malnik2002 View Post
      Nu Stiu Sincer Ce Inseamna, La Masina Unui Prieten Se Aprindea Acelasi Semnal, L-am Trimis La Computer Si Era Vorba de Un Bec De La Frina Ars, Asa Ca I-ti Recomand So Pui Pe Tester.
      ok ms orcum mai astept sa vad ce zic si alti, sa nu fac degeaba testeru
      Lasati emblemele in pace!!!

      Comment


      • #4
        Dai Search dupa "bujii" si mai gasesti cateva discutzii.
        Din pacate am aceeasi problema dar nu m-am lamurit; cred ca tot la tester ajungem
        W203 - 2001

        Comment


        • #5
          Si eu merg tot pe - bujie arsa

          Comment


          • #6
            daca ar fi bujia arsa nu ar trebui sa simt o diferetza in comportamentu masini? sa traga mai greu sau alte cele ?
            Lasati emblemele in pace!!!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Prodigu View Post
              daca ar fi bujia arsa nu ar trebui sa simt o diferetza in comportamentu masini? sa traga mai greu sau alte cele ?
              Cred ca tu ai un motor diesel.

              La motoarele diesel exista bujii, dar incandescente, care ajuta doar la pornire. Explozia gazelor proaspete se face prin compresie.
              Apoi bujiile incandescente nu mai lucreaza pana la o noua pornire, la rece sau la cald.

              Ce zici tu ca nu ar lucra motorul cum trebuie datorita nefunctzionarii unei bujii, este adevarat la motoarele pe benzina, unde bujia este datatoare de scanteie, necesara fiecarei explozie de gaze proaspete.

              Deci o bujie incandescenta arsa (la un diesel), nu va influentza mersul motorului, ci doar pornirea (mai greoaie). Pt ca acea bujie primeshte curent cand tu pui contactul shi devine incandescenta. Cand roteshti cheia, motorina e pulverizata pe bujia roshie shi se produce o vaporizare instantanee in antecamera, urmata de detenta motorului.

              Cam asta e, in mare, pornirea unui diesel.

              Pe perioada verii nu prea se simte. La temperaturi scazute vei invarti putzin mai mult la electromotor shi nitzel fum la pornire. La pornirile la cald nu mai sesizezi.
              Last edited by zang; 10-01-2008, 20:34 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by zang View Post
                Cred ca tu ai un motor diesel.

                La motoarele diesel exista bujii, dar incandescente, care ajuta doar la pornire. Explozia gazelor proaspete se face prin compresie.
                Apoi bujiile incandescente nu mai lucreaza pana la o noua pornire, la rece sau la cald.

                Ce zici tu ca nu ar lucra motorul cum trebuie datorita nefunctzionarii unei bujii, este adevarat la motoarele pe benzina, unde bujia este datatoare de scanteie, necesara fiecarei explozie de gaze proaspete.

                Deci o bujie incandescenta arsa (la un diesel), nu va influenta mersul motorului, ci doar pornirea (mai greoaie). Pt ca acea bujie primeshte curent cand tu pui contactul shi devine incandescenta. Cand roteshti cheia, motorina e pulverizata pe bujia roshie shi se produce o vaporizare instantanee in antecamera, urmata de detenta motorului.

                Cam asta e, in mare, pornirea unui diesel.


                da ai dreptate e diesel, mersi de ajutor si de explicatiile aferente, chear eram curios de ce am bujii la motor diesel. Orcum nu vreau sa las treaba asa cand voi avea timp ma voi duce la un tester. Ceao
                Lasati emblemele in pace!!!

                Comment


                • #9
                  Desi ma vaitam de ceva timp de aparitia acestui "ARC" aprins dupa pornire tocmai azi am ajuns la un tester cu STAR DIAG.
                  Rezultatul a fost o mare surpriza pentru mine (poate pentru altii nu ar fi...): -TOATE cele 4 bujii arse

                  Codurile de eroare suna cam asa: P1481-001/ P1481-002/ P1481-004 /P1481-008 si zice in cuvinte "Glow plug failure Cylindre 1 - 4".

                  Ramane acum de aflat ce rasa de bujii sa cumpar.
                  W203 - 2001

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nickbal View Post
                    Desi ma vaitam de ceva timp de aparitia acestui "ARC" aprins dupa pornire tocmai azi am ajuns la un tester cu STAR DIAG.
                    Rezultatul a fost o mare surpriza pentru mine (poate pentru altii nu ar fi...): -TOATE cele 4 bujii arse

                    Codurile de eroare suna cam asa: P1481-001/ P1481-002/ P1481-004 /P1481-008 si zice in cuvinte "Glow plug failure Cylindre 1 - 4".

                    Ramane acum de aflat ce rasa de bujii sa cumpar.
                    Am avut si eu aceeasi surpriza la un vito din 2001, ce m-a impresionat e ca pornea la sfert de cheie si la -5 grade.

                    Comment


                    • #11
                      Mi se pare interesant sa iti porneasca motorul diesel fara nici o bujie (se pare ca porneste) si sa nu simti in comportamentul masinii. Nu tremura motorul? Nu scoate fum negru? Per total ma intreb si eu, asa performante sunt motoarele astea incat sa nu mai simti ce face si cum face?
                      Nu vreau asa un motor.
                      Spor la schimbat bujii fratilor.
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by adidc View Post
                        Mi se pare interesant sa iti porneasca motorul diesel fara nici o bujie (se pare ca porneste) si sa nu simti in comportamentul masinii. Nu tremura motorul? Nu scoate fum negru? .
                        Porneste si inca foarte bine... o spun ca am vazut-o la mine.

                        Comportament... n-ai ce sa simti ca n-are ce tremura ca asa cum bine zice cineva mai sus, bujiile lucreaza doar la pornire la DIESEL.

                        FUM... la -12 a scos un pic dar nu negru, a scos ALB saraca... si in orice manual scrie ca daca ai fum alb la pornire tre' sa verifici preincalzirea.
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Eu ce am scris, am scris avand in gand batranica mea cobra. Am avut ocazia sa-mi moara 2 bujii de-o data intr-o iarna si a pornit, doar ca a tremurat putin la inceput si a scos fum negru. Crede-ma stiu ce inseamna motor cu aprindere prin compresie...vrand, nevrand o cobra te cam invata
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Daca nu te deranjeza arculetul din bord care sta 1-2 minute aprins parerea mea e sa le lasi asa cum sunt.Eu am la un w203 din 2002 si 3 bujii arse.Mi le-a verificat un mecanic de la mercedes cu doua fire nicidecum pe tester.Unul dintre fire l-a pus pe una din borne iar celalalt pe capul fiecarei bujii.Care dintre ele nu au facut scanteie au fost arse.Recomandarea celui de la Mercedes a fost sa nu le schimb caci exista posibilitatea ca la desfacut sa pocneasca vreouna dintre ele si sa fiu nevoit sa dau chiulasa jos.

                            Comment


                            • #15
                              Draga mitea unii dintre noi cunoastem problema ta cu bujiile. Ma nedumereste faptul ca in threadul respectiv undei ai expus problema, nu ai mai dat nici un semn de viata. Ma bucur ca l-ai sfatuit pe prodigu cum sa-si verifice bujiile (si daca e releul mort cum afla), dar ma intreb de ce nu ai dat si in threadul tau propriu si personal un feedback sa stim si noi ce ai mai facut, poate un multumesc, sau alte treburi de-astea??
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF