Salutare tuturor!
In ultima vreme am intampinat o problema cu masina!
Este achizitionata de curand, a mers fara nici o problema! Acum 2 saptamani din diverse cauze pe care nici eu nu le stiu, dupa ce am facut un deum de 80 de km fara nici o problema si am oprit masina, cand am incercat sa o pornesc 2 ore mai tarziu motorul mergea foarte zgomotos, nu statea relantiul, nu avea putere. Ulterior am aflat ca aveam distributia sarita de la punct.....s-a reparat. In timp ce masina era in service si i s-a facut testarea, pe langa variatia axului cu came de admisie a aparut si debitmetrul ca problema. Cand a fost verificata piesa am constatat ca din cei 5 pini care sunt prezenti pe mufa, doar unul mai era la locul lui, ceilalti 4 fiind taiati/rupti. S-a pus distributia la punct, dar acum motorul nu mai merge cum s-ar zice "rotund", are mici trepidatii care se simt si in habitaclu si se accelereaza greu.
Enigma mea este, cum a putut motorul sa mearga perfect aproape 3000 de km fara debitmetru, iar acum cand sa reparat distributia, nu mai functioneaza cu acelasi debitmetru? A mai intampinat cineva problema, sau daca aveti vreu sugestie?
Multumesc anticipat!
In ultima vreme am intampinat o problema cu masina!
Este achizitionata de curand, a mers fara nici o problema! Acum 2 saptamani din diverse cauze pe care nici eu nu le stiu, dupa ce am facut un deum de 80 de km fara nici o problema si am oprit masina, cand am incercat sa o pornesc 2 ore mai tarziu motorul mergea foarte zgomotos, nu statea relantiul, nu avea putere. Ulterior am aflat ca aveam distributia sarita de la punct.....s-a reparat. In timp ce masina era in service si i s-a facut testarea, pe langa variatia axului cu came de admisie a aparut si debitmetrul ca problema. Cand a fost verificata piesa am constatat ca din cei 5 pini care sunt prezenti pe mufa, doar unul mai era la locul lui, ceilalti 4 fiind taiati/rupti. S-a pus distributia la punct, dar acum motorul nu mai merge cum s-ar zice "rotund", are mici trepidatii care se simt si in habitaclu si se accelereaza greu.
Enigma mea este, cum a putut motorul sa mearga perfect aproape 3000 de km fara debitmetru, iar acum cand sa reparat distributia, nu mai functioneaza cu acelasi debitmetru? A mai intampinat cineva problema, sau daca aveti vreu sugestie?
Multumesc anticipat!




erii,bobine..Bosch bineinteles.Ramane sa ma duc cu ea zilele care vine sa vad ce mai zic desteptii de la noi
Comment